Skocz do zawartości
kisiol

Podłączenie przerywacza kierunków sektor 6245

Polecane posty

kisiol    0

<p>Witam wszystkich jestem tu nowy proszę o wyrozumiałość. Posiadam ciągnik rolniczy sektor 6245 , wszystko było cacy do puki i instalacja elektryczna nie nawinela się na wałek kierowniczy pod zegarkami. Przewody wszystkie doprowadziłem do porządku, wszystko działa prócz kierunkowskazów. Zakupiłem nowy przerywacz elektroniczny 6 pin. Przerywacz ma oznaczenia 49, 49a , 31 , C, C2 , C3. Podłaczając zasilanie + pod wejście 49 i masę - pod 31 przerywacz zaczyna od razu szybko pykać. Wiem że wejścia C  to kontrolki przyczep i 49 a to środek przełącznika kierunków, tyle że na wyjściu C  pojawia się zasilanie na kontrolkę, ale na wyjściu 49a nie ma nic. Podłaczając probówkę pod wejście 49a przerywacz cichnie , sytuacja powinna być odwrotna. Może ktoś podpowie jak to podłączyć i zasadę działania tego przerywacz.</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Moze masz uszkodzony przerywacz lub nieodpowiednie napiecie 12/24 volty... Teoretycznie przy takim podlaczeniu powinno to dzialac, mozesz tez zamienic kable i dac zasilanie na 49a a wyjscie na przelacznik z 49 i tez powinno smigac. Zeby przerywacz pracowal musi miec zamknięty obwod, czyli podlaczona zarowke do kierunkowskazu. Lampy masz zwykle czy ledy? Masz wlacznik do swiatel awaryjnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisiol    0

Witam. podłaczając odwrotnie zasilanie i włączenie kierunku przerywacz wydaje piszczący dźwięk. Lampy zwykłe tyle że z tym zamkniętym obwodem , trochę dziwne bo wyłączając kierunek obwód się otwiera. Zasilanie jest 12v i przerywacz też na 12v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

Jak sie otworzy to przerywacz nie zadziala bo do dzialania potrzebuje przeplywajacego pradu. Cos z tym przerywaczem jest chyba nie halo... Na wyjsciu C napiecie powinno byc dopiero po wlaczeniu kierunku i to tez przerywane... Moze sprobuj podlaczyc C pod przelacznik kierunkowskazow albo z innym przerywaczem to polaczyc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kisiol    0

Na wyjściu ce mam napięcie od razu po podłączeniu zasilania ale jest to małe napięcie ledwie zasila kontrolkę, pulsuje tak szybko jak przerywacz pyka. Jak włączę kierunek to przerywacz cichnie a kontrolka z pinu C świeci ciągle. Kierunków brak, też już zaczynam wątpić czy ten przerywacz jest sprawny , na pewno był kupiony nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez NABUCH
      Witam . Potrzebuję porady odnośnie kontroli wskaźnika temperatury w zetorze 5211. W ciągniku po krótkim czasie dochodzi do wzrostu temperatury do 120stC.  Realnie temperatura jest niższa. Dodatkowo dla pewności wyjęty został termostat. Zwierałem przewód czujnika do masy i wskazówka idzie do 120 St czyli maks wskaźnika.  Wygląda że zegar reaguje poprawnie.  Na wsuwce  od czujnika po przekręceniu kluczyka jest 5.4V . Czujnik pomierzyłem przy temperaturze ok 30 st i miał 230ohmów . Ktoś może podpowiedzieć czy taka wartość napięcia i rezystancji  jest poprawna   . Czujnik był niedawno wymieniany .  Podejrzewam czujnik  chociaż niedawno był zmieniony  .
    • Przez caros2
      Jak podłączyć przełącznik kierunkowskazów w 3512?Załączone zdjęcie.
    • Przez norbi222
      Czy rozrysuje ktoś mi taki jakiś schemat jak podłączyć dmuchawę 3 biegową do przełącznika a następnie do wtyczki od zapalniczki?
    • Przez Team_Deutz
      Witam, temat błahy, na wolną chwilę. Zatem, interesuje mnie zakup kogutów, tak wiem mnóstwo tego wszędzie, aczkolwiek interesują mnie koguty szybkoobrotowe w "normalnych" pieniądzach. Fajnie wyglądają na Massey'u Kamila5435 i podobne chciałbym mieć u siebie na Deutz'u. Ceny kogutów od Korbanka czy innych dealerów przekraczają kryteria cenowe. Stąd sprawa do was forumowiczów, elektroników i innych geniuszów internetu. Czy istnieje opcja zwiększenia szybkości obrotów koguta, a może widzieliście jakieś szybkoobrotowe w cenie do 150zł
       
      LINK DO FILMU 4:36 minuta 

      https://www.youtube.com/watch?v=yNZ5m7LUDzA 

      Jedna prośba, na spokojnie forumowicze
    • Przez bob124a
       
      witam mam problem z mf 3050 nie da sie wyłączyć przedniego napędu .Po skończonej robocie na polu próbowałem wyłączyć naped  ale sie nie dało wróciłem do domu zgasiłem ciągnik , zapłon a kontrolka od napędu cały czas swieci. wczoraj też robiłem w polu cały dzień i napęd  działa ale nadal nie da sie go wyłączyć zauważyłem też że nie da sie właczyć blokady i nie  świeci kontrolka od ciśnienia oleju a poza tym raczej wszystko działa .co może być? gdzie szukać usterki?  
      dzisiaj patrzyłem bezpieczniki sa wszystkie dobre, czujnik sprzęgła ok. stopu też jest dobry.włącznik napędu ok. byłem przy przełączniku to odpiołem komputer a ona nadal świeci. pod ciągnikiem niby wszyskie kable dobrze .Jeszcze tylko nie patrzyłem tych elektrozaworów bo nie wiem który to i nie wiem jak się za niego zabrać i czujnika ciśnienia oleju bo też nie wiem gdzie go szukać 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.