Skocz do zawartości
gutfi888

pompa nie podaje oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pompa
gutfi888    0

mam problem otóż wymieniiłem pompe hydrauliczna i okazało się że nie pobiera oleju odrazu robi się gorąca co może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gutfi888    0

no raczej przynajmniej tak mi pwoiedzieli z hydrosiły


napewno orginalna

 


tak wygląda dokładnie

post-150309-0-44672700-1505324498.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    5
Napisano (edytowany)

To sprawdź dokładnie oznaczenia starej pompy i nowej.

вход- wejście

выход- wyjście

Edytowano przez slawek80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gutfi888    0

są inne ale nie ma takiej pompy już z takimi oznaczeniami ona musi kur pasaowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

<p>Lewa czy prawa działać powinna.  Z tym że w tej że złym kierunkiem wywalić uszczelnienie.  </p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    5
Napisano (edytowany)

Będzie działać o ile wejście z wyjściem nie zamienione.... znaczy musi być wtedy zamienione

Edytowano przez slawek80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

<p>Pompę w ruskie da się założyć tylko w jeden sposób i czy to będzie lewa czy prawa zassa  ze zbiornika i skieruje w rozdzielacz.  Jedynie uszczelnienie wywalić w tej że złym kierunkiem. A co kolega tam namieszał to pojęcia nie mam. </p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    5

Seweryn jak zmienisz pompie obroty z lewych na prawe to musisz zamienić tez wejście z wyjściem, nie porównywałem nigdy ruskich pomp może to jest już fabrycznie zrobione tak że wejścia są po przeciwnych stronach w obu tych pompach


I ta czarna jest chyba prawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Żeby w pompie zasilanie z wyjściem zmienić trzeba jej przeciwne obroty dać i uszczelnienie obrócić. Tyle różnic. Jeśli wstawisz prawą zamiast lewej nie zmieniając obrotów olej popłynie w tym samym kierunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ceston    0

Ja ostatnio wymienialne pompę wspomagania w mtz nie działała i sie grzała a sie okazało ze w pośpiechu zaslepek nie zdjalem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Jak u mnie została zamontowana przez przypadek lewa pompa, to od razu wyrzuciło uszczelniacz i olej do skrzyni. Ty zamieniasz pompę master (wzmocnioną na zwykłą) nie wiem czy to dobre posunięcie, na tym obrazku słabo widać czy ta literka przy 32 to D czy Ł ?
Edit: po dokładnym przyjrzeniu stwierdzam że to jednak to A. Co był przyczyną wymiany pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×