Skocz do zawartości
MateuszCiurysek

zwiększanie mocy w John Deere 6830 comfort

Polecane posty

Witam ostatnio tacie zaoferowano  zwiększenia mocy w naszym johnie 6830 jemu to się spodobało bo niby te 20 km więcej by miał i zdecydował się na zwiększenie mocy a mi to tak szczerze nie odpowiada bo czytałem w internecie że mało kto poleca zwiększanie i pytanie do was czy według was jest to dobre rozwiązanie i czy sami to robiliście

Ps. firma która ma nam zwiększać moc to tuning44

willi    45

Kolega czipnął swojego 6630 comfort na moc z 6930 (nie znam się na JD, więc nie wiem na ile KM) i sobie chwali. W orce jedzie jeden półpieg więcej, na niższych obrotach. Spalanie na ha. wychodzi podobnie, ale robotę zrobi szybciej. Czipowany był też przez 44 tuning z Opola.

Wiadomość z agroFakt.pl

DanielFarmer    123

Mi Pliszka czipnal tyle ze to swiezy temat ale powiem ze roznica wyczuwalna mimo zmiany kol na szersze.Z wyłączeniem egr 3tys netto.Myślę że warto.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez pierniczek
      Witam,

Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.

W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.

Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.

Pozdrawiam
    • Przez kat