Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM. OCZEKUJE KONKRETNYCH KOMENTARZY NA TEMAT TEGO MODELU I PROSZĘ O CENY  JEŚLI KTOŚ ZNA ALBO ZA JAKĄ CENE SZŁO KUPIĆ  2017 ROCZNIK I Z JAKIM WYPOSAŻENIEM...CIĄGNIK MA SŁUŻYĆ JAKO POMOCNICZY(OPRYSKIWACZ ROZSIEWACZ TROCHĘ TRANSPORT I WAŁ TYTAN Z EXPOMU)

post-152272-0-54705800-1507484152_thumb.jpg

Opublikowano

Naprawdę maszyna godna polecenia,u nas na wiosce jest case 110 maxxum ale to jest odpwiednik tego steyra różni się tylko kabiną i maską kupił go w 2012 r. ma już 3500 motogodzin oprócz pompki hamulcowej(dolał zwykłego płynu hamulcowego) i czujnika powietrza nic nie robił,tylko trochę wkurza ta skrzynia wyjąca a tak nie można do niczego się przyczepić.Naprawdę fajny ciągniczek.

Opublikowano

Stryjek Multi to odpowiednik Case IH Farmall Pro a teraz Luxxum oraz można powiedzieć NH T5 przy czym T5 ma inną skrzynię i tylny most. Multi i Luxxum mają ZF'a a T5 mniejszą wersję Electrocommand z T6 i reszte z T5000. Maxxum to całkowicie inny ciągnik odpowiednik Stryjka Profi i NH T6.

Opublikowano

Posiadam osobiście Multi 4110 od miesiąca. Wersja z amortyzacją osi przedniej i hydraulicznym łącznikiem głównym (górnym jak kto woli). Zapłaciłem 230 netto, jednak ciągnik był brany z placu dealera i był na wystawie maszyn. Gdy chodzi o sam ciągnik... masa opcji, możliwości konfiguracji... Jestem pozytywnie zadowolony. Na razie ma za sobą orkę (około 25 cm głęboką) 4 skibowym SERVO 35, spalanie wyszło około 14-16l/ha.  Radzi sobie z tym pługiem nieźle, nie męczy się więc moc ma ;) Potwierdzam opinię poprzednika... miejsca w kabinie idealnie dla jednego, jak już z boku ktoś usiądzie robi sie baardzo ciasno. Fajna sprawa MultiController, wszytko masz pod ręką, nawet rewers oraz co najfajniejsze przycisk dzięki któremu włączasz stałe obroty silnika - jakie sobie ustawisz. Skrzynia w nim jest jedna, bez opcji do wyboru - 32x32; podzielone na 16x16 "polowych" oraz 16x16 "szosowych". 4 zakresy po 4 półbiegi. Skrzynia ma opcję automatyczną, z której nie polecam korzystać. Fajną sprawą jest oddzielny zbiornik oleju na hydraulikę zewnętrzną - podpinasz maszynę bez stresu co tam masz za olej ;) Również trzeba powiedzieć, że ciągnik jest bardzo krótki, nawet jak na 4 cylindry, przez co trzeba mieć dobry balast z przodu. No i jak będziesz brał to tylko z amortyzowaną osią przednią (ok. 12 tys. więcej) ale klasa jazdy... nie do porównania. Jego odpowiednikiem jest Luxxum od Case - identyczny ciągnik, jednak jego podstawa jest tańsza, z tego względu, ze Steyr ma w podstawie full opcje wręcz (światła, halogeny, kogut i te sprawy), a Case ma trochę mniej. Jak Ci doliczą do Case to co masz w Steyerze w podstawie to ceny są niemal identyczne... więc te ciągniki różnią się tylko maską. 

Opublikowano

Słono nie słono... dealer mówił, że 220 kosztuje podstawa, więc 12 tys oś przednia, łącznik główny z 1,5k :) Nie mogłem zbytnio porównywać cen w związku z rejonizacja :( Nie wiem jak tam się odbywa, ale w Muli masz właśnie w kontrolerze przycisk który wyprzęga i wciskasz go i + i masz jeden bieg wyżej. Jeżeli jedziesz na trybie skrzyni MANUAL to jak masz np. 2 bieg i 3 półbieg to wciskając tą kombinacje będziesz miał 3 bieg i 3 półbieg. Jest jeszcze tryb GEAR MATCH, czyli tryb dopasowywani biegu, jedziesz na pełnym 2 i półbiegu 3, wciskasz kombinacje i masz 3 bieg, a półbieg ci sam dopasuje ;) 

Opublikowano
Dnia 15.10.2017 o 01:01, ziomalek1993 napisał:

Posiadam osobiście Multi 4110 od miesiąca. Wersja z amortyzacją osi przedniej i hydraulicznym łącznikiem głównym (górnym jak kto woli). Zapłaciłem 230 netto, jednak ciągnik był brany z placu dealera i był na wystawie maszyn. Gdy chodzi o sam ciągnik... masa opcji, możliwości konfiguracji... Jestem pozytywnie zadowolony. Na razie ma za sobą orkę (około 25 cm głęboką) 4 skibowym SERVO 35, spalanie wyszło około 14-16l/ha.  Radzi sobie z tym pługiem nieźle, nie męczy się więc moc ma ;) Potwierdzam opinię poprzednika... miejsca w kabinie idealnie dla jednego, jak już z boku ktoś usiądzie robi sie baardzo ciasno. Fajna sprawa MultiController, wszytko masz pod ręką, nawet rewers oraz co najfajniejsze przycisk dzięki któremu włączasz stałe obroty silnika - jakie sobie ustawisz. Skrzynia w nim jest jedna, bez opcji do wyboru - 32x32; podzielone na 16x16 "polowych" oraz 16x16 "szosowych". 4 zakresy po 4 półbiegi. Skrzynia ma opcję automatyczną, z której nie polecam korzystać. Fajną sprawą jest oddzielny zbiornik oleju na hydraulikę zewnętrzną - podpinasz maszynę bez stresu co tam masz za olej ;) Również trzeba powiedzieć, że ciągnik jest bardzo krótki, nawet jak na 4 cylindry, przez co trzeba mieć dobry balast z przodu. No i jak będziesz brał to tylko z amortyzowaną osią przednią (ok. 12 tys. więcej) ale klasa jazdy... nie do porównania. Jego odpowiednikiem jest Luxxum od Case - identyczny ciągnik, jednak jego podstawa jest tańsza, z tego względu, ze Steyr ma w podstawie full opcje wręcz (światła, halogeny, kogut i te sprawy), a Case ma trochę mniej. Jak Ci doliczą do Case to co masz w Steyerze w podstawie to ceny są niemal identyczne... więc te ciągniki różnią się tylko maską. 

witam. piszesz że nie polecasz używania skrzyni w automacie, możesz napisać dlaczego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v