ceston

Jakie łozysko w zespole napędowym.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Łożysko
ceston    2

Witam dzisiaj na polu prasa zaczela skrzypiec tam gdzie konczy sie przedluzka przekladni. piszczy gdy bel jest coraz wiekszy. Wiem ze jest tam lozysko tylko teraz niewiem jakie czy 6201 czy 6210 moze ktos wymienial to pamieta. Sprawdzilbym sam ale dzis juz nie zdaze a jutro jade do miasta z rana to bym wzial zeby dwa razy nie jezdzic. Prasa z562

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Nie wiem jakie tam ma być te łożysko, ale wystarczyło wystukać w wyszukiwarkę katalog do tej prasy i bez problemu byś znalazł.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    2

w katalogu nie ma podane tego lozyska znalazlem na jakiejs stronie mieli dorobiony obrazek specjalnie z tym lozyskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tompil
      Szukam jakiejś tańszej prasy zmiennokomorowej z nożami. Myślałem o modelu Z589/2 ale został wycofany z oferty Metal Fachu i zostały tylko te sztuki które są na placach i dealerzy drogo za nie cenią. Dziś jeden zaproponował mi za taką z placu 95 tys. netto. Oryginalna Maschio Extreme 165 HTC kosztuje na dzień dzisiejszy 86 tys., od przyszłego roku ok. 92 tys.
      Dowiedziałem się przy okazji, że Metal Fach wprowadza nowy  model zmiennokomorowy Z514. Tak to wygląda:
      https://www.truck1.eu/agricultural-machinery/round-balers/metal-fach-z514-presse-chambre-variable-a-courroie-welger-a3364028.html
      Na stronie Metal Fachu nie ma żadnej informacji o tym modelu. Kosztuje cennikowo 98 tys. brutto, ok. 79 tys. netto.
      Przyglądam się zdjęciom tej prasy i wygląda mi to na prasę Lely welger, obecnie Massey Ferguson RB 4160V.
      Ktoś coś słyszał o tej Z514? Ciekawe czy sami to produkują, a może tylko składają, albo przychodzą w całości i zakładają tylko swoje osłony?
      Może to być dobra prasa za tą cenę.
       
    • Przez Rafał11
      Witam, jestem zainteresowany kupnem prasy Metal Fach z587 łańcuchowa. Chciałbym się dowiedzieć jakie są opinie na temat tych pras. Bedzie robiła w roku 500 bel. Tylko słoma i siano.
    • Przez mariuszwysz512
      Prasa metal-fach moim zdaniem jest dobra prasą w przystępnej cenie.JA co wy sądzicie o tej prasie,czekam na odpowiedzi
    • Przez herbi2501
      witam,czy ktos użytkuje tą prase i jakkie sa opinie na temat tej prasy,chodzi mi o zbiór sianokiszonki rocznie ok 700 sztuk w moim przypadku ,
    • Przez mlody43
      Witam
      zblizaja sie zniwa i belowanie slomy. slyszalem ze aby metal-fach belowal slome mozna zalozyc na walki pasy takie jak w pasowce. próbował ktoś takiego rozwiązania?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.