piotrekbial1

regeneracja rozdzielacza jumz /przecieki wewnętrzne

Polecane posty

Witam 

rozebrałem rozdzielacz w celu usunięcia przecieków wewnętrznych i tu moje małe zdziwienie  na sekcjach nie ma żadnych oringów które uszczelniają przepływ oleju na konkretne sekcje  :wacko:  

w jaki sposób to ma być szczelne ? czy jest tak że się wyrobiło i tyle ? 

nie ukrywam że jest to dla mnie dość dziwne 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

chodzi ci o płaszczyznę którymi sekcje są że sobą połączone czy gdzie bo nie bardzo to widzę? ale najlepiej weź liniał a jeśli nie masz to od biedy sówmiarkę i popatrz pod światło czy są równe bo nawet maluteńka szparka i masz duży wyciek a jeśli nie ma oringów oryginalnie to ja bym to dał do planowania tak jak głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Ludzie nie piszczcie bredni... albo najpierw spytajcie co z czym się je , bo później ktoś przeczyta wasze posty i będzie robił tak jak WY.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzysztof81    3876

To nie brednie to życie. Mam ruskiego dłużej niż jestem na tym świecie. Siedzi tam 4 rozdzielacz. Wymieniłem oryngi, cudowałem tak jak kolega napisał a i tak efekt był krótkotrwały. Nowy kompletny rozdzielacz kosztuje 500 pln. Lepiej kupić nowy i nie rzeźbić w gównie bo i tak efektem koncowym jest gówno. A jak ktos ma ruska i pisze ze mu nie leci to sa tylko trzy mozliwosci- 1 Stoi od nowego nie używany 2 Pieprzy głupoty i, lub opowiada bajki 3 Trafił mu się jedyny i niepowtarzalny egzemplarz wyjatkowy w swojej wyjątkowości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

O-ringi są tylko na wyjściu dźwigni, więc już sracie głupotami.... więc przeciek łatwo zlikwidować ale zewnętrzny , a nie wewnętrzny!!! I jeśli dobrze to zrobisz i na normalnych częściach , a nie ruskich to do 5 lat jest spokój. A ja pewnie robię koło ruskich dłużej niż jesteś na tym świecie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Suwaki nie są i nigdy nie były uszczelniane oringami, to są pary precyzyjne z gniazdami w korpusie. Jeśli się to wyrobi, to rozdzielacz szrot, chyba, że chcesz się bawić w regenerację to oddaj korpus z suwakami fachowcom, pochromują, obtoczą wypolerują i będzie działać. Koszt wyższy niż zakup nowego.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Suwaki nie są i nigdy nie były uszczelniane oringami, to są pary precyzyjne z gniazdami w korpusie. Jeśli się to wyrobi, to rozdzielacz szrot, chyba, że chcesz się bawić w regenerację to oddaj korpus z suwakami fachowcom, pochromują, obtoczą wypolerują i będzie działać. Koszt wyższy niż zakup nowego.

Właśnie takiej odpowiedzi potrzebowałem, dzięki wszystkim za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

kup rozdzielacz uniwersalny w miejsce oryginału i na pewno będzie lepszy niż ruski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
himen    10

Tak jak kolega wyżej najlepiej inny rozdzielacz , troche przeróbek i bedzie spokój.


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Ma ktoś zdjęcia po zmianie rozdzielacza?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975

kilka osób na forum wymieniało, poszukaj w galerii, na pewno @seweryn20 ma załozony inny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bułgara... chodzi jak złoto  :)  Przez trzy dni pół tony nie opuścił nawet 5 mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Siłownik jest jakiś dziwny bo ma średnice 115 mm. Z ciekawości pytałem o pakiet na sam tłok to kosztuje około 150 zeta. Ciort wie co to jest ale trzymać trzyma dobrze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Były 100, 110 i 120 , ale nigdy nie mierzyłem dokładnie średnicy cylindra, więc może niby ten 110 ma 115 :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Te ma w środku 115. I też nie ruszam. Wymieniałem tylko tłoczysko bo był na nim glut od spawarki i niszczył uszczelniacz. A tłoczysku takie jak w ruskim...
W tym roku poleciał jeszcze oringi na deklu... pikuś.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WuBeR    0

witam

otóż mam JUMZa stary bo jeszcze zdielano w CCCP.

siłownik od łyżki zaczyna mi podciekać spod tłoczyska coraz bardziej, a szkoda oleju.

Zdjęcie podglądowe czy może ktoś zna numer części do regeneracji siłownika

20180313_124426.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bajek14    19
Kolega potrzebuje numery zestawów uszczelniaczy do tego siłownika od łyżki? Bo mogę podać numery zestawu uszczelniaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj