Skocz do zawartości
Rafal1994

major 80 , co raz więcej oleju

Polecane posty

Rafal1994    1

Witam , posiadam ciagnik zetor major 80 silnik zetor ( jak wychodziły pierwsze majory ) , i mam pewien problem a mianowicie  , w bloku  mam coraz więcej oleju około co 2 dni przybywa z liter albo i więcej , conajmniej , płyn chłodniczy nie ubywa  i z skrzyni  też nie ubywa  , jeynie co mi się wydaje to  więcej paliwa pobiera  , i  dodatkowo ciągnik dziwnie chodzi przy cięzkiej pracy np. przy pługu 4 skiby , dziwne odgłosy daje ,  tak jak by dudni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz4321    18

Ja w perkinsie tak miałem, że zaczęło przybywać oleju. Okazała się pompa wtryskowa, a dokładnie uszczelniacz. Koszt naprawy wyniósł 60 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

Obstawiam uszczelnienie na pompie wtryskowej
Najlepiej by było jak byś ja zdemontował i oddał do jakiegoś pompiarza sprawdził by co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1860

A ma to dpf? może chce wypalić?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1091

Co mają końcówki do komory korbowej? Prędzej wiecej paliwa spali i do tego czarny dym.Uszczelnienie w pompie  wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    149

pierwsza sprawa-odstaw ciagnik do czasu naprawy,chyba ze chcesz go zatrzec..

 nawet wujek google nie wie jak wyglada taka pompa :P  :P  :P  jesli jest tam pompka zasilajaca pod pompa paliwowa -tak jak w starszych modelach-to ona jest do wymiany.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

nie lekceważcie wtrysków. Przybywa i od tego oleju i żadna to nowość.
Oczywiście może być nieszczelność w pompce napędzanej z bloku albo paliwo może się przedostawać piastą pompy wtryskowej ale o wtryskiwaczach trzeba pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    15

Wtryski mogą zwiększać stan oleju,miałem tak w bizonie ale to wtedy kopcił biało niebiesko.Jak ten zetor nie dymi to sprawdz najpierw pompkę zasilającą,tłoczek w niej czy nie jest wyrobiony.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    62

Adi jak zwykle pi......sz.
Jak peliwo nie jest dobrze rozpylone,nie jest całkowicie spalane ,a nie spalone spływa do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

No tak paliwo całkowicie nie spalone spływa do dolnej części korbowej
Ale przez to że nie jest całkowicie spalone nie przybędzie 1 litr na dwa dni
Po drugie gdyby nie spalał to nie było by widać ciągnika w kłębach niebieskiego dymu
Moim zdaniem problem jest w pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1994    0

Miałem coś podobnego w 60 i też wymieniałem wtryski pompy i było bez zmian i się okazało ze miałem klawiaturę do wymiany. Po prostu była tak dojechana że nie otwierała zaworów tak jak powinna. Może sprawdź po prostu luzy zaworowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    62

Czytam i się zastanawiam czy to agrofoto czy sejm.
Wszyscy mają dużo do powiedzenia a nie wszyscy wiedzą w czym rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez beton188
      Witam wszystkich. Jak w temacie szukam i szukam książki z insukcją napraw do ZETORA 10145 turbo. Znalazłem książkę do URSUSa 1014 ale nie jestem pewny czy to bliźniaczy model. Proszę o pomoc
    • Przez tobek_99
      Witam. Okolo 3 miesiace temu pozostawilem swojego zetora w "hangarze" i odziwo teraz po uruchomieniu go i zalaczeniu napedu na przod nie moge go wylaczyc przyciskiem tylko recznie musze go rozlaczac o: oczywiscie chodzi mi o naped przedni,   Dodam ze mam zalozonego tura. Czy wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
    • Przez pawel6200
      Witam,
      Podczas wciśniętego sprzęgła gdy na biegu włączam rewers do przodu ciągnik robi szarpnięcie do przodu ok kilku cm, (co może być przyczyną, czy miał ktoś podobną sytułacje???)
      Zetor forterra 115 z 2012 roku 1200 motogodzin link do opisu ciągnika...     https://www.agrotesty.pl/zetor-forterra-115-dane-techniczne/
    • Przez Miotrek
      Witam. Posiada może ktoś na sprzedanie zetora 12245 w dobrym stanie ? jak coś priv bądź komentarze
    • Przez Katana90
      Mam problem z włączeniem biegów zetor 9540, po włączeniu biegów polowych jedzie powoli, nie reaguje na sprzęgło (nie rozłącza) tarczę wymieniłem na nową, uszczelki i tarcze żółwia i szosowe a ciągnik wogóle nie reaguje na sprzęgło główne, brak możliwości włączenia biegów szosowych. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.