Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem deutz fahr agrotron 106mk3 i ma troszke mało płynu hamulcowego i ciągle mryga kontrolka od poziomu płynu hamulcowego. Nie wiem dokładnie jaki jest wlany płyn hamulcowy. Czy są jakieś płyny mieszalne ze wszystkimi czy raczej spuścić stary i nalać nowego czy należy wypłukać instalację 

Opublikowano (edytowane)

Tam jest raczej olej ATF czerwony. Lepiej dobrze sprawdź jaki. Jak wlejesz płyn DOT zamiast oleju ATF lub odwrotnie to do wymiany wszystkie uszczelnienia w pompach, sprzęgle i w skrzyni.
Powinien być napis na zbiorniku lub przy.

Edytowane przez ansu
Opublikowano (edytowane)

dextron d2 lub jak kto woli dextron 2 jeszcze inaczej od zawieszeń w citroenie jest identyczny :)

 

 

 

Jak już to klasyfikacja dla Automatic Transmission Fluid wprowadzona przez GM Dexron  II i Dexron  II D następnie Dexron  II E ....... w 2005 wprowadzono Dexron VI. Ole jest stosowany w automatycznych przekładniach, układach wspomagania. Może być Hipol ATF Mobil czy Motul......

Klasyfikacja jest kompatybilna w dół zamiast Dexron  II D można Dexron  III wyższe lepiej zachowują się w skrajnych temperaturach i lepiej radzą sobie z wilgocią korozją.

Edytowane przez ansu
Opublikowano
Dnia 24.01.2023 o 21:16, sybiuszek24 napisał:

U mnie właśnie jest zielony i chce dokupić więcej bo mi się zapowietrza co jakiś czas już zamówiłem ten pentosin 54zł za litr jutro ma być i spróbuję odpowietrzać

Coś udało się ustalić bo mam chyba podobny problem z zapowietrzaniem

Opublikowano
Dnia 31.01.2023 o 23:43, Agrotron85 napisał:

Coś udało się ustalić bo mam chyba podobny problem z zapowietrzaniem

Coś odpowietrzyłem ale pedał był nisko dalej,i trzeba było podkręcić na zwolnicy  chamulce tak z kuzynem doszliśmy do tego pomału,i jak narazie jest chamulec tylko jedna strona słabsza Jest wiec muszę zwolnice ściągnąć i zobaczyć dlaczego nie idzie podciągnąć chamulca.

Opublikowano

Potrzebuję pomocy z doborem płynu /oleju… w zbiorniczku jest płyn zielony, a korek wlewu jest czerwony i napisane na nim: Nur fur mineral oil h515, c 635 

i teraz jaki kupić? 
total lhm plus - zielony 

Ultra break SDf atf dextron 2 - czerwony 

chf11s pentosin fuchs- zielony 
z racji że nie wiem jaki tam jest chciałbym wymienić na nowy. Jak w takim przypadku wypłukać układ i zalać go od nowa? 

Opublikowano

Witam zakupiłem Agrotron 85 mk2 1999 rok

Na zbiorniczki hamulcowym pisze Orginal Brake Hydraulic Cover po wyciągnięciu strzykawką płynu jest on pomarańczowy.

Zakupiłem Ultra break SDf atf dextron 2 - czerwony i po zmieszaniu ich w kieliszku nie mieszają się widać dwie oddzielne warstwy, potem kupiłem

chf11s pentosin fuchs i po zmieszani  w kieliszku też widać smugi nie miesza się, najbardziej podobny jest do oleju hydraulicznego jak w skrzyni biegów i mieszają się.

Jaki olej dolać?

Opublikowano
W dniu 23.10.2024 o 09:38, yanek_113 napisał(a):

Dowiedziałem się że jeśli skrzynia jest powershift  czyli rewers bez N neutral - to ma być chf11s 

Na co wpływ ma kolor oleju i jego parametry, jak to się ma do rewersu? ciężko sobie wyobrazić, jeśli to są 2 odzielne układy.

Opublikowano
W dniu 24.09.2017 o 16:22, ansu napisał(a):

Tam jest raczej olej ATF czerwony. Lepiej dobrze sprawdź jaki. Jak wlejesz płyn DOT zamiast oleju ATF lub odwrotnie to do wymiany wszystkie uszczelnienia w pompach, sprzęgle i w skrzyni.
Powinien być napis na zbiorniku lub przy.

Nie koniecznie ja na zbiorniczku na korku mam napisane DOT4 a leje sie DEXtron II

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Michał6180
      Witam zastawiam się na zakupem kosiarki dyskowej deutz fahr na centralnym zawieszeniu powyżej 2010 roku mam już jedną na oku i chciałbym się zapytać czym się różnią dyski tnące na 3 nozyki od tych na 2 wady i zalety za wszelkie odp bardzo szokuje 
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v