Skocz do zawartości
News
Arturo1610

Sipma Z-590 PowerCut -Nadmierne nagrzewanie łańcucha zwijającego

Polecane posty

Arturo1610    1

Witam wczoraj zauwazyłem ze po prasowaniu sianokiszonki łańcuch ten głowny który zwija balota jest tak gorący ze w niektórym miejscu nie mozna sie go dotknąć. Wcześniej raczej tak nie było. Co moze być problemem w takiej sytuacji ? Dodam ze ostatnio pękło mi pierwsze łożysko odkąd mam prase czy to może łożyska sie koncza i przez to ten łańcuch sie tak grzeje ? Proszę o pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Który łańcuch?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

OK. Teraz powiedz/napisz:

Czy takie objawy były wcześniej? (Czy nie nie zwracałeś na to uwagi?)

Czy to była pierwsza Twoja bela sianokiszonki?

Czy łożyska grzeją się? (Jeśli tak, to które i po jakim czasie?)

Czy te łańcuchy (o których piszesz) noszą ślady ścinania ogniw? (możliwość nachodzenia na koła zębate)

Czy wałki łańcucha nie są pogięte?

Czy podczas "dobijania" beli słychać jakieś niepokojące odgłosy?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo1610    1

W zniwa nie bylo takich objawów na pewno a teraz przy siano kiszonce nie zwrociłem na to uwagi odrazu.

Nie zauważyłem to po skończonym prasowaniu podczas czyszczenia prasy.

Łożyska moze delikatnie sie grzeja ale to po dłuższym prasowaniu.

NIe, łańcuchy nie maja takich sladów.

Niektóre wałki sa pogiete ale delikatnie.

Nie było słychać nic nie pokojącego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Piszę na podstawie swoich przemyśleń i Twoich odpowiedzi.

Może to być spowodowane zacieraniem się łożysk, wygięciem wałków lub nadmiernym przeciążeniem.

Ile balotów owego dnia sprasowałeś i jakim ciągnikiem?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo1610    1

okolo 35 balotów 

farmtrac 685dt

Dzieki sprawdze i wymienie w razie potrzeby łozyska u sorawdze dokładnie te wałki jeszcze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez chucknorris
      witam posiada ktoś patent na przeróbki wału napędowego pasów aby się nie slizgaly.
    • Przez roqwor5
      Witam. Kupiłem niedawno prasę Sipma Z 279/1. Mam problem ponieważ nie wiem jak założyć siatkę. Szukałem czegoś na internecie niestety nie znalazłem. Może ktoś opisze jak powinno to wyglądać lub najlepiej zrobił zdj już z założoną siatką. 
      Druga sprawa to dobór siatki. Jak odpowiednio dobrać wielkość siatki do tej prasy? Jakich producentów siatki unikać, a kogo polecacie? 
      Dzięki z góry za odzew ;] 
    • Przez PatrykAd
      witam. Jak w temacie, sipma nie ucina całej siatki tylko po środku noża na ok 30cm tak więc kręci się nom stop i muszę nozem ręcznie odcinac możliwe że nóż się skrzywil? proszę o pomoc z góry dziękuję 
    • Przez AgroKolo
      Witam. Ostatnio mam problem z prasa kostkujaca sipma, mianowicie tworzy jedną wilelką bele... tak jakby jej nie zakańczała i nie tworzy nowej.. proszę o szybką poradę. Dziekuję.
    • Przez norbert098
      witam mam problem z prasa sipma faster po włączeniu sterownika powinien włączyć się nóż odcinajacy siatkę ale tak nie jest i wyskakuje błąd. ktoś miał taki problem?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.