Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mf3655e

problem ze sprzeglem w mf 3655:mellow:

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

mf3655e    0

Witam,po rozpolowieniu ciagnika i wymianie filtra i oleju nie mam klopoty ze sprzeglem jest puste nawet po odpaleniu ciagnika i prubach odpowietrzenia nadal nic,dodam ze cisnienie jest bardzo slabe w przewodach wychodzacych od pompki i w odpowietrznikach tez tylko kapie olej i cisnienia nie ma,wspomaganie dziala dobrze i chydraulika tez ok,tyko biegi nie dzialaja i sprzeglo,dodam ze w ciagniku byly wymieniane widelki od biegow A i B,a moze po prostu nie znalazlem odpowiedniego odpowietrznika bo robie to pierwszy raz a ciagnik mam dopiero rok,

 

Jesli ktos moze to bede bardzo wdzieczny za jakakolwiek pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bogdan815    0

witam

miałem tez problem ze spzregłem tyle ze w 3645

ja odpowietrzałem w 3 miejscach

1 po prawej stronie przy skrzyni biegow

2 przy pompce przy pedale sprzegła

3 po lewej stronie skrzyni jest taki cienki przewod ze srobka

no i działa u mnie

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bogdan825

Jakie miałeś objawy? Masz sprzęgło wielotarczowe mokre czy zwykłe suche? Mój 3645 tez czasem zaczyna jakby szarpać, zwłaszcza na ciepłym oleju i nie wiem co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tumek19    5

Mam podobny problem. Ferguson mocno szarpie na sprzęgle.. Robiąc orkę można czasami dostac białej goraczki. A jest to MF 3655. Oczywiście ma jeszcze popsute polowe biegi i ostatni półbieg ale to szczegół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mój szarpie tylko przy ruszaniu na rozgrzanym oleju lub wyłączonym napędzie.Przy zimnym oleju i załączonym napędzie jest idealnie, mogę podjechać o pół centymetra :P. Podejrzewam układ sterownia sprzęgłem, jest dosyć skomplikowany, jak cały ciągnik zresztą. Najprawdopodobniej chodzi o ciśnienie w układzie wspomagania sprzęgła, widocznie przy włączonym napędzie jest większe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mf3655e    0

Dzieki za odpowiedz a jutro bede jeszcze raz odpowietrzal no i u mnie nic nie szarpał tylko troche sie jagby ślizga pod obciazeniem przy ruszaniu na szosowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bogdan815    0
Bogdan825

Jakie miałeś objawy? Masz sprzęgło wielotarczowe mokre czy zwykłe suche? Mój 3645 tez czasem zaczyna jakby szarpać, zwłaszcza na ciepłym oleju i nie wiem co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bogdan815    0

moj jest na suchym sprzegle

jak u mnie cos zaczyna szrpac w hydraulice to na pierwszy poczatek zmieniam filtr od hydrauliki i zazwyczaj pomaga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W tym sęk, że wymiana filtra nie pomogła. Wygląda mi to na spadki ciśnienia w układzie niskiego ciśnienia(może ciśnienia spada na sprzęgle od przedniego napędu). Nie mam zbytnio pomysłu od czego zacząć, a o specjalistę ciężko(jeśli w ogóle tacy gdzieś są, bo mało jeździ serii 36xx).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mam jedną pompę. Reszta hydrauliki chodzi w miarę dobrze, jedynie przy skręcaniu podnośnik przestaje podnosić(orbitrol bierze całość oleju :P ). Trzeba by posprawdzać ciśnienia na złączkach kontrolnych, wezmę się za to jak znajdę trochę czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×