andrzejz78

T25 wymiana pompy wtryskowej - co wybrać?

Polecane posty

dsbh    1274
15 godzin temu, eryk94 napisał:

tak wyglada podłączenie prawidłowe tej pompy 

IMG_20210925_164447.jpg

VID_20210925.mp4

Te przewody paliwowe Ci wytrzymują ? U mnie pod wpływem ciepła, robiły się twarde i pękały. Wymieniłem na takie nie przezroczyste i jest spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eryk94    31

dopiero mam od kilku dni także nie wiem jaka bedzie ich żywotność w 40 mam taki przewód i jakoś kilka lat wytrzymuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eryk94    31
18 godzin temu, Rolnik1973 napisał:

Trzeba i sobie taką kupić bo tamta już swoje wychodziła i te wolne obroty wnerwiające są.

No po kilku dniach użytkowania mogę powiedzieć że lepsza jest niż ta stara tylko że ta jest podkręcona na obrotach i na dawce paliwa tak jak ja kupiłem bo nic przy niej nie było majstrowane ona jest produkcji litewskiej przez znaną firmę Jubana

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sladan    325

Odkopię temat. Ktoś ostatnio wymieniał pompę w swoim wladku? Co wybraliście, gdzie kupowaliscie? Jaki koszt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sladan    325

Jeszcze pytanie do znawców - mam do kupienia oryginalną za 1200 i polską jak w c330 za 1050. Nowe. Która lepsza? 😅

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór Szanownym Kolegom,

Właśnie  zarejestrowałem się jako użytkownik, posiadam t25 z 87 roku i tak jak tu opisujecie poszukuje alternatywnej pompy, przeszedłem już przez 3 regeneracje pompy (posiadam dwie) i teraz odpuszczam, strata czasu i pieniędzy. Traktor pracuje u nas w gospodarstwie jako pomocniczy i powinnismy go wymienić na coś innego, ale uczyłem się na nim jeździć i mam do niego sentyment.

Proszę Was o wskazanie którą z pomp wybrać, ta z linku poniżej czy od c 330

https://targrol.pl/pompa-wtryskowa-t-25-2pl-d120-p-51.html

Zależy mi na lepszej pracy przy niskich obrotach oraz , oczywiście jeśli to możliwe, mniejszym spalaniu

bede wdzięczny za pomoc w wybraniu

 

pozdrawiam 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj