Skocz do zawartości
DawidWsik

Obniżone ciśnienie wtrysku -Jakie objawy ?

Polecane posty

DawidWsik    2

Witam, mam pytanie czy jeśli wtryski mają obniżone ciśnienie o 10 to mogą spowodować większe spalanie i stratę mocy? Czy po ich wymianie ciągnik będzie mniej palił i będzie mocniejszy. Ten co sprawdzał powiedział że zaczynają lekko lać i jeszcze rok wytrzymają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    31

u mnie byly obnizone ciśnienie o 40 bar to różnica byla juz odczuwalna ;) pompa byla sprawna a 5 wtryskow/6 bylo walnietych , ujme to tak jeśli juz wyjales to zrob od razu bo po co 2 raz będziesz wyciagal i sie bawil jak i tak Ci zaczynaja lac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    8

nie wiem co to za mechanik ale dobry z niego jasnowidz ciekawe na jak dlugo przewidzi działanie nowych końcówek bo zdarzają się takie co leją po dniu pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    31

jeśli gość byłby fachowcem to nie pozwoliłby ci ich założyć skoro leją te 10bar to jeszcze nie tragedia ale tak jak kolega wyżej napisał końcówki to nie fortuna zmień i będziesz miał na długo spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wtryski się ustawia na dane ciśnienie otwarcia czyli na przykład 250 bar zależy jaki wtrysk ale co ważne +-8bar


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ciśnienie na wtryski to właśnie +- 8-10barów więc tragedii nie ma. Jeżeli są sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

dziwnie gada fachura. Niby tylko 10 Bar ale na stożku stwierdził że zaczynają lać. Jakby miał manometr zepsuty albo może suchy założony..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    190

Moim zdaniem lepiej 10 za dużo niż za mało, sprawdzone na swoim próbniku, tylko warunek sprawna pompa, bo inaczej będą kłopoty z rozruchem.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

Mam kłopot od jakiś 2 tygodni ciągnik rano zapala od strzała a są dni że musi długo kręcić żeby na pompować paliwo. Co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

..musi długo kręcić żeby na pompować paliwo. Co może być przyczyną

Odpowiedź w pytaniu. Pod warunkiem że wnioski prawidłowe. W co wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kamil5421
      Witam. Jestem posiadaczem Ciągnika zetor Forterra 125 i prasy belującej Unia famarol 1.8 z 2011r . i mam Pytanie odnośnie czy ktoś wie jak można zmniejszyć ciśnienie tak aby komora prasy otwierała się bardziej łagodnie i wolniej . bo gdy otwieram zetorem to jest za szybko i aż cała prasa skacze . 
    • Przez RobertT25
      Witam potrzebuję jakie ma być ciśnienie wtrysku w john deere 3040 i 3140 
    • Przez maarianek88
      Witam
      W miniony weekend miałem przyjemność ustawienia kąta wtrysku w ciągniku LTZ 457, silnik T40 czyli rusek 4 cylindrowy. Opowiem jak i co po kolei.
      Na kole pasowym znajdują się znaki GMP i początku tłoczenia, na korpusie silnika jest znacznik (blaszka nacięta na końcu). Aby upewnić się że znacznik pokazuje dobrze, zdemontowałem pokrywkę zaworów z 1 cylindra, zdjąłem sprężynę zaworu przy suwie sprężania (żeby zawór nie wpadł do środka tylko oparł się o tłok), założyłem miernik zegarowy na zawór i ustawiłem tłok w GMP, Znacznik na korpusie silnika pokrył się z kreską na kole pasowym odpowiadającą pozycji GMP. Tak więc wszystko było OK. Złożyłem wszystko i przystąpiłem do regulacji kąta wtrysku. Zdemontowałem pokrywkę wlewu oleju zasłaniającą koło z oczkami służące do regulacji. Na kole nastawczym z otworami znajdują się oznaczenia literowe i na flanszy pompy wtryskowej też są oznaczenia. Do wstępnego ustawienia należy zgrać litery B na kole i B na flanszy, wtedy też jedna ze śrub mocujących powinna wkręcić się w otwór przy literze B, a druga powinna wkręcić się po przekątnej koła nastawczego. Z takim ustawieniem ciągnik powinien odpalić. Po odpaleniu sprawdziłem na lampie stroboskopowej jak zgrywają się znaki na kole pasowym ze znacznikiem, okazało się że trzeba trochę wyprzedzić zapłon. Wystarczyło przekręcić koło nastawcze odrobinę w prawo tak aby udało się wkręcić śrubę mocującą w pierwszy otwór na prawo od litery B na kole nastawczym (takie przestawienie o jeden otwór odpowiada przestawieniu kata wtrysku o 3 stopnie). Znacznik na korpusie pokrył się ze znakiem początku tłoczenia paliwa na kole pasowym i na tym zakończono procedurę ustawienia.
    • Przez Hurlimann115
      Witam wszystkich specjalistów czerwonej fabryki mtz. Mam problem z ciśnieniem oleju w moim mtz po naprawie silnika, ponieważ przed remontem na starych panewkach porysowanych na dwa mm i bardzo gładkim wale miał ciśnienie 4 atm lecz góra czyli tuleje, pierścień, tłok zużyte więc postanowiłem wymienić same panewki i komplet naprawczy czyli tulei, tłok, pierścień, sworzeń. Wszystko wyglądało pięknie do momentu wymiany tulei, gdyż przyrząd który służy do wyciągania tulei zawiódł i trzeba było wykorzystać młot i przecinak i każdą tuleję od góry łupać centymetr po centymetrze, gdyż była tak zapieczona. Zaznaczam, iż głowica nówka, zegar sprawdzony jest dobry pod sprężarką, a z silnikiem wskazuje niecałe 1 atm. Przy dmuchnięciu sprężarką w otwór, który wychodzi do zegara ewidentnie słychać syczenie w środku silnika. Podejrzewam, że jest to wałek rozrządu.Jest to silnik D'240. Panowie proszę o pomoc, bo już ręce opadają.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.