hubertg7

Agrotron 150 Nie włącza się WOM

Polecane posty

hubertg7    4

Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.

Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.

odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.

Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

A wlaczanie na blotniku tez nie dziala? Po wlaczeniu womu swieci sie czerwona dioda na wlaczniku? Moze sprawdz czy do cewki napięcie dochodzi. Jesli tak to pewnie elektromagnes padl, albo sie zacial od dluzszego postoju. Mozesz go zdjac i sprobowac przeczyscic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega napisał sprawdź czy się świeci przycisk na czerwono jak tak to odłącz cewkę i sprawdź czy będzie migał jak nie to sprawdź bezpieczniki i obejrzyj płytkę z bezpiecznikami lewa dolna cześć czy nie widać nacieków zalania przepaleń


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

styki , styki i jeszcze raz styki. jeśli to nie pomoże to cewkę zamienić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    4

Witam ponownie. Włącznik na błotniku też nie działa, w sumie całkiem o nim zapomniałem. Oba nie świecą się na czerwono po włączeniu. Prąd do cewki nie dochodzi. Bezpieczniki, wie ktoś który konkretnie jest od WOMu? na tej rozpisce na klapce żaden rysunek nie sugeruje WOMu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    4

Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i są dobre. co do włączników w tym w kabinie jest prąd w jednym kablu, a w tym na błotniku w dwóch kablach, nie wiem czy to tak ma być, czy one działają na zasadzie włączników schodowych w domu.

Edytowano przez hubertg7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w jednym ma być i powiedz jakie napicie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    4

Napięcie na kablu jest 12.6 v po odpaleniu wiadomo około 14v. W tym włączniku na błotniku w jednym kablu jest tak jak w tym w kabinie a w drugim kablu jest około 2 v mniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki F29 F16 i jak masz pto auto to jeszcze F10 ale raczej obstawiam 2 rzeczy albo masz zwarcie na przyciski na tył w kablach albo płytka bezpiecznikowa  padła jak by co to da się ją naprawić


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    4

Dziękuje Panowie za pomoc, oczywiście WOM działa. Co zrobiłem? w sumie nic konkretnego, kolega wyżej mógł mieć racje z tym zwarciem, bo jedyne co zrobiłem to odłączyłem i podłączyłem kostkę która jest  z lewej strony kabiny na kablach które idą do przycisku na błotniku. Poruszyłem może kablami i coś zaskoczyło. Styki w tej kostce wręcz jak nowe, jednak zachodnia technika trochę wyprzedza inne marki, kostki są uszczelniane więc wszystko wygląda bardzo ładnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWasik    0

Podłączam się pod posta, u mnie przełącznik cały czas szybko mruga, cewka sprawdzana i kabel co idzie do cewki też, co może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez chrap17
      Witam. Ostatnio zakupilem prase sipma z569/1, lecz w komplecie nie dostalem walka wom. Wiem ze musi być on z sprzeglem(sruba zrywalna) i chcialem do innego walka dolozyc widłaka z zabezpieczeniem lecz nie wiem ile ma wynosic siła  tego zabezpieczenia Nm. Jezeli ktos moglby sprawdzic na swoim wałku to bym był bardzo wdzieczny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj