Maciek90

Blokada tylnego mostu

Polecane posty

locke    293

Zdejmuj prawą zwolnicę.Sprężyna Ci nie odbiła i cały czas ciągnie.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubala    0

a jasniej? jakbys miał stale włączona blokadę to pozstaje tylko jazna na wprost. jak zakręcasz zatem?


d.zamojskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dudek102    0

witam panowie z racji tego ze jestem młody i zaczynam ciężkie prace polowe na c-360 mam pytanko

po wcisnienciu blokady blokada powinna zablokować prawe koło i powinne oba kręcić a bez blokady na śliskim będzie kręcić się tylko lewe ? (lewe napędzane cały czas a prawe dołączane blokada ?). czy te które będzie miało lżej będzie sie kręcić a blokada zblokuje obydwa

Edytowano przez dudek102

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartollini    1

@dudek102

 

Przy wyłączonej blokadzie będzie ślizgało ci się to koło które ma lżej.

Przy włączonej oba będą kręcić się z jednakową prędkością.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Zdjąłem zwolnice do naprawy hamulcy i przy okazji zobaczyłem ze koło koronowe le.ma osiowy luz ok 4 mm. Tak ma byc? Nie chce mi sie rozbierać do mechanizmu. Robił to juz ktoś? Koronka może mieć taki luz osiowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wito-w5    1

Witam!

Jak by ktos byl tak uprzejmy i przeslal zdjecie jak ma przerobione wlaczanie blokady na dodatkowa dzwignie hamulca recznego to bede wdzieczny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Zakładanie dzwigni od ręcznego tak, ale bez blokady grzebieniowej ,bo niby po co blokada na stałe ? To doprowadzi do zniszczenia blokady ,jak chcesz aby blokada była praktyczna i uruchamiana ręcznie co jest zaletą to zamocuj dzwignię do pedału z grubego pręta najlepiej 18G2 fi15 i kulkę na koniec .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jedna ręka kierownica druga blokada , a jak będzie potrzeba dygnąć podnośnikiem to braknie ręki

 

Dasz na zębatkę to może się skrzywić wałek widełek ,albo same widełki blokady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Dołączam się do tematu. Pytanie podobne do przedmówcy. Jaki luz osiowy może mieć koronka, maksymalny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubar3    0

Witam,

Panowie jaki jest moment dokręcania / dociągania łożysk skośnych na mechaniźmie różnicowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

rura na klucz i jedziesz!!!!!!!!!!

 

A tak poważnie to ja wszystko na wyczucie okręcam i jeszcze nie było, że bym coś urwał. Po prostu jak będziesz dociągał śrubę, to po trochu znaczy się tak ze ćwierć obrotu, na chwile pszestajesz ciągnąc i znowu ćwierć obrotu. będzie taki moment,że śruba postawi duży opur jest to wyczuwalne i znaczy, że dobże dociągnięte jusz jest.

 

kiedyś robiłem z kolegą dwa silniki, ja dokręcałem wszytko na wyczucie a on kluczem dynamometrycznym, a potem się z niego śmiałem, ponieważ, żle ustawił cięzar na kluczu i korbowut się odkręcił i zatrzymało cały silnik to był od c 330m więc wiesz pożadnie ale nie za mocno nie za słabo.

 

POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

 

 

Najpierw naucz się pisać po polsku, a dopiero później udzielaj porad. Nawet nie wiesz o czym pisze autor tematu, więc się nie wypowiadaj. Ostrzeżenie za błędy. 24 godziny na poprawienie inaczej będzie drugie ostrzeżenie.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubar3    0

Instrukcja podaje tylko moment dokręcanie ataku, wymieniałem kpl. kół na skośne i stąd to pytanie

Możesz podesłać fotke tego klucza?

Edytowano przez kubar3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Już dawno tak się nie uśmiałem,ale pierdoły piszecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fakt, można się posikać ze śmiechu.

 

kiedyś robiłem z kolegą dwa silniki, ja dokręcałem wszytko na wyczucie a on kluczem dynamometrycznym, a potem się z niego śmiałem, ponieważ, żle ustawił cięzar na kluczu i korbowut się odkręcił i zatrzymało cały silnik to był od c 330m więc wiesz pożadnie ale nie za mocno nie za słabo.

    Kupkę w krzakach najwyżej robiłeś z kolegą.         

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

witam, jaki jest moment dokręcenia śrub pokrywy blokady mechanizmu różnicowego?? Chodzi o te 3 na dole i 1 na górze... czy jakoś tak :v Jeszcze jedna sprawa, gdy miałem ten cały mechanizm wyjęty to trybik  bez problemu dochodził do obudowy (simeringa), po zmontowaniu za pierwszym razem był luz z 5mm ale ciekło, zmontowałem 2 raz i jest luz około 2mm, czy to może tak zostać czy cały czas jest coś nie tak?? Ale wracając do momentów: nie chcę tego robić metodą pokrętło rura bo na prawdę nie mam wyczucia i bez problemu ukręciłbym tęże śruby nawet bez przedłużki :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

http://www.srub-met.pl/6.pdf

Ta tabela wystarczy.  Ogólnie nie przewidziano w tym miejscu jakiejś konkretnej metody i momentów.

Z tyn trybikiem to jakoś nie mogę załapać o co chodzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

Po zmontowaniu wygląda to w ten spodób:

http://naforum.zapodaj.net/ba2775576a3b.jpg.html

Sprzęgiełko nie dobija do obudowy tylko jest jakiś tam luz. To że pływa to jasne bo ustali się dopiero na wale wielowypustowym ale czy jest koniecznośś żeby dobijało do obudowy czy nie?

W kwestii śrub: dzięki wielkie :) Jeżeli mógłbym jeszcze zapytać o parametry tych śrub, w instrukcji pisze że to m10 a szczerze powiedziawszy się nie przyglądałem przy montarzu no i jakiego skoku się tam spodziewać??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Co do śrub do weź dane ze słabszych 5,8. Obudowa nie przenosi żadnych sił jest dosłownie tylko osłona, obudową. 

Sprzęgło kłowe blokady bo tak się nazywa nie może opierać się o obudowę. Zapobiega temu ograniczony ruch pedału blokady. Gdyby do obudowy dolegało wytarło by w niej dziurę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

Czy myslal ktos nad elektrycznym sterowaniem ciegna blokady?

Znalazlem taki ciekawy silownik

http://www.elektrobim.pl/sklep/silownik-liniowy-12v-super-power-jack/

Jest w miare tani tylko pytanie czy te 300kg jest wystarczajace. Oczywiscie nalezaloby rowniez zeszlifowac tryby zeby uchronic silownik przed sila jaka wywieralo by na niego wysuwajace sie sprzeglo blokady.

Mam taki pomysl ze to kupic, obciac koncowke pedalu blokady ktora znajduje sie w kabinie i przykrecic silownik od spodu pionowo cirgnem do gory. I wtedy ciagnal by on pedal do dolu i zalaczalo by to blokade

Edytowano przez romanik99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

albo zrobić jakieś sprzęgło  jednokierunkowe  :D coś jak bendiks w rozruszniku :D :D kurde ten silownik to porazka wolno Działa  ja za ten czas bym z 10 razy blokadę włączył :D :D

Edytowano przez mati8991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romanik99    3

Moze i wolno ale tak naprawde potrzebujemy aby wysunsl sie okolo 5cm czyli czas wlaczenia blokady to ok 5 sekund.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent c360 tylne lewe koło . A mianowicie jest bardzo duży luz w kole podczas szarpania za koło jedną ręką słychać stukanie i luz, w czerwcu były zmieniane 2 łożyska na wale koła i nakrętki zostały dokręcone do oporu wtedy jeszcze nie było takiego luzu jak teraz i przed wymianą łożysk był raczej mniejszy luz. W czym mam szukać przyczyny? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj