Polecane posty

Ogrodowa    1

Z własnej ciekawości się pytam, mapewno jakościowo była by też różnica. Ale chyba pochodził by też i ten od c 360 w zetorze. Różnica jest w kasie tez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Popo1993    0

Wg. Mnie nie ma sensu w 60 średnica tłoka 95 a 7211 ma 100-102 więc są większe obciążenia na wale i myślę że nie zdało by to egzaminu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Z 60 wał normalnie pasuje do Zetora. Lepiej założyć dobry wał z 60 niż jakieś typowo Zetorowskie badziewie z dalekiego wschodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Pasować  pasuję,ale wał od 60-tki ma 6 otworów a koło zamachowe w zetorze jak się nie mylę ma 3 otwory,więc się zastanawiam czy z tych 3 otworów nie będzie ciekł olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Ja tak miałem w ursusie c 355,że kupiłem nowy wał na 6 otworów a miałem jeszcze stary typ koła zamachowego na 3 otwory i nie mogłem dojść do uszczelnienia tyłu wału,już różne simmeringi zakładałem i  odrzutniki i nic to nie dawało w końcu znajomy powiedział,że to może z tych otworów lecieć więc kupiliśmy koło na 6 otworów i do dziś jest sucho,tak samo jak kolega zapomniał tego kołka wbić w łeb tego wału normalnie wyciek bez opamiętania i też nie mogli dojść,więc musi tamtędy jakoś iść olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Będzie waliło olejem nawet jeśli śruby wkręcisz nadal się może sączyć.Ja dałem uszczelnienia na gwint śrub i w końcu bylo sucho,bo przechodziłem z odrzutnika na uszczelniacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj