Skocz do zawartości
RotarT25A

Podłączenie Zespolonego przełącznika z samochodu T25A

Polecane posty

RotarT25A    0

Witam panów , mam problem , po podłączeniu przełącznika zespolonego z samochodu , wchodzą w skład tego , kierunkowskazy , światła krótkie długie .Podpiąłem i grzeje mi przełącznik , lub kable , zastosował bym przekaźnik , tylko nie wiem jak się do tego zabrać , jakies rady ? . W tych sprawach jestem ciemny :P

post-205976-0-83118400-1506969659_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RotarT25A    0

Kolego , mam założone oryginalne bezpieczniki, zawinięte miedzianymi drucikami z kabla najzwyklejszego , jeżeli jest jakieś zwarcie , pali go , może zastosować bezpieczniki z typowego ursusa , podpiąć oddzielnie ? , oryginalne zostawić i dołożyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    110

Daj spokój, po co przerabiasz elektrykę nie mając pojęcia, przełącznik masz z jakiegoś Daewoo lub podobnego a tam kable jak włosy na piczy i przekaźniki są na każdym odbiorniku. Zawołaj kogoś kumatego kto ci to ogarnie w kilka minut, a nie kolejny raz zaśmiecasz forum. Bez urazy, pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paffa    1

Witam,

Możesz  podłączyć taki przełącznik, tylko będą Ci potrzebne 3 przekaźniki takie 30-40 Amper.

Pozycje, światła mijania i światła drogowe muszą mieć swoje oddzielne przekaźniki. W innym przypadku przełącznik się wytopi.

I tak: zaciski 85 i 86 to cewka przekaźnika, która będzie załączać obwód tzn. pod obojętnie który zacisk 85 lub 86 podłączasz masę, załóżmy że podłączysz masę pod 85 to pod 86 podłączasz plus po włączniku świateł(np. pozycje) taki układ będzie to sterowanie plusem. Możesz też zrobić sterowanie masą czyli stały plus na np. 85 a na 86 przez przełącznik podajesz masę. To jest bez różnicy. Nie zależnie od wariantu, który wybierzesz podłączając plus pamiętaj, żeby był zabezpieczony bezpiecznikiem!

 

Dalej

 

Pod zacisk 30 dajesz plus od bezpiecznika, a pod 87 i 87a kable, które będą szły jako zasilanie do lamp.

Np. pod 87 pozycje przód a 87a pozycje tył, albo 87 jedno światło mijania lub drogowe a pod 87a drugie.

Jeśli w instalacji nie ma oddzielnych przewodów np. na mijania na lewą i prawą stronę to podłącz pod jeden zacisk, pod drugi możesz dać np. kontrolkę sygnalizującą włączone światła. 

 

Przekaźniki musisz kupić takie jak na zdjęciu (mam nadzieję, że się dodało), chodzi mi o oznaczenie na schemacie, bo są różne!

post-62167-0-13705000-1508694193_thumb.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×