Skocz do zawartości
News
RotarT25A

Podłączenie Zespolonego przełącznika z samochodu T25A

Polecane posty

RotarT25A    0

Witam panów , mam problem , po podłączeniu przełącznika zespolonego z samochodu , wchodzą w skład tego , kierunkowskazy , światła krótkie długie .Podpiąłem i grzeje mi przełącznik , lub kable , zastosował bym przekaźnik , tylko nie wiem jak się do tego zabrać , jakies rady ? . W tych sprawach jestem ciemny :P

post-205976-0-83118400-1506969659_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RotarT25A    0

Kolego , mam założone oryginalne bezpieczniki, zawinięte miedzianymi drucikami z kabla najzwyklejszego , jeżeli jest jakieś zwarcie , pali go , może zastosować bezpieczniki z typowego ursusa , podpiąć oddzielnie ? , oryginalne zostawić i dołożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    190

Daj spokój, po co przerabiasz elektrykę nie mając pojęcia, przełącznik masz z jakiegoś Daewoo lub podobnego a tam kable jak włosy na piczy i przekaźniki są na każdym odbiorniku. Zawołaj kogoś kumatego kto ci to ogarnie w kilka minut, a nie kolejny raz zaśmiecasz forum. Bez urazy, pozdrawiam.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Witam,

Możesz  podłączyć taki przełącznik, tylko będą Ci potrzebne 3 przekaźniki takie 30-40 Amper.

Pozycje, światła mijania i światła drogowe muszą mieć swoje oddzielne przekaźniki. W innym przypadku przełącznik się wytopi.

I tak: zaciski 85 i 86 to cewka przekaźnika, która będzie załączać obwód tzn. pod obojętnie który zacisk 85 lub 86 podłączasz masę, załóżmy że podłączysz masę pod 85 to pod 86 podłączasz plus po włączniku świateł(np. pozycje) taki układ będzie to sterowanie plusem. Możesz też zrobić sterowanie masą czyli stały plus na np. 85 a na 86 przez przełącznik podajesz masę. To jest bez różnicy. Nie zależnie od wariantu, który wybierzesz podłączając plus pamiętaj, żeby był zabezpieczony bezpiecznikiem!

 

Dalej

 

Pod zacisk 30 dajesz plus od bezpiecznika, a pod 87 i 87a kable, które będą szły jako zasilanie do lamp.

Np. pod 87 pozycje przód a 87a pozycje tył, albo 87 jedno światło mijania lub drogowe a pod 87a drugie.

Jeśli w instalacji nie ma oddzielnych przewodów np. na mijania na lewą i prawą stronę to podłącz pod jeden zacisk, pod drugi możesz dać np. kontrolkę sygnalizującą włączone światła. 

 

Przekaźniki musisz kupić takie jak na zdjęciu (mam nadzieję, że się dodało), chodzi mi o oznaczenie na schemacie, bo są różne!

post-62167-0-13705000-1508694193_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek128
      Witam!!!
       
      Mam pytanie dotyczące układu kierowniczego we władzimircu. mam luzy na 3/4 obrotu kierownicy :huh:. Jak sie jedzie po szosie to mozna sie poprostu zabic. W zaden sposób nie mozna nad nim zapanowac. Planuje przepobic układ kierowniczy tylko nie wiem dokładnie jak. Myslałem zeby wsadzic kolumnę od "szescdziesiątki". teraz moje pytania:
       
      1. czy ktoś taką kolumne ma??
      2. jakie trzeba przeróbki zrobic??
      3. czy ta kierownica od 360 jest bilzej kierowcy??
      4, czy są odczuwalne różnice po założeniu takiej kolumny??
       
      Prosze o odpowiedz
      Mile widziany kontakt z osobą która posiada taką kolumne w swoim władku
       
      PS. Przepraszam za to ze napisałem tak byle jak ale sie spiesze
       
      Pozdrawiam
    • Przez odyniec
      Jestem ciekawy czy do T25 dało by się założyć jakieś najmniejsze turbo a jak tak to czy by wytrzymał silnik. Mi sie zdaje że trzeba by było wymienić wał tłoki itd na jakieś mocniejsze jak wy myslicie o tym
    • Przez konrad1529
      Witam,
      posiadam wladimirca od nowości tj. od 1989.Ostatnio zauważyłem, że stracił na mocy oraz, że grzeje sie przy niezbyt ciężkich pracach (nawet sama jazda na pusto przy dystansie 13 km sprawila że sie zagrzał).
      Związku z tym jestem ciekawy czy wymiana samych pierścieni coś pomoże? a jeśli nie to jakie części powinienem wymienić i jak rozpoznać czy dane części są oryginalnie?
    • Przez konrad1529
      Witam,
      tak jak w temacie, gdzie mozna kupic oryginalne części do ruska i jak odróżnić je od rzemieślniczych (prywatnych)?
    • Przez hubert25a2
      Witam otóż mam taki problem z odpalanie włączaniem swiateł kiedyś było wszystko dobrze ale do pewnego dnia gdy chciałem podgrzać swiece żarowe i wtedy jakby prąd uciekł i wogóle swiatła stacyjka itp niedziałają i teraz musze go na krótko odpalać a i czasami z rozrusznika wydobywa sie taki stuk pomózcie czysciłem klemy i nwm co moze byc kiedyś tez tak miałem ale nwm co zrobiłem i zaczeło działać a teraz juz nic ;/
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.