Polecane posty

macius11157    39

Witam chciałbym wymianic olej w moim deutzu i szukałem na forum ale nie mogłem nigdzie znalesc ile wchodzi do poszczegolnych podzespołow Do silnika skrzyni mostu przedniego i zwolnic z przodu bo nie mam pojecia ile kupic zeby wymianic

jeszcze mam pytanie jaki powinien isc olej do przedniego mostu i zwolnic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecopiotr    105

Na stronie Orlena znajdziesz ilości i specyfikacje olei do chyba wszystkich ciągników. Na stronie DF nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macius11157    39

na stronie df nie ma informacji raczej do tak starych ciagnikow tak samo na stronie orlenu nikt nie pomoze ?

 

Edytowano przez macius11157

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DTaras    332

to nie UTTO? Taki olej przy planowanej wymianie jak Twoja kupujesz i tak w beczce i wtedy na bank wystarczy - 2x 60 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Silnik 11l, przedni most 5l, skrzynia 44l, hydraulika 13l.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez massey3075
      Witam ! Posiadam Deutza 120 i z tyłu założone mam opony o rozmiarze 540 65 r38.  Jakie opon założyć do przodu ? 380 70 r28 ? Może ktoś ma Deutza na takich oponach ? Pozdrawiam
    • Przez hubert89
      Witam . Niestety ostatnio padł mi z przegrzania silnik w moim Deutz 6.61 . I po Wymianie tłoków ,Cylindrów pierścienie... Silnik po złożeniu Odpala Ale ciągle świeci się kontrolka smarowania . A po sprawdzeniu Ciśnienia ww układzie smarowania manometr wskazuje 0 .Dodam jeszcze ze silnik stal dość długo rozłożony bo czekałem na części
      Może ktoś już miał taki przypadek ,Proszę o pomoc
       
    • Przez ROLKA1988
      witam wszystkich. Myśle o kupnie kombajnu i mam na oku deutz fahr 36.10 .  heder 4,20 .   chciałbym sie dowiedziec cos o tym sprzęcie  ..awaryjność,wydajność,dostepność części ,czy są jakies elementy na ktore najbardziej trzeba zwrócić uwage przy zakupie. Szukałem coś w sieci ale nic o tym modelu nikt nie pisze. czy tych kombajnów jest tak nie wiele w PL ?
    • Przez MKrajes
      Planuję zakup głównego ciagnika w gospodarstwie. Moc znamionowa 170 km.Ciągnik głównie pracować będzie w transporcie z beczkowozami 19500l i 15700l oraz z zestawem kosiarek 3,20 przód i 3,20 tył.Dodatkowo orka i uprawa.Mam swoje 4 typy 
      Fendt 818 Vario 
      John Deere 7430 Premium
      Massey Ferguson 6490 Dyna 6
      Deutz Fahr M650
      Mam duże wątpliwości dotyczące skrzyni Vario jedni chwalą inni ganią. Może ktoś użytkuje i rzetelnie napisze jak się sprawdza w praktyce. Bardzo ciekawią mnie opinie na temat Mf i Deutza bo przebiegi używanych są dużo niższe niż  Fendta czy JD które ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 8tys mtg. Może ktoś z użytkowników pomoże mi rozwiać wątpliwości 
    • Przez wojtaz185
      Witam wszystkich. Mam pewien problem z ciągnikiem deutz fahr agrotron 4.85S. Ciągnik posiada trzy półbiegi. Na zimnym oleju ( jak ciągnik jeszcze się nie rozgrzał) wszystko działa poprawnie. Półbiegi przełączają się. Natomiast jak olej rozgrzeje się niema  Środkowego czyli drugiego półbiegu. Panel wyświetlający nie działa. Po prostu omija go. Pierwszy i trzeci działają. Mierzyłem ciśnienie na płytce, zawór, rozdzielacz sterujący skrzynią biegów i jak na zimnym wszystko jest ok. 1 półbieg powyżej 18bar, 2 ma ok18 bar. 3 ma 18 bar. Na ciepłym pierwszy ma powyżej 18 i drugi też. I jeśli podłączam zegar pomiarowy pod drugi a jest włączone na pierwszy półbieg to jest ciśnienie te same a powinno nie pokazywać ciśnienia prawda ? jeśli podłączam zegar pomiarowy pod pierwszy pokazuje powyżej 18 bar i przełączam na drugi półbieg to także jest ciśnienie oleju. Na trzecim jest wszystko dobrze. Cewki działają myślę że poprawnie. Jedynie co mnie martwi to wydostaje się delikatnie olej międzzy cewką a obudową rozdzielacza. Że z cewek strzyka olej to wiem. Rozebrałęm więc rozdzielacz i uszczelnienie pomiędzy skrzynią a rozdzielaczem nie było przerwane, tłoczki jak i obudowa rozdzielacza jest ok. Jaka może być przyczyna że ginie ten półbieg ?????? dodam że jak olej sie rozgrzeje to szarpie na pierwszym. Dziękuję za odpowiedz 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.