RotarT25A

Podłączenie Zespolonego przełącznika z samochodu T25A

Polecane posty

RotarT25A    0

Witam panów , mam problem , po podłączeniu przełącznika zespolonego z samochodu , wchodzą w skład tego , kierunkowskazy , światła krótkie długie .Podpiąłem i grzeje mi przełącznik , lub kable , zastosował bym przekaźnik , tylko nie wiem jak się do tego zabrać , jakies rady ? . W tych sprawach jestem ciemny :P

post-205976-0-83118400-1506969659_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RotarT25A    0

Kolego , mam założone oryginalne bezpieczniki, zawinięte miedzianymi drucikami z kabla najzwyklejszego , jeżeli jest jakieś zwarcie , pali go , może zastosować bezpieczniki z typowego ursusa , podpiąć oddzielnie ? , oryginalne zostawić i dołożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Daj spokój, po co przerabiasz elektrykę nie mając pojęcia, przełącznik masz z jakiegoś Daewoo lub podobnego a tam kable jak włosy na piczy i przekaźniki są na każdym odbiorniku. Zawołaj kogoś kumatego kto ci to ogarnie w kilka minut, a nie kolejny raz zaśmiecasz forum. Bez urazy, pozdrawiam.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Witam,

Możesz  podłączyć taki przełącznik, tylko będą Ci potrzebne 3 przekaźniki takie 30-40 Amper.

Pozycje, światła mijania i światła drogowe muszą mieć swoje oddzielne przekaźniki. W innym przypadku przełącznik się wytopi.

I tak: zaciski 85 i 86 to cewka przekaźnika, która będzie załączać obwód tzn. pod obojętnie który zacisk 85 lub 86 podłączasz masę, załóżmy że podłączysz masę pod 85 to pod 86 podłączasz plus po włączniku świateł(np. pozycje) taki układ będzie to sterowanie plusem. Możesz też zrobić sterowanie masą czyli stały plus na np. 85 a na 86 przez przełącznik podajesz masę. To jest bez różnicy. Nie zależnie od wariantu, który wybierzesz podłączając plus pamiętaj, żeby był zabezpieczony bezpiecznikiem!

 

Dalej

 

Pod zacisk 30 dajesz plus od bezpiecznika, a pod 87 i 87a kable, które będą szły jako zasilanie do lamp.

Np. pod 87 pozycje przód a 87a pozycje tył, albo 87 jedno światło mijania lub drogowe a pod 87a drugie.

Jeśli w instalacji nie ma oddzielnych przewodów np. na mijania na lewą i prawą stronę to podłącz pod jeden zacisk, pod drugi możesz dać np. kontrolkę sygnalizującą włączone światła. 

 

Przekaźniki musisz kupić takie jak na zdjęciu (mam nadzieję, że się dodało), chodzi mi o oznaczenie na schemacie, bo są różne!

post-62167-0-13705000-1508694193_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez quxfrix
      Witam,
       
      W dniu dzisiejszym chciałem wyjechać w pole, po uruchomieniu mojego ciągnika i przejechaniu usłyszałem zgrzyt, natychmiast zgasiłem władimirca, wyszedłem z kabiny i zobaczyłem, że koło pasowe zostało wyrwane (śruba trzymająca to koło została nie naruszona w wale korbowym). Aby powrócić do domu (miałem jakieś 200-300m) wyjąłem całkiem uszkodzone koło pasowe i uruchomiłem silnik. Dojechałem do domu, ale muszę teraz zamontować koło pasowe w swoim t25 (nigdy tego nie robiłem). Proszę o instrukcję w jaki sposób mógłbym naprawić swojego władimirca?
       
      Za wszelką pomoc dziękuję.
      Pozdrawiam
      quxfrix
       





       
      PS. Powyżej dodałem kilka zdjęć opisanego koła, wrzuciłem również zdjęcie klina który ma spory ubytek (myślę że on był przyczyną całego problemu).
    • Przez KrzysiekGazda
      Witam!
       
      Mam do zaprezentowania autorski projekt wsporników do odciągów bocznych belek.
       
