Skocz do zawartości
Kamil1804

Palące się kontrolki John Deere 6320

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kamil1804    0

Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

post-219209-0-40465000-1507463885_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1804    0

Dzięki za pomoc . Winny może być któryś z czujników ewentualnie chłodniczka oleju ?? Kontrolka 8 pali się chwile poczym gaśnie , jeśli temperatura w hydraulice była wysoka to kontrolka paliła by się ciagle ?

Edytowano przez Kamil1804

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

thebestacc    0

U mnie się paliła kontrolka numer 9 tylko w modelu 6010 i winny był w moim przypadku tylko czujnik ciśnienia skrzyni biegów.  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1804    0

Tez liczę ze to tylko czujnik tylko
Poczekam i tak na serwis bo martwi mnie tez palący się ciagle wykrzyknik

Edytowano przez Kamil1804

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thebestacc    0

U mnie razem z tą kontrolką też się zapalał wykrzyknik, a potem to chyba nawet STOP. Jak wszystko działa podczas świecenia tych kontrolek to raczej tylko wina czujników, ale tak jak mówisz, lepiej poczekać na serwis niech przebadają.  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1804    0

Działa wszystko od hydrauliki po skrzynie biegów , tez obstawiam na któryś z czujników . Poczekam na serwis niech zobaczą co jest grane ☺️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiz955    9

Może wystarczy czujniki przejżeć, mi się kiedyś odłączył kabelek od tego czujnika temperatury oleju skrzyni, przez gałąź. Połóż się podspód i popatrz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1804    0

Jednak czekam na serwis do poniedziałku bo jeden z serwisantów jest na urlopie
Obstawiam ze to czujnik ale w ciemno nie chce wymieniać
I tak bawię się ze skrzynia w Deutzu bo skończył się jej Żywot

I trochę zabawy z nią jest
Słyszałem ze można ręcznie samemu skasować błędy w komputerze ale nigdzie nie mogę zaleźć informacji o tym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1804    0

Winny był zawór od tls opuszczający , po odpaleniu ciągnika pompa nabijała Ciśnienie do 185 bar . I cewka która była w zaworze nagrzewala się ciagle , po wymianie wszystko śmiga jak należy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
    • Przez kalispo16
      Witam. Mam John Deera 6910 i problem z gazem a mianowicie chodzi o to że po włączeniu silnika nie reaguje na gaz. Założony Nowy potencjpmetr w kabinie. Nieraz załapie i zagada ale po chwili obroty zaczynają wariować. Ma ktoś pomysł co może być nie tak? ( pompa Lucas)
×