Skocz do zawartości
MariuszSkrzypczak

co sądzicie o nowym modelu STEYR MULTI 4110

Polecane posty

WITAM. OCZEKUJE KONKRETNYCH KOMENTARZY NA TEMAT TEGO MODELU I PROSZĘ O CENY  JEŚLI KTOŚ ZNA ALBO ZA JAKĄ CENE SZŁO KUPIĆ  2017 ROCZNIK I Z JAKIM WYPOSAŻENIEM...CIĄGNIK MA SŁUŻYĆ JAKO POMOCNICZY(OPRYSKIWACZ ROZSIEWACZ TROCHĘ TRANSPORT I WAŁ TYTAN Z EXPOMU)

post-152272-0-54705800-1507484152_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawelec1997    4

Naprawdę maszyna godna polecenia,u nas na wiosce jest case 110 maxxum ale to jest odpwiednik tego steyra różni się tylko kabiną i maską kupił go w 2012 r. ma już 3500 motogodzin oprócz pompki hamulcowej(dolał zwykłego płynu hamulcowego) i czujnika powietrza nic nie robił,tylko trochę wkurza ta skrzynia wyjąca a tak nie można do niczego się przyczepić.Naprawdę fajny ciągniczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Stryjek Multi to odpowiednik Case IH Farmall Pro a teraz Luxxum oraz można powiedzieć NH T5 przy czym T5 ma inną skrzynię i tylny most. Multi i Luxxum mają ZF'a a T5 mniejszą wersję Electrocommand z T6 i reszte z T5000. Maxxum to całkowicie inny ciągnik odpowiednik Stryjka Profi i NH T6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk094    0

Cena jego to 215 netto, duży jego minus to mala pojemność silnika tylko 3,5 litra malo miejsca w środku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    10

Może odpowiednik Case Luxxum byłby o kilka tys. zł tańszy, ale to moje przypuszczenie. Różnią się wyglądem, być może jeszcze standardowym wyposażeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam osobiście Multi 4110 od miesiąca. Wersja z amortyzacją osi przedniej i hydraulicznym łącznikiem głównym (górnym jak kto woli). Zapłaciłem 230 netto, jednak ciągnik był brany z placu dealera i był na wystawie maszyn. Gdy chodzi o sam ciągnik... masa opcji, możliwości konfiguracji... Jestem pozytywnie zadowolony. Na razie ma za sobą orkę (około 25 cm głęboką) 4 skibowym SERVO 35, spalanie wyszło około 14-16l/ha.  Radzi sobie z tym pługiem nieźle, nie męczy się więc moc ma ;) Potwierdzam opinię poprzednika... miejsca w kabinie idealnie dla jednego, jak już z boku ktoś usiądzie robi sie baardzo ciasno. Fajna sprawa MultiController, wszytko masz pod ręką, nawet rewers oraz co najfajniejsze przycisk dzięki któremu włączasz stałe obroty silnika - jakie sobie ustawisz. Skrzynia w nim jest jedna, bez opcji do wyboru - 32x32; podzielone na 16x16 "polowych" oraz 16x16 "szosowych". 4 zakresy po 4 półbiegi. Skrzynia ma opcję automatyczną, z której nie polecam korzystać. Fajną sprawą jest oddzielny zbiornik oleju na hydraulikę zewnętrzną - podpinasz maszynę bez stresu co tam masz za olej ;) Również trzeba powiedzieć, że ciągnik jest bardzo krótki, nawet jak na 4 cylindry, przez co trzeba mieć dobry balast z przodu. No i jak będziesz brał to tylko z amortyzowaną osią przednią (ok. 12 tys. więcej) ale klasa jazdy... nie do porównania. Jego odpowiednikiem jest Luxxum od Case - identyczny ciągnik, jednak jego podstawa jest tańsza, z tego względu, ze Steyr ma w podstawie full opcje wręcz (światła, halogeny, kogut i te sprawy), a Case ma trochę mniej. Jak Ci doliczą do Case to co masz w Steyerze w podstawie to ceny są niemal identyczne... więc te ciągniki różnią się tylko maską. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vodz    12

230 netto to trochę słono, ale jeśli jesteś zadowolony to najważniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Zmiana zakresu odbywa się podobnie jak w Maxxumie/Profi tzn. z dodatkowym przyciskiem gdy jest się na 4 biegu i wtedy następuje zmiana na 1 bieg wyższego zakresu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słono nie słono... dealer mówił, że 220 kosztuje podstawa, więc 12 tys oś przednia, łącznik główny z 1,5k :) Nie mogłem zbytnio porównywać cen w związku z rejonizacja :( Nie wiem jak tam się odbywa, ale w Muli masz właśnie w kontrolerze przycisk który wyprzęga i wciskasz go i + i masz jeden bieg wyżej. Jeżeli jedziesz na trybie skrzyni MANUAL to jak masz np. 2 bieg i 3 półbieg to wciskając tą kombinacje będziesz miał 3 bieg i 3 półbieg. Jest jeszcze tryb GEAR MATCH, czyli tryb dopasowywani biegu, jedziesz na pełnym 2 i półbiegu 3, wciskasz kombinacje i masz 3 bieg, a półbieg ci sam dopasuje ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×