Skocz do zawartości
DawidWsik

Obniżone ciśnienie wtrysku -Jakie objawy ?

Polecane posty

DawidWsik    1

Witam, mam pytanie czy jeśli wtryski mają obniżone ciśnienie o 10 to mogą spowodować większe spalanie i stratę mocy? Czy po ich wymianie ciągnik będzie mniej palił i będzie mocniejszy. Ten co sprawdzał powiedział że zaczynają lekko lać i jeszcze rok wytrzymają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    30

u mnie byly obnizone ciśnienie o 40 bar to różnica byla juz odczuwalna ;) pompa byla sprawna a 5 wtryskow/6 bylo walnietych , ujme to tak jeśli juz wyjales to zrob od razu bo po co 2 raz będziesz wyciagal i sie bawil jak i tak Ci zaczynaja lac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    6

nie wiem co to za mechanik ale dobry z niego jasnowidz ciekawe na jak dlugo przewidzi działanie nowych końcówek bo zdarzają się takie co leją po dniu pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    28

jeśli gość byłby fachowcem to nie pozwoliłby ci ich założyć skoro leją te 10bar to jeszcze nie tragedia ale tak jak kolega wyżej napisał końcówki to nie fortuna zmień i będziesz miał na długo spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wtryski się ustawia na dane ciśnienie otwarcia czyli na przykład 250 bar zależy jaki wtrysk ale co ważne +-8bar


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ciśnienie na wtryski to właśnie +- 8-10barów więc tragedii nie ma. Jeżeli są sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    200

dziwnie gada fachura. Niby tylko 10 Bar ale na stożku stwierdził że zaczynają lać. Jakby miał manometr zepsuty albo może suchy założony..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    125

Moim zdaniem lepiej 10 za dużo niż za mało, sprawdzone na swoim próbniku, tylko warunek sprawna pompa, bo inaczej będą kłopoty z rozruchem.


KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    1

Mam kłopot od jakiś 2 tygodni ciągnik rano zapala od strzała a są dni że musi długo kręcić żeby na pompować paliwo. Co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

..musi długo kręcić żeby na pompować paliwo. Co może być przyczyną

Odpowiedź w pytaniu. Pod warunkiem że wnioski prawidłowe. W co wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    122

Schodzi paliwo, sparciałe przewody lub inna nieszczelność w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ferdek07
      czy w zbiorniczku wyrównawczym ma się zbierać ciśnienie? troche to dla mnie dziwne żeby zbiorniczek zbierał ciśnienie aż się rozdymał, że po odkręceniu korka psyknoł i zmniejszał objętość lekko objętość, na przeglądzie serwisant poprawił (przetknoł) trochę odpowietrzenie korka i troche lepiej było ale dalej duże ciśnienie sie zbierało no i w końcu proprawiłem sam że nie ma ciśnienia ale korek sie poci, i tak źle i tak niedobrze, więc czy w ciągniku ma sięzbierać ciśnienie, bo w samochodach jakoś tego nie zauważyłem najwyżej minimalnie więc czy muj korek był felerny, czy może ten typ tak ma?
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez szpeniek26
      Co się będzie działo z silnikiem jeśli będzie ustawiony zły kąt wtrysku, ile ciągnik może stracić mocy gdy mamy zle ustawiony kąt wtrysku?
    • Przez Romcjusz
      Witam!
      Proszę po pomoc w sprawie wtrysków do MF-a 3095 bez dyna-shift.
      Chodzi mi jakie powinno być ciśnienie na wtryskach przy wymianie i jaka jest cena zamienników.
      Niedawno kupiłem takiego i trzeba się wziąć za drobne poprawki i czy trzeba odpowietrzać układ paliwowy oraz gdzie można coś takiego kupić po rozsądnej cenie. Z góry dzięki.
    • Przez lukano
      Jak w temacie w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym i przy jakim cisnieniu zapala sie lamka cisnienia oleju
×