Skocz do zawartości
MateuszCiurysek

zwiększanie mocy w John Deere 6830 comfort

Polecane posty

Witam ostatnio tacie zaoferowano  zwiększenia mocy w naszym johnie 6830 jemu to się spodobało bo niby te 20 km więcej by miał i zdecydował się na zwiększenie mocy a mi to tak szczerze nie odpowiada bo czytałem w internecie że mało kto poleca zwiększanie i pytanie do was czy według was jest to dobre rozwiązanie i czy sami to robiliście

Ps. firma która ma nam zwiększać moc to tuning44

willi    46

Kolega czipnął swojego 6630 comfort na moc z 6930 (nie znam się na JD, więc nie wiem na ile KM) i sobie chwali. W orce jedzie jeden półpieg więcej, na niższych obrotach. Spalanie na ha. wychodzi podobnie, ale robotę zrobi szybciej. Czipowany był też przez 44 tuning z Opola.

Wiadomość z agroFakt.pl

DanielFarmer    241

Mi Pliszka czipnal tyle ze to swiezy temat ale powiem ze roznica wyczuwalna mimo zmiany kol na szersze.Z wyłączeniem egr 3tys netto.Myślę że warto.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez kat
      Witam!!! Po nowym roku mamy zamiar zmienić główny ciągnik w gospodarstwie (orka, agregat, talerzówka, transport). I tu moje pierwsze pytanie czy opłaca się kupować ciągnik kilku letni taki jak DF Agrotron 120, czy lepej kupić nowy (zetor, same)???
      Jeśli ktoś z was polecał by inną markę to takrze proszę o opinie

Pozdro dla całego AF ;D
    • Przez ŻBKIU1999
      Mam pytanie na temat Vaderstad Cultus 3 metrowy jakie zapotrzebowanie mocy posiadam Zetora 12145 i John deere 6330
    • Przez piozz
      Jaki plug polecacie do ciagnika o mocy 135 km chodzi mi o obrotowy 
    • Przez Belaruss820