Skocz do zawartości

Polecane posty

pawelec1997    4

Będzie pasował,ale po co Ci wał z c 360 do zetora?żebyś później nie żałował,że włożyłeś ten wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ogrodowa    0

Z własnej ciekawości się pytam, mapewno jakościowo była by też różnica. Ale chyba pochodził by też i ten od c 360 w zetorze. Różnica jest w kasie tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Popo1993    0

Wg. Mnie nie ma sensu w 60 średnica tłoka 95 a 7211 ma 100-102 więc są większe obciążenia na wale i myślę że nie zdało by to egzaminu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    4

też tak myślę,po za tym w zetorze koło zamachowe jest chyba na 3 śruby a wał od  60-tki ma 6 otworów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Z 60 wał normalnie pasuje do Zetora. Lepiej założyć dobry wał z 60 niż jakieś typowo Zetorowskie badziewie z dalekiego wschodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    4

Pasować  pasuję,ale wał od 60-tki ma 6 otworów a koło zamachowe w zetorze jak się nie mylę ma 3 otwory,więc się zastanawiam czy z tych 3 otworów nie będzie ciekł olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Niby w jaki sposób z tych otworów ma cieknąć olej, skąd ma się tam wziąć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    4

Ja tak miałem w ursusie c 355,że kupiłem nowy wał na 6 otworów a miałem jeszcze stary typ koła zamachowego na 3 otwory i nie mogłem dojść do uszczelnienia tyłu wału,już różne simmeringi zakładałem i  odrzutniki i nic to nie dawało w końcu znajomy powiedział,że to może z tych otworów lecieć więc kupiliśmy koło na 6 otworów i do dziś jest sucho,tak samo jak kolega zapomniał tego kołka wbić w łeb tego wału normalnie wyciek bez opamiętania i też nie mogli dojść,więc musi tamtędy jakoś iść olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    849

Będzie waliło olejem nawet jeśli śruby wkręcisz nadal się może sączyć.Ja dałem uszczelnienia na gwint śrub i w końcu bylo sucho,bo przechodziłem z odrzutnika na uszczelniacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×