RometOgar200

Jak rozebrać to złącze chydrauliczne?

Polecane posty

Witam jak w temacie mam problem o tuz w mojej 60-siątce cieknie złącze hydrauliczne (wypchnęło oring) i teraz moje pytanie jak wyjąć ten element na załączonym obrazku ,żeby dało się to potem złożyć. Nie chcę kupować nowego, bo już 3 raz mi wypchnęło ten oring i chce coś innego tam dać.

post-216297-0-12499900-1506878702_thumb.png

Edytowano przez RometOgar200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ile kosztuje takie nowe , że koniecznie chcesz stare naprawić ?

A tak na marginesie to popraw błąd w tytule ! i w pytaniu .

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2095

Oring jest gumowy? Wyjąc cienkim śrubokrętem I tam samo włożyć nowy.

Edytowano przez przemek28_28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karip    20

Te o-ringi w 5 minut wymienisz na nowe cienki śrubokręt i z łatwością wychodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Raz widziałem jak znajomy nie mógł rozłączyć złącza euro, z takim jak kolega pokazuje nie ma najmniejszego problemu najwyżej żaba potrzebna.

Euro szybsze w podłączeniu jak i rozłączeniu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Euro a Euro  cena i jakość w tym przypadku idzie w parze ,

Sadek Euro rozłączysz zawsze ,czy te wyszarpywane czy z zaciskiem ,gorzej z ich zaciśnięciem jak jest ciśnienie w siłowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Nie na ciśnieniu bo w gnieździe siedział już sam wtyk bez przewodu.

Tak euro a euro to różnica, było to przy ok. 70 km DF.

Powiem tak euro żeby działało trzeba o nie zadbać, bo te zakręcane to i z piachem skręcisz.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Mam w przyczepie wąż do drugiej przyczepy ze złączami euro. Jak postoi dłużej ciężko wepchnąć, a w celu odblokowania od uderzeń w dyszel, aż końcówka się sklepała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

To mankament wszystkich złącz, kurz i piach ,ja w swoim rusku zmieniłem orginalne białoruskie na nasze z wyższej półki bo w tamtych ciągle zrywał sie  oring i ciekły ,do tego zamiast orginalnych wpinanych kapsli ,dopasowałem nakretki od jakis płynów do prania ,wsuwam na całe gniazdo i zawsze jest czyste B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

E tam Mam euro bez zaślepek najwyżej jak pierścień nie chce się w gniazdach przesuwać to psiknę np WD poruszam wytrę szmatą i OK . A wtyki wystarczy tylko wytrzeć. Jak kopię buraki na dwie przyczepy na zmianę to 15 razy dziennie odczepiam i nic nie cieknie

Edytowano przez ansu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Troche mnie nie zrozumiałeś ,ciekły orginalne białoruskie ,,co do twojej metody to ja nie dopiszczam do zacięcia ,nigdy nie stosowałem WD do czyszczenia gniazd , bo potrzeby nie bylo ,ale mniejsza o to ,czyszczenie gniazda dłużej trwa niż wetknięcie kapsla ,a o czystości oleju nie wspomnę ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtrac8244    441

Opłaci ci się bawić w rozbieranie? Nowe nie więcej jak 20 zł kosztuje. Za nic bym sie nie bawił w oringów wymianę w gnieździe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość z was nie doczytała chyba do końca mojego posta polecam jeszcze raz i wszystko będzie jasne czemu chce wymienić. A te złącza zostają, bo te euro są do du** nieraz nie idzie ich wyjąć, a zdarzały się przypadki u mnie w okolicy ,że potrafiło ono wyskoczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansu    392

Powymieniałem we wszystkim 10 lat temu Nawet C330 i MTZ gdzie wcześniej przykręcałem przejściówkę Nie mam żadnych problemów. Jedna wtyka w przyczepie ciągnęła się po drodze aż ją spiłowało i nic nie cieknie. Czasem odczepię dyszel, a przewody zaponę to się same wypną jak odjeżdżam. Wyskoczy jak się ciągnie za przewód.

[galleryimg=1524]

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Większość z was nie doczytała chyba do końca mojego posta polecam jeszcze raz i wszystko będzie jasne czemu chce wymienić. A te złącza zostają, bo te euro są do du** nieraz nie idzie ich wyjąć, a zdarzały się przypadki u mnie w okolicy ,że potrafiło ono wyskoczyć.

Jak nie wiedzą jak z tego korzystać to i wyskakuje. 

Pomijając sytuację gdy rozpina się hydraulikę pod ciśnieniem to normalnie nie ma z euro najmniejszego problemu.

