News
bzykuu

Czas zmiany ciągnika co wybrać Deutz Fahr vs Fendt vs MTZ?

Polecane posty

ursusek94    15

jedno jest pewne, mtz jest prosty i tani w naprawiez wiem bo sam mam 2. natomiast przyjemność jazdy jest taka sobie ale lepsza niż c360. No i robotę robi wiele szybciej, na 20 ha spokojnie ci wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    129

Do kolegi Mikruss w moim jest 4 cylindrowy Perkins, może w starszych było iveco ale mój akurat ma Perkinsa teraz akurat jadę do angli ale za tydzień wracam to wrzucę jakieś zdjęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    373

To dziwne i to bardzo ze perkins bo wszystkie co spotkalem to z iveco. Czy tobstare czy nowsze juz pod logiem new holland.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Fendt308lsa    193

Nie wiem ale czytając niektóre komentarze to chyba z tej zazdrośći o to żeby nie miał zachodniego sprzętu to większość poleca mtza... Bierz chłopie fendta i nie słuchaj gadki tych co nawet nie mieli takiego ciągnika, posiadam taką markę i powiem Ci że polecam szczerze awaryjność jest mała i przede wszystkim bardzo oszczędne silniki spali prawie tyle samo co c360... Co do częśći  powinny być dostępne w każdym normalnym sklepie lecz są dość drogie bo znana marka. Szukaj Fendta jak znajdzie się w normalnym stanie to bierz i prędzej kupisz rozklepotanego mtzta niż takiego fendta :)

Edytowano przez Fendt308lsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    10312

Takiego z końca lat 70, z przebiegiem licznym w dziesiątkach tysięcy mtg, i latami do śmierci naturalnej liczonymi na palcach jednej ręki. Jak chce Fendta to musi mieć z 40-50tys.zl,i kogoś zaufanego kto oceni stan ewentualnego nabytku przed zakupem, i też kupi coś z raczej pierwszej połowy lat 80. A co do pisania ze części są drogie bo Fendt to znana marka, nie mów tego głośno, bo jak dowiedzą się o tym ci co części do c360 robią to ceny skocze zaraz dziesięciokrotnie, bo to przecież najbardziej znany ciągnik w PL

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawyer23    5

Takiego z końca lat 70, z przebiegiem licznym w dziesiątkach tysięcy mtg, i latami do śmierci naturalnej liczonymi na palcach jednej ręki. Jak chce Fendta to musi mieć z 40-50tys.zl,i kogoś zaufanego kto oceni stan ewentualnego nabytku przed zakupem, i też kupi coś z raczej pierwszej połowy lat 80. A co do pisania ze części są drogie bo Fendt to znana marka, nie mów tego głośno, bo jak dowiedzą się o tym ci co części do c360 robią to ceny skocze zaraz dziesięciokrotnie, bo to przecież najbardziej znany ciągnik w PL

moge sie założyć o te 30 tys że fendt 108  z konca lat 70 bedzie służył długo po tym jak nawet taki nowy MTZ rozkroczny sie na środku pola na amen..Widac że z fendtem miałeś styczność tylko  przez internet skoro piszesz takie głupoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wincenty5    77

Ludzie już nie przesadzajcie bo nie długo   będziecie jarać się traktorami z lat 60-tych aby tylko na przodzie szpanersko widniał napis fendt.Nawet wstyd komuś powiedzieć że wyłożyło się taki szmal za grata 40 letniego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    10312

moge sie założyć o te 30 tys że fendt 108 z konca lat 70 bedzie służył długo po tym jak nawet taki nowy MTZ rozkroczny sie na środku pola na amen..Widac że z fendtem miałeś styczność tylko przez internet skoro piszesz takie głupoty.

to prawda, fendtem nie jeździłem, nie uzytkowalem, ale mam za to rozum, a ten podpowiada mi ze pisanie ze 40-letni fendt przeżyje nowego belarusa podchodzi juz pod fanatyzm, i brak zdrowego rozsądku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    4584

polemizowałbym :D po prostu trzeba kupic coś porządnego i tyle, jak sie kupi padake to i fendt i mtz sie ro***bie tyle ze ten drugi prędzej. Po za tym autor tematu nie kupi nowego belarusa bo ten kosztuje ok. 100 tys. Za to co ma to mozna jeszcze renaulta polecic, bo w tej kasie kupi coś fajnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    30

Każdy będzie służył tyle na ile został wyeksploatowany przez poprzednich właścicieli i traktowany co dnia, no i potem jak będzie intensywnie eksploatowany przez nowego właściciela. Bo jeden robi na sezon 200 mtg. a inny 2 tyś. mtg. Niema też ani traktorów ani silników nie do zajeżdżenia bo to mit i bajka dla naiwnych. Zazwyczaj jak ktoś sprzedaje to znak, że nie może już nim robić bo jest dobity mtg. i wiekiem, albo ma wadę fabryczną nienaprawialną po zakupie nowego. Dlatego najlepiej nie napalać się na daną markę, model a patrzeć na stan techniczny realny, wiek, moc w jakimś przedziale i najlepiej od 1wł. jak by był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez 18bamber
      Witam. Panowie mam problem z hydrauliką w swoim traktorku... Ciągnik ma pięć wyjść z tyłu z czego trzy są zasilające ale nie ma powrotu i np był taki problem że przy pługach obrotowych jak je obracałem to podnosiło ładowacz a jak zamknąłem dojście do ładowacza to nie obracał wcale tylko napinało przewody. Teraz  chciałem podpiąć owijarkę samozaładowczą i jest jeszcze gorzej bo nabija ciśnienie a nie ma gdzie wrócić i nic nie działa. Jak mam to rozwiązać proszę o pomoc.

    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj