DawidWsik

Obniżone ciśnienie wtrysku -Jakie objawy ?

Polecane posty

DawidWsik    2

Witam, mam pytanie czy jeśli wtryski mają obniżone ciśnienie o 10 to mogą spowodować większe spalanie i stratę mocy? Czy po ich wymianie ciągnik będzie mniej palił i będzie mocniejszy. Ten co sprawdzał powiedział że zaczynają lekko lać i jeszcze rok wytrzymają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    31

u mnie byly obnizone ciśnienie o 40 bar to różnica byla juz odczuwalna ;) pompa byla sprawna a 5 wtryskow/6 bylo walnietych , ujme to tak jeśli juz wyjales to zrob od razu bo po co 2 raz będziesz wyciagal i sie bawil jak i tak Ci zaczynaja lac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel_rawa    19

nie wiem co to za mechanik ale dobry z niego jasnowidz ciekawe na jak dlugo przewidzi działanie nowych końcówek bo zdarzają się takie co leją po dniu pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sadek9    51

jeśli gość byłby fachowcem to nie pozwoliłby ci ich założyć skoro leją te 10bar to jeszcze nie tragedia ale tak jak kolega wyżej napisał końcówki to nie fortuna zmień i będziesz miał na długo spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wtryski się ustawia na dane ciśnienie otwarcia czyli na przykład 250 bar zależy jaki wtrysk ale co ważne +-8bar


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Ciśnienie na wtryski to właśnie +- 8-10barów więc tragedii nie ma. Jeżeli są sprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    332

dziwnie gada fachura. Niby tylko 10 Bar ale na stożku stwierdził że zaczynają lać. Jakby miał manometr zepsuty albo może suchy założony..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    220

Moim zdaniem lepiej 10 za dużo niż za mało, sprawdzone na swoim próbniku, tylko warunek sprawna pompa, bo inaczej będą kłopoty z rozruchem.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

Mam kłopot od jakiś 2 tygodni ciągnik rano zapala od strzała a są dni że musi długo kręcić żeby na pompować paliwo. Co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

..musi długo kręcić żeby na pompować paliwo. Co może być przyczyną

Odpowiedź w pytaniu. Pod warunkiem że wnioski prawidłowe. W co wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati2812820
      Witam. Jak w temacie, prasa nie trzyma ciśnienia, gdy zamykam dobija do 200 bar a potem podczas kręcenia balota stopniowo ciśnienie spada zazwyczaj do 100 bar, potem balot zaczyna rosnąć dojdzie wskazówka do 200 i nie można dobić balota bo klapa się otwiera. Czy to wina zaworu? Proszę o pomoc. 
    • Przez Zbych6622
      Witam, 
      Mam problem ze swoją prasą krone 10-16s. Przy zluzowaniu ciśnienia w prasie ( łańcuchów), manometr ciągle pokazuje ciśnienie, pozostaje na nim okolo 60 bar. Przy ustawieniu ciśnienia do prasowania np. Sianokiszonki wskazuje ciśnienie początkowo 160 bar a pod koniec prasowania  belki wchodzi nawet powyżej 200 bar. Co może być tego przyczyną? Dodatkowo jest problem z łańcuchem po lewej stronie prasy. Gdy belka z sianokiszonką zaczyna być widoczna na komputerze, to wtedy łańcuch 20B wchodzi na zębatkę 2 (zdjęcie w załączniku)  i przeskakuje, dodam, że zębatki  1, 2 i 3 wraz z  łańcuchem  je łączący były wymienione przed sezonem , lecz to nie pomogo.;( czy ktoś kiedyś miał podobną sytuację i ją rozwiązał? 

    • Przez Juzeffff
      Witam! Mam problem dotyczący układu hydrauliki zewnętrznej w ciągniku Deutz Fahr Agrotron 215, mianowicie po wciśnięciu klawisza odpowiadającego za otwarcie elektrozaworu układ nie uaktywnia się, z kolei gdy ruszymy kierownicą układ staje się aktywny. Natomiast na drugiej parze złączy hydraulicznych na chwilę pokazuje się dioda informująca o kierunku przepływu oleju, a następnie gaśnie. Co może być powodem niedomagania? Ciśnienie układu wynosi od 180 do 200 atmosfer. 
      Pozdrawiam! 
    • Przez Jacmajster
      Wie ktoś może jak ustawić ciśnienie zgniotu w Krone round pack 1250?
    • Przez Gwiazda10
      Witam posiadam Renault Ares 836 a mój problem wygląda następująco. Podczas gdy skrece kierownica i próbuje ruszyć zapala się katrolka niskiego ciśnienia oleju w skrzyni i ciągnik staje. Dzieje się też tak podczas jazdy. Ciśnienia wszystkie pomierzone i są w normie. Wymieniona pompa hydrauliczna ta za prawym kołem oraz orbitrol. Mechanicy już nie mają pomysłów. Dodam jeszcze że gdy pompuje hydraulika na wyjście zewnętrzne to problem ginie. Ciągnik też po rozgrzaniu zaczyna wyć w okolicach skrzyni. Jakieś pomysły? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.