      Jako, że oryginalne ułożenie łańcuchów na krzyż, lub te blachy przykręcane do zwolnic mnie nie przekonują. Więc postanowiłem wziąć się za pracę i wykonać takie coś samemu. Poniżej kilka zdjęć i opis wykonania:
       
      Oryginalne bolce ze sklepu (Nawiercone i nagwintowane z czoła gwintownikiem M8, i wkręcona szpilka. Tak samo wywiercone i nagwintowane jest w tym toczonym przedłużeniu, dzięki czemu bolec można wykręcić i ściągnąć belkę. Tego niestety nie widać ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co biega.) 
      W przedłużeniu jest również wywiercony otwór fi24, dzięki czemu bolec wchodzi ok. 1cm w przedłużenie. Gwarantuje to mocne podparcie.
      Z drugiej zaś strony przedłużenia, jest nagwintowany otwór M16 do przykręcenia blaszki łańcucha.
      (Niestety bez tokarki będzie ciężko)
       
      Tu ważna sprawa! Należy zrobić to w ten sposób aby blaszka obracała się na tej śrubie. Ponieważ oś obrotu łańcucha i oś obrotu belki muszą się zgrywać, w innym wypadku może dojść do zluźniania lub naciągania się łańcucha w górnym położeniu podnośnika, czego nie chcemy. 
       

       
       
       
       
      Przyspawane przedłużenie do płaskowników (gr. 10mm). Ramka według uznania. Ja zrobiłem akurat w ten sposób, ponieważ belkę wieszam na środkowym położeniu więc mam zaczepioną podporę do ostatniego otworu z dołu.
       


       
       
       
       
      Tu widać gotowy wspornik i jego otwory.
       




       
       
       
       
       
      Zakręcone do tych odlewów, i ustawione tak jak ma być.
      Dorobiłem sobie również ściągacze do odciągów (żeby nie dać zarobić miastowym hihi):
       




       
       
       
       
      A tak to wygląda na ciągniku
       



       
       
       
      I to koniec. Jeszcze zostało mi dokupić wieszaki, i zrobić nowy zaczep transportowy, a więc jeszcze usłyszycie o moim Władku
       
      Pozdrawiam serdecznie!
       
       
       
       
       
       
    • Przez KrzysiekGazda
      Witam państwa!
       
      Mam przyjemność zaprezentować wam mój nowy zaczep w ciągniku. 
      Inspirowany był zaczepem z ursusa c360. 
      Materiał zakupiony w okolicznym złomie. 
       
      Niestety poprzedni właściciel zrobił takiego ulepa:

       
       
      Na początku musiałem jakoś zapewnić łamanie i obrót.
      Więc utoczyłem i wyfrezowałem taki element:


       
      Wymiary:

       
       
      Następnie zacząłem wycinać resztę elementów. Wykorzystałem oryginalny wieszak śruby rzymskiej. Do niego przyspawany płaskownik, i dwa połączone ze sobą ceowniki 100mm. Wszystko pokazane na zdjęciach:


       
      Tak wykonałem ucho:




       
       
      Wywierciłem odpowiednie otwory, i wszystko powoli sklejam do kupy:


       
      Przymierzam:


       
       
      Przyspawane wzmocnienia boczne. Oryginalne mocowania są tak słabe, że bym je urwał przy pierwszej pracy. Więc takie wzmocnienia są konieczne. Wykonane z płaskownika 15x50mm. Na końcach są gwintowane otwory M20 które będą służyć do mocowania zaczepu do ciągnika. Oczywiście musiałem dać zastrzały w rogach. (z tego samego płaskownika)

       
       
      I tu już pomalowany podkładem i gotowy do ciężkiej pracy zaczep:





       
       
      Dziękuję za uwagę! 
      Proszę pisać opinie i uwagi dotyczące zaczepu
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez TenTaki
      Witam,
      chciałbym zamontować wspomaganie w t25a leda. Tylko chciałbym to zrobić bardzo budżetowo. Ciągnik ma słuzyć do lekkich prac typ grabienie, przetrząsanie, siew. Tylko moje pola nie należą do najrówniejszych więc kierownica strasznie odbija a lata już jej zrobiły sporo luzu.
      Pierwsze propozycje padają na wspomaganie od samochodów dostawczych. 
      Mam do zakupienia wspomaganie od lublina (kolumna 200zł pompa 100zł).
      Słyszałem że są małe i duże i problem czy mała da rade. Czy ta pompa wystarczy, czy lepiej kupic nsz 14?
      Czy to zda egzamin? Ewentualnie jakie inne wspomagania pasują do tego ciągnika. 
    • Przez quxfrix
      Tak jak w temacie mam następujący problem ze swoim władimircem: Kiedy ciągnik popracuje około godziny, dwóch wówczas czasami zdarza się, że nie można wrzucić jazdy do przodu lub do tyłu na drugiej wajsze. Jeśli zgaszę traktor wówczas da się zmienić kierunek jazdy i po odpaleniu ciągnik jedzie zgodnie z wrzuconym biegiem. Proszę o pomoc w czym może tkwić problem? Za wszelką pomoc dziękuję.
       
      Pozdrawiam
      Qux frix
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj