Polecane posty

rosiu_xd    0

Witam serdecznie, ostatnio dorwałem stary odkurzacz do prac w garażu, i po podłączeniu, silnik zionął ogniem, i od razu wyciągnąłem wtyczke z kontaktu, po rozebraniu, okazało się że spuchł ten element, wnioskuje że to kondensator, szukałem takiego czegoś w interecie żeby po prostu go przelutować, ale nie mogłem znaleźć, wiec może ktoś z was zna się na tym i pomoże, co z tym zrobić :) Pozdrawiam :)

post-195774-0-61331100-1507642718_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1048

W Kutnie to produkują, na pewno gdzieś w internecie można to kupić. Nie napisane wprost ile uF wiec się nie znam.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosiu_xd    0

Taak, bo na ściance obok tego było opalone, i nigdzie więcej :)

 

I jak to coś się profesjonalnie nazywa? :D

 

Edytowano przez rosiu_xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosiu_xd    0

Czyli mówisz że podłączyć omijając to? :)

 EDIT: Wywaliłem to i silnik działa, ale na szczotkach przeskakują iskry, i nie wiem czy tak powinno być czy nie :)

Edytowano przez rosiu_xd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
      Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? 
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Marek293
      Czesc . mam okazję w dobrej cenie kupic johndeer'a  6400 z uszkodzonym silnikiem , w silniku jest dziura w bloku gdyz po remącie odkręcił się korbowod . Chciał bym was zapytac co o tym sądzicie . Dziura w bloku do zaspawania . prawdopodobnie  blok jest okej . Bardziej ucierpiał wał oraz kobowod .
      Ciagnik pracował w gospodarstwie jezdzil do konca skrzynia sprawna .wszystko działa takie mam zapewnienia . Tylko ten silnik .czy ktos  robił taki lub podobny silnik i moze cos na ten temat powiedziec . jak z częsciami   , z ceną . I ogulnie czy  warto sie w to bawic ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.