Rafal1994

Zetor Major 80 - Rosnący poziom oleju w silniku

Polecane posty

Rafal1994    1

Witam , posiadam ciagnik zetor major 80 silnik zetor ( jak wychodziły pierwsze majory ) , i mam pewien problem a mianowicie  , w bloku  mam coraz więcej oleju około co 2 dni przybywa z liter albo i więcej , conajmniej , płyn chłodniczy nie ubywa  i z skrzyni  też nie ubywa  , jeynie co mi się wydaje to  więcej paliwa pobiera  , i  dodatkowo ciągnik dziwnie chodzi przy cięzkiej pracy np. przy pługu 4 skiby , dziwne odgłosy daje ,  tak jak by dudni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zobacz czy to nie z silnika ubywa u mnie z czola misy zucalo na koko zebate rozruchowe i lecialo otworem u dolu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz4321    98

Ja w perkinsie tak miałem, że zaczęło przybywać oleju. Okazała się pompa wtryskowa, a dokładnie uszczelniacz. Koszt naprawy wyniósł 60 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

Obstawiam uszczelnienie na pompie wtryskowej
Najlepiej by było jak byś ja zdemontował i oddał do jakiegoś pompiarza sprawdził by co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Wtryski leją ,końcówki do wymiany nie szukaj nic więcej.

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co mają końcówki do komory korbowej? Prędzej wiecej paliwa spali i do tego czarny dym.Uszczelnienie w pompie  wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

pierwsza sprawa-odstaw ciagnik do czasu naprawy,chyba ze chcesz go zatrzec..

 nawet wujek google nie wie jak wyglada taka pompa :P  :P  :P  jesli jest tam pompka zasilajaca pod pompa paliwowa -tak jak w starszych modelach-to ona jest do wymiany.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1947

nie lekceważcie wtrysków. Przybywa i od tego oleju i żadna to nowość.
Oczywiście może być nieszczelność w pompce napędzanej z bloku albo paliwo może się przedostawać piastą pompy wtryskowej ale o wtryskiwaczach trzeba pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Wtryski mogą zwiększać stan oleju,miałem tak w bizonie ale to wtedy kopcił biało niebiesko.Jak ten zetor nie dymi to sprawdz najpierw pompkę zasilającą,tłoczek w niej czy nie jest wyrobiony.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Adi jak zwykle pi......sz.
Jak peliwo nie jest dobrze rozpylone,nie jest całkowicie spalane ,a nie spalone spływa do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

No tak paliwo całkowicie nie spalone spływa do dolnej części korbowej
Ale przez to że nie jest całkowicie spalone nie przybędzie 1 litr na dwa dni
Po drugie gdyby nie spalał to nie było by widać ciągnika w kłębach niebieskiego dymu
Moim zdaniem problem jest w pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1994    0

Miałem coś podobnego w 60 i też wymieniałem wtryski pompy i było bez zmian i się okazało ze miałem klawiaturę do wymiany. Po prostu była tak dojechana że nie otwierała zaworów tak jak powinna. Może sprawdź po prostu luzy zaworowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Czytam i się zastanawiam czy to agrofoto czy sejm.
Wszyscy mają dużo do powiedzenia a nie wszyscy wiedzą w czym rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Marcin7745T
      mam problem z zetorem ciężko pali na zimnym długo kręci i robi kupe siwego dymu nim załapie na ciepłym pali dobrze silnik po remoncie, odpalał gdy początek wtrysku był przy gmp bo jak przyspieszyłem było gorzej a ze znaków nie ustawi bo sie nie godzi pewnie był zle rozrząd poznaczony, wcześniej palił dobrze a pompa wtryskowa była max przyśpieszona i wtrysk był prawie 5mm przed gmp i na tyle teraz ustawiłem, glowice zdjęte bo były mokre wtryski i myślałem ze puszcza też na tłoki ale jednak nie, zauważyłem ze są pęknięcia na trzech głowicach pomiędzy otworem wtrysku i zaworem wydechowym były sprawdzane i niby są szczelne ale chyba kupie nowe a i były źle założone uszczelki odwrotni, miało by to znacznie przy odpalaniu ? ktoś doradzi co jest nie tak ?

      jak przenieść temat bo znowu źle dodałem ?

      https://youtube.com/shorts/8qn3dtQzdZE?feature=share
      https://youtu.be/wXqhwmXQjFQ
      https://youtube.com/shorts/xuI-WtauziA?feature=share
    • Przez Mateusz_105
      Był ktoś oglądać, warto?
       
      https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7245-88r-polecam-CID757-IDRoB9L.html
    • Przez kamilkowgier
      Witam,
       
      Potrzebuje pomocy przy Zetorze Major 80. Mam problem z wyskakującą dzwignią wom. Po załączeniu i puszczenia sprzegla wałka, dzwignia wyskakuje  i wyłącza wałek. Czy powodem będzie uszkodzona zębatka czy jest na to jakis inny sposob? Jesli zębatka to w jaki sposob sie tam dostac? 
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj