Skocz do zawartości
DawidWsik

Klimatyzacja wariuje po nagrzaniu silnika

Polecane posty

DawidWsik    2

Witam mam otóż taki problem z klimatyzacją ponieważ gdy ciągnik jest zimno to działa perfekcyjnie a jak tylko się nagrzeje to klimatyzacja sama się załącza i rozłącza. Co może być tego przyczyną? Czy może być to za mała ilość czynnika chłodzącego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Wyłącza się celem ochrony komponętów. Zacznij od sprawdzenia czynnika. Potem czujniki, i wysterowanie.

Edytowano przez Laval

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    259

Ja bym sprawdził czy skraplacz, chłodnica wody, oleju i co tam jeszcze jest przepuszczają powietrze w dobrej ilości..
Facet przed chwilą zmienił uszczelkę pod głowicą.

Pewno zaraz mnie opier...ocie jak zwykle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidWsik    2

Problem z klimatyzacją pojawiał się przed moją wymianą uszczelki lecz uszczelka na pewno nie ma nic wspólnego z klimą. Handlarz przy sprzedaży dla każdego zainteresowanego zakupem pokazywał że klima nabita, naciskają na wentylek od nabijania klimy. Czy w ten sposób mógł upuścić dużą ilość czynnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

mógł cymbał jeden..
A uwaga co do uszczelki dotyczy możliwej utraty sprawności chłodzenia i przyczyny awarii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ciśnienie to manometrem. Jak na słońcu postoi i dziury nie ma to też nawet pusta psiknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Ty masz manometry podłączyć. Masz sprzęt to działaj. Nie masz to nie pier....... Gadaj że nabita.
Bo zaczynasz się maslo maślane robić jest dobrze tylko nie działa. A jak ilość nie wiadomo. Za dużo też źle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

może być tak, że Hugo wie ile czasu to stało otwarte i jest wilgoć w instalacji. Proponował bym jednak wizytę u specjalisty bo choćbyś miał w temacie 150% wiedzy braku sprzętu bez kasy nie przeskoczysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    233

Sprawdzić ile powinno być czynnika, i jakim kolwiek zakładzie samochodowym spuścić i nabić z powrotem tyle ile powinno być. U mnie w  Case ma być 1850  a i tyle nabiłem, po dwóch latach było o 500 gram mniej, i właśnie włączała i wyłączała się sama, a chłodziła tylko na mocna zimno, teraz na minimum  chłodzi i nie wyłącza się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dawidcasejx1090u
      Witam mam dylemat, albowiem kończę robić remont w swoim case jx1090u z silnikiem iveco i nie wiem jak go docierać, może ktoś by mu podpowiedzial jak najlepiej by go dotrzeć żeby miał swą moc i wytrzymałość? W silniku było robione :
      -honowanie cylindrów z nowymi tłokami i pierscieniami robionymi nad wymiar 
      -polerowanie wału wraz z nowymi panewkami 
      -kompleksowa naprawa głowicy 
      -regeneracja turbosprężarki 
      -wymiana wtryskiwaczy oraz pompy oleju 
    • Przez Pompad2
      Witam, co może być przyczyną nierównego pracowania silnika w Lamborghini Racing 165? Pompki co są na listwie były w regeneracji i zostały doprowadzone do porządku. Wtryski naprawione, chodzi o to że nie pracują one równo jedna działa mocniej a druga słabiej. Reguluje to się podkładkami pod pompki? Dodam że po naprawie pompek ciągnik gaśnie na wolnych obrotach.
    • Przez cugiel
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie grzałki silnika.Chodzi mi głównie oto gdzie się ją montuje w tym modelu?
      Prosiłbym o jakieś zdjęcie.
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
    • Przez kamiljaro
      Witam, case 5150 1996r. skrzynia powershitf polbiegi zmieniane w dźwigni zmiany biegów licznik ten najbardziej cyfrowy.
      Licznik wskazuje mi na  wolnych obrotach 280 a przy maksymalnych obrotach około 600. Orientuje sie ktoś jak mogę to przestawić lub co może to powodować 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.