-
Podobna zawartość
-
Przez ModliX
Witam, bardzo prosiłbym kogoś znającego się na hydraulice o narysowanie schematu podłączenia i wypis potrzebnych przewodów, końcówek i zaworów tak aby silnik miał możliwość kręcenia się w lewo lub w prawo o różnej prędkości w zależności od otwarcia zaworu. Wiem że w silniku należy obrócić obwód oleju tak jak w silnikach elektrycznych aby zaczął kręcić się w drugą stronę. Silnik ma być podpinany standardowo pod tylne wyjścia hydrauliczne w mf 255. Zastanawiam się nad zaworem trójdrożnym aby jednocześnie regulować przepływ i kierunek ale jak zrobić powrót do ciągnika? I proszę o rozsądne podejście jeśli chodzi o koszty tego . Zależy mi na tanim rozwiązaniu. Wolałbym zawór niż rozdzielacz dlatego że zależy mi na regulacji prędkości i zostawaniu w tej pozycji. Bardzo proszę o pomoc.
-
Przez hubert1000
Po zakupie nowego ciągnika i pojawił sie problem aby nie mieszać oleju podczas np. wywracania przyczepy. Wymysliłem, że można by było wykorzystać silnik hydrauliczny a raczej dwa i je spiąć osiami, jeden by był podłączony do ciągnika i napędzał koleny który bedzie działał jako pompa podłaczona do osobnego zbiornika. Czy bedzie to działało i czy nie będzie mi opuszczać np. przyczepy podczas wywrotu (czy taki silnik hydrauliczny trzyma dobrze olej) ? -
Przez Petrol
Mam pytanie o silnik hydrauliczny do napędzenia pompy opryskiwacza. Ktoś modernizował ? Macie jakieś doświadczenia? Chcę się pozbyć wałka i napędzać hydrauliką.
Pozdrawiam
-