Skocz do zawartości
News
Rafal1994

major 80 , co raz więcej oleju

Polecane posty

Rafal1994    1

Witam , posiadam ciagnik zetor major 80 silnik zetor ( jak wychodziły pierwsze majory ) , i mam pewien problem a mianowicie  , w bloku  mam coraz więcej oleju około co 2 dni przybywa z liter albo i więcej , conajmniej , płyn chłodniczy nie ubywa  i z skrzyni  też nie ubywa  , jeynie co mi się wydaje to  więcej paliwa pobiera  , i  dodatkowo ciągnik dziwnie chodzi przy cięzkiej pracy np. przy pługu 4 skiby , dziwne odgłosy daje ,  tak jak by dudni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawloxhxx    46

zobacz czy to nie z silnika ubywa u mnie z czola misy zucalo na koko zebate rozruchowe i lecialo otworem u dolu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz4321    23

Ja w perkinsie tak miałem, że zaczęło przybywać oleju. Okazała się pompa wtryskowa, a dokładnie uszczelniacz. Koszt naprawy wyniósł 60 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal1994    1

jeśli chodzi o typ majora to rocznik około 2013 , a nie te bardzo stare majory jak by co ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

Obstawiam uszczelnienie na pompie wtryskowej
Najlepiej by było jak byś ja zdemontował i oddał do jakiegoś pompiarza sprawdził by co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

Moze i to sporo przybywac ale w tedy by mocno tez kopcil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2062

A ma to dpf? może chce wypalić?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    66
(edytowany)

Wtryski leją ,końcówki do wymiany nie szukaj nic więcej.

Edytowano przez robert1226

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1156

Co mają końcówki do komory korbowej? Prędzej wiecej paliwa spali i do tego czarny dym.Uszczelnienie w pompie  wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    169

pierwsza sprawa-odstaw ciagnik do czasu naprawy,chyba ze chcesz go zatrzec..

 nawet wujek google nie wie jak wyglada taka pompa :P  :P  :P  jesli jest tam pompka zasilajaca pod pompa paliwowa -tak jak w starszych modelach-to ona jest do wymiany.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    302

nie lekceważcie wtrysków. Przybywa i od tego oleju i żadna to nowość.
Oczywiście może być nieszczelność w pompce napędzanej z bloku albo paliwo może się przedostawać piastą pompy wtryskowej ale o wtryskiwaczach trzeba pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    17
(edytowany)

Wtryski mogą zwiększać stan oleju,miałem tak w bizonie ale to wtedy kopcił biało niebiesko.Jak ten zetor nie dymi to sprawdz najpierw pompkę zasilającą,tłoczek w niej czy nie jest wyrobiony.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    66

Adi jak zwykle pi......sz.
Jak peliwo nie jest dobrze rozpylone,nie jest całkowicie spalane ,a nie spalone spływa do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

No tak paliwo całkowicie nie spalone spływa do dolnej części korbowej
Ale przez to że nie jest całkowicie spalone nie przybędzie 1 litr na dwa dni
Po drugie gdyby nie spalał to nie było by widać ciągnika w kłębach niebieskiego dymu
Moim zdaniem problem jest w pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1994    0

Miałem coś podobnego w 60 i też wymieniałem wtryski pompy i było bez zmian i się okazało ze miałem klawiaturę do wymiany. Po prostu była tak dojechana że nie otwierała zaworów tak jak powinna. Może sprawdź po prostu luzy zaworowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Jak silnik perkinsa to pompka zasilająca do sprawdzenia to pierwsza sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    66

Czytam i się zastanawiam czy to agrofoto czy sejm.
Wszyscy mają dużo do powiedzenia a nie wszyscy wiedzą w czym rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kuba42877
      W
    • Przez Rafal1994
      Witam mam myśli aby zmienić ciągnik i chciał bym abyście mi doradzili Na obecną chwilę posiadam ciągnik zetor major 80 z turem już 5 lat (1 właściciel) i już trzeci raz wymieniam przy nim rozdzielacz , koszt wymiany to około 4500zl, w tym roku mi się popsuł i w zeszłym też to samo, i myślę nad tym aby ten ciągnik sprzedać i kupić coś większego używanego typu deutz fahr AgroFarm 420, chciał bym się was dopytać czy warto zmieniać.?
    • Przez meld102
      Witam. Mam problem ze swoją proxą. Mianowicie słynne świecące się C i piszczenie. Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o kodzie błędu - 3 razy zółw I raz żółw II. Przepracowane ma 800mtg chodzi bez tura. Problem pojawił się znikąd. Dzień wcześniej tretowała pryzmę, drugiego wywoziłem obornik. Na kolejny odpalam i błąd. Co do kalibracji też nie wiem jak to się robi, nigdzie nie mogę znaleźć takich info, na przeglądzie stwierdzili, że nie brak robić i nie pokazali. Wie ktoś może jak to się robi? I spis tych błędów może ma?
    • Przez Synisterrr
      Witam zakupiłem ostatnio dość okazyjnie zetora 25k po dużych modyfikacjach, posiada on 3 cylindrowy silnik IFA chłodzony powietrzem i jest z nim mały problem  bo az tak nie znam sie na mechanice  a  z jednego elementu  leje ropą  strasznie na zdjeciach zamieszczam element, bede wdzieczy za jakiekolwiek informacje co to jest jak to uszczelnic itp ;)


    • Przez adamek1942
      Witam panowie mam pytanie nr 1. czy to normalne żeby ciągnik po  pracy okolo 2 h(nawet nie ) miał tak gorący most tylni że aż się dotknąć nie da (parzy) ????? Hamulce nie trzymają bo słychać jest jak puszczają i zresztą czuć jak hamują trzeba dobrze nacisnąć pedał żeby zahamowały gwałtownie. Wcześniej pracowałem c 360 ale taki gorący to nigdy nie był nawet po sieczkarni od kukurydzy. 
      Drugie pytanie jest takie czy jest możliwość przedostania się oleju z silnika do skrzyni ??? albo do układu wspomagania ?? bo ubywa koledze oleju w proxie prosił żeby spytać,  a silnik pracuje bez zarzutów .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.