Polecane posty

macko25    17

no ciekawe co to ja akurat nie mam tych niebieskich przycisków.ale naciskaj i co się dzieje? coś musi się włączać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

BUSTED    63

wydaje mi się choć nie jestem pewien że ten dolny to jest od joya w podlokietniku od wyjsc hydraulicznych którego Ty nie masz A gorny to może jego blokada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5218

macie pany foto z instrukcji.

post-33156-0-48428500-1504728070_thumb.png

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekMFLD    0

Dzieki... Teraz nasuwa się pytanie jak one działają czyli jak się z nimi obsługiwać?

Edytowano przez marekMFLD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202

Masz dziure po dżojstiku więc zapewne ktoś go wymontował i założył mechaniczne rozdzielacze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekMFLD    0

Właśnie ze rozdzielacz nie jest mechaniczny wszystko jest na przyciskach rozdzielacz bosch rexroth na elektrozaworach nie ma nic na wajchy ;P


Ale z tego co się dowiedziałem są to przyciski wspolgrające z Datatronic do ustawiania przeplywu oleju a zeby to dzialalo trzeba mieć kompa.

Edytowano przez marekMFLD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202

Jakie przyciski? Zrób foto.

Jak masz te przyciski to powinieneś też mieć dżojstik, tak robiła fabryka. Jeden przycisk jest od aktywacji dżojstika drugi do ustawiania max przepływu na sekcji.

Jak masz datatronic to można programować uwrocia. Czyli czas + przepływ.

Żadnych przycisków fabryka nie dawała do sterowania rozdzielaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kacper257
      Witam 
      Mam problem polegający na tym ze wyskakuje mi taka kontrolka podczas zmiany biegów lub zmiany kierunku jazdy i ciągnik nie jedzie co może ona znaczyć ?

    • Przez Wiktorkujawy
      Witam stoję przed zakupem ciągnika massey ferguson 6290 ciągnik ma niby w kabinie tylko jedną dźwignie do hydrauliki można jakoś to zmienić? bo potrzebuję do swoich maszyn 3 par dodam że w na przykład w innym oglądanych przezmnie ciągnikach są 3 bądź 4 pary.Chętnie skontaktowałbym się z mechanikiem który się na tym zna bądź z kimś kto to już robił
       
    • Przez marian20
      Witam
      Wie ktoś może gdzie znajduje się sprężarka od amortyzacji kabiny w tym modelu? U mnie nie działa pompowanie automatyczne. Mogę tylko napompować przewodem awaryjnym za kabiną ale po kilku godzinach pracy powietrze ucieka.  Czy jest to ta sama sprężarka co pompuje amortyzację przodu?
      Drugie pytanie to czy można pracować z całkowicie spuszczonym powietrzem? Na logikę...niby tak ( przecież ma poduszki) ale wolę zapytać.
       
       
    • Przez Arek
      MF6255, przy próbie włączenia wom miga kontrolka, wałek oczywiście nie kręci się. Taka sama sytuacja na 540 i 1000.
      Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj