Skocz do zawartości

Polecane posty

dawid1983    1

witam mam taki problem na niskich obrotach silnika zalcza sie na krotko kontrolka cisnienia oleju skrzyni  i zalancza sie automatycznie naped i potym kontrolka pozniej sie nie zalancza od cisnienia i jest zalaczony tylko caly czas naped  prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    191

masło maślane poszukaj mechanika niech ci go pomierzy


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid1983    1

W trakcie jazdy gdy chce zredukowac biegi i ciagnik na wolnych obrotach pracuje to wtedy mrugnie miraz ta kontrolka i zalancza sie naped

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

zapytam tu - ta chwila to 4 sekundy? Gasną kontrolki żółw zając? Jak tak to mi to wygląda na problem z czujnikiem obrotów silnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Kontrolki dzialaja poprawnie tylko w czssie jazdy kontrolka zapala sie na chwile izalancza mi naped
A ten czujni moze powodowac spadek cisnienia a jeszcze jedno przy predkosci 13 km rozlancza naped ale on caly czas ciagnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

działa ok tylko elektrozawór moim zdaniem wymaga troski...
trzpień wewnętrzny elektrozaworu ma pracować bez przeszkód i na sprężynce a otwór i cały zawór wewnątrz musi być bez czarnego syfu. Płucząc go będziesz widział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Ok dzieki jutro wymyje go tylko w czym go wymyc w benzynie czy w ropie
A jeszcze jedno jak go wyjme to go mam wymyc chodzi mi oto zeby nic w nim nie rozkrecac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    259

zdejmujesz cewkę i wykręcasz trzpień. Czyszczenie to zabawa bo jest to nierozbieralne. Ja używałem płynu do sprzęgieł WD 40 bo słomka pasuje do otworka. Trzeba pompować tym tłoczkiem i dużo cierpliwości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    191

No i urwał..........


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

dzisiaj w wolnej chwili wykrecilem te elektrozawory od   dolu do gory  i kolega mial racje wszystkie byly zasywione a jeden bodajze od napedu lub blogady  po wyczyszczeniu zacina sie raz lapie raz nie wiec wkrecilem go  na samom gore 1 i po przejasce nie zalancza sie kontrolka od cisnienia  czyli ten zawor ktory sie zacina to do wymiany tylko niewim od czego on jest na samej gorze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez RybbA1999
      Witam,mam problem otóż po wymianie tarcz i oringów na tłokach hamulcowych nie podaje oleju na pompki hamulcowe czytałem że przyczyną tego może być zapowietrzona pompa więc moje pytanie brzmi w którym miejscu się ją odpowietrza? 

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. 
      Panowie chciałbym się dowiedzieć jakie objawy by były jak by był zapłon za próżny a jakie jak by był za wcześny. Bo ciągnik strasznie ciężko pali i właśnie myślę że jest coś z zapłonem. 
    • Przez Maju3060
      Witam was jeśli są takie tematy to przekierować A moje pytanie do was takie że zatarł nam się elektrozawór od stopu wałka i pytanie do was takie dlaczego on się zatarł jest cały czas wciśnięty i nie ruszy go i jeszcze spytam od czego mogła pęknąć CEWKA 🤐
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
    • Przez Peron
      Witam.
       
      Czy ktoś może się orientuje, jakie są kolory farb do poszczególnych modeli? W internecie pełno farb, ale nie jest opisane, na co która jest stosowana i cieżko  coś dobrać.
      Potrzebuję farbę na felgi do serii 3080. Teraz są pomalowane na szaro, ale spod farby wygląda szary, ale lekko metalizowany. 
      W internecie znalazłem opinię, że na felgi ma być krzemowa szarość, ale sam już nie wiem, bo wydaje mi się za ciemna. 
      Ma ktoś praktykę w tym temacie?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.