News
Rafal1994

major 80 , co raz więcej oleju

Polecane posty

Rafal1994    1

Witam , posiadam ciagnik zetor major 80 silnik zetor ( jak wychodziły pierwsze majory ) , i mam pewien problem a mianowicie  , w bloku  mam coraz więcej oleju około co 2 dni przybywa z liter albo i więcej , conajmniej , płyn chłodniczy nie ubywa  i z skrzyni  też nie ubywa  , jeynie co mi się wydaje to  więcej paliwa pobiera  , i  dodatkowo ciągnik dziwnie chodzi przy cięzkiej pracy np. przy pługu 4 skiby , dziwne odgłosy daje ,  tak jak by dudni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz4321    29

Ja w perkinsie tak miałem, że zaczęło przybywać oleju. Okazała się pompa wtryskowa, a dokładnie uszczelniacz. Koszt naprawy wyniósł 60 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

Obstawiam uszczelnienie na pompie wtryskowej
Najlepiej by było jak byś ja zdemontował i oddał do jakiegoś pompiarza sprawdził by co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2531

A ma to dpf? może chce wypalić?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1231

Co mają końcówki do komory korbowej? Prędzej wiecej paliwa spali i do tego czarny dym.Uszczelnienie w pompie  wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    194

pierwsza sprawa-odstaw ciagnik do czasu naprawy,chyba ze chcesz go zatrzec..

 nawet wujek google nie wie jak wyglada taka pompa :P  :P  :P  jesli jest tam pompka zasilajaca pod pompa paliwowa -tak jak w starszych modelach-to ona jest do wymiany.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    332

nie lekceważcie wtrysków. Przybywa i od tego oleju i żadna to nowość.
Oczywiście może być nieszczelność w pompce napędzanej z bloku albo paliwo może się przedostawać piastą pompy wtryskowej ale o wtryskiwaczach trzeba pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    18

Wtryski mogą zwiększać stan oleju,miałem tak w bizonie ale to wtedy kopcił biało niebiesko.Jak ten zetor nie dymi to sprawdz najpierw pompkę zasilającą,tłoczek w niej czy nie jest wyrobiony.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    69

Adi jak zwykle pi......sz.
Jak peliwo nie jest dobrze rozpylone,nie jest całkowicie spalane ,a nie spalone spływa do oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kacperroo    0

No tak paliwo całkowicie nie spalone spływa do dolnej części korbowej
Ale przez to że nie jest całkowicie spalone nie przybędzie 1 litr na dwa dni
Po drugie gdyby nie spalał to nie było by widać ciągnika w kłębach niebieskiego dymu
Moim zdaniem problem jest w pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1994    0

Miałem coś podobnego w 60 i też wymieniałem wtryski pompy i było bez zmian i się okazało ze miałem klawiaturę do wymiany. Po prostu była tak dojechana że nie otwierała zaworów tak jak powinna. Może sprawdź po prostu luzy zaworowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    69

Czytam i się zastanawiam czy to agrofoto czy sejm.
Wszyscy mają dużo do powiedzenia a nie wszyscy wiedzą w czym rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez seat1Leon
      Witam,co sadzicie o proximie 90 z 2013roku ma przepracowane 400mth ,na co zwrocic uwage przy kupnie 
    • Przez michal_xs
      Gdzie kupić tania a dobra szybę do zetora 5211. Chodzi o boczna górna. Jest dużo w necie za 50zl ale nw jak z trwałością. 
    • Przez canabis
      Witam, nie znalazłem odpowiedniego tematu więc zakładam nowy. Potrzebuje opinii o w/w zetorkach ponieważ noszę się z zamiarem kupna. Jak jest z trwałością tych maszyn i ogólnie z pracą nimi. Czy jest w ogóle sens pchać się teraz w te ciągniki bo cena nie jest mała, komfort nie powala no i DPF i SCR?
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
    • Przez Grzes1212
      Witam. Jestem tutaj nowy więc z góry przepraszam jeśli źle zamieściłem temat.
      Mam pytanie czy warto zakupić Zetora 7211?
      Jakie macie doswiadczenia z tym modelem ?
      Przy jakiej ilości motogodzin należy się spodziewać usterek i ewentualnego remontu?
      Ile wytrzymują opony fabryczne Barum?
      Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie takiego traktora?
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.