Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez SebastianP
      Witam.
      W maju zakupiłem ładowacz Agromax. z którego jestem nawet zadowolony.
      Posiada on 3 sekcje, jednak panowie monterzy podłączyli go pod rozdzielacz na błotniku, gdyż tak wskazuje producent w instrukcji.
      Niestety podczas pracy ładowaczem często "brakuje rąk", gdyż trzeba obsługiwać oba rozdzielacze na raz.
      Dodam także, że ciągnik nieraz współpracuje z przyczepą wywrotką i muszę mieć wolne wyjścia.
      Czy ktoś mógłby mi wskazać gdzie który wąż podpiąć i co będę musiał zakupić?
      Niedługo dodam zdjęcia.
       
      Dziękuję i pozdrawiam




    • Przez KubowskyyClaas
      Witam, mam pewien problem jeśli chodzi o podnośnik w ciagniku Claas Ares 657 ATZ podnosnik z maszyna np; pług podniesie wszystko jest ok zaczyna opuszczać na dół może ze 2 cm i nagle szarpnie do góry podniesie i znów opuszcza 2-3cm i do góry co to moze być?
    • Przez Filipson
       
      Witam.  Mam John Deera 2850 z turem JD 640A. Problem polega na tym że tur strasznie trzęsie przy podnoszeniu jak również przy opuszczaniu, nie można normalnie nim pracować.  Obie pompy były wymieniane (ta w środku i ta na zewnątrz).  Tura dokupowałem i podłączyłem zasilanie z tyłu na wyjściu hydrauliki (na zdjęciu nr 1), a powrót wkręciłem w górną pokrywę skrzyni (widoczny na zdjęciu nr 2). Olej strasznie się nagrzewa. Rozrusznik ma ciężko zakręcić jakby w obiegu ciągle trzymało ciśnienie bo poszedł mi wieniec już drugi raz. 
      I stąd pytanie co może być powodem moich problemów ?  Źle podpięty TUR czy coś z jakimś zaworem ? 
       
      Zamieszczam zdjęcia podłączenia TURa
    • Przez krzysiek100
      Witam posiadam c330 z 1977r. Chciałbym zamontować jedno wyjście hydrauliczne wprost z rozdzielacza i zmienić olej w skrzyni i w kolumnie kier. Moje pytanie brzmi: Czy lepszym rozwiązaniem będzie kupienie wyjścia z przewodem stalowym czy z gumowym oraz jaki najlepiej olej wlać do skrzyni i kolumny kierowniczej? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.