Złączkę skręcaną rozbierzesz zdejmując nakrętkę i odkręcając część cylindryczną która wchodzi w złączkę w ciągniku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20 Nawet jak umiesz z nich korzystać to i tak potrafią wyskoczyć. Zastanów się dlaczego wszędzie na dźwigach i pochodnych wszystkie złącza są na gwincie bez powodu by takich nie dawali, ale to nie jest temat postu co kto uważa, że jest lepsze tylko zadałem pytanie jak wyjąć ten pierścień. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Niektóre się same zsuwają, przekręć pierścień na ścięcie, spróbuj potem lekko wbić pierścień na drugą stronę. Nie rozumiem tych,którzy są przeciwko, oring wymienić za parę groszy, skręcić mocniej niż fabryka i będzie trzymać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektóre się same zsuwają, przekręć pierścień na ścięcie, spróbuj potem lekko wbić pierścień na drugą stronę. Nie rozumiem tych,którzy są przeciwko, oring wymienić za parę groszy, skręcić mocniej niż fabryka i będzie trzymać.

Dzięki za radę spróbuję. Też nie rozumiem tych co są przeciwko, bo napisałem, że stało mi się to już 3 raz i nie chce kupować ciągle nowych tylko to rozebrać i spróbować coś innego tam zastosować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W tych chińskich złącza to się zdarza. Staram się montować Vosvinkel, bo z nimi nie ma nigdy problemu. Waryńskiego też są dobre. Co do trudności z podpięciem to zależy od temperatury otoczenia. Rozszerzalność temp oleju robi problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wypnie się jak syfu za tulejką nawalone i do końca nie blokuje kulek. A to wina użytkownika perfidnie. W robocie mamy takich w maszynach kilkaset w palnik dostają jak diabli bo najmniej 6 dni pod ciśnieniem, olej przepływa z prędkością jakiej nie spotkasz w rolnictwie zasilane z akumulatorów i nic się nie wypina. Producent najczęściej parker i stucchi Feler właśnie problem rozpiąć i zapiąć pod ciśnieniem nawet niewielkim. W miejscach gdzie jest to potrzebne są skręcane. Ale zaś one się rozkręcają, albo nakrętka albo złączka na pół.

Skręć swoje na kleju jak nie popuści to i oringa nie ma prawa wycisnąć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chciałem to skręcić na klej Loctice i dać nowy oring i dlatego się pytam jak to rozebrać bez inwazyjnie, a nie pytam o opinie czy dać taki model czy te wciskane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Napisałem ci wyżej jak.

Musisz zdjąć tuleję z gwintem. W środku jest seger jak go wyszarpiesz to ona zejdzie. Złap w imadle przez klocki z twardego drzewa by nie uszkodzić za tą część która wchodzi w złączkę przy ciągniku, gładką po której ślizga się oring i wykręć drugą stronę z gwintem na węża. Odtłuścić, nowy oring, klej i musi trzymac. Poszukam przekroju kiedyś widziałem. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
    • Przez Bykupl
      Witam mam taki problem plecak po regeneracji nowa pompa 40l i zawór pod tą pompę z hylmetu problem jest taki że wszystko śmigało jak należy tur podnośnik na wyjściu 160bar dopóki ciągnik nie pójdzie w duże obroty w rotacyjnej ciśnienie spadło ledwie 110 i słabo tur podnosi po wymianie zaworu na drugi się poprawiło i znów dopóki ciągnik nie poszedł w obroty więc gdzie szukać problemu w rozdzielaczu czy raczej pompa i zawór ? 
    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez Celownik07
      Hej,
      Robilem rok temu kapitalke podnosnika - nowa pompa, zawory bezpieczenstwa, tlok, cylinder, wspornik, regeneracja rozdzielacza nowy olej filtry i takie tam pierdoly, chodzil potem pieknie bez zarzutu a teraz widze ze pulsuje, opada troche i podnosi ( bez obciazenia) a jak wylacze ciagnik na podniesionym to po 30 minutach calkiem opadnie. Mozliwe ze to przez pogode i gesty olej?
      Co ciekawe podpialem plugi 3skibowe zeby zobaczyc czy tez tak sie bedzie zachowywal pod obciazeniem to trzymal ladnie w gorze dlugi czas (wymienilem wszystkie 3lemiesze)-  tez na wylaczanym ciagniku. 
    • Przez Dawid_Styczen
      Witam czy ktoś stosował zamiennik ambra multi g  
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj