News
farmervip

Renault ares problem z układem paliwowym/elektrycznym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmervip    78

Koledzy chodzi dokładnie o aresa 696 2003r  problem polega na tym że ciągnik gdy dostanie obciążenia dusi się jak by mu brakowało paliwa i oświeca się kontrolka wskazująca jakiś błąd, filtry wymienione i nic nie pomogło, gdy zacznie go duśić to wystarczy przegazować i jest troche lepiej lecz śilnik dalej chodzi jak by na 5 cylindrów dodam jeszcze że po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie ale po ruszeniu np w orce traci moc, miał ktoś może taki przypadek lub wie co może być?

Z góry dzięki pozdrawiam


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Ten ciągnik to nie jest pełen mechanik tylko włożono już weń elektronikę i bez podpięcia programu diagnostycznego się nie obędzie, bo za dużo jest czujników, które mogą sprawiać, że komputer nieodpowiednio steruje silnikiem.

Typowanie na odległość, czy teksty typu "u mnie to było ...." na niewiele mogą się przydać i są że tak powiem wróżeniem z fusów.

Podpinasz METADIAG-a  i wszystko jasne.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    48

można też sprawdzić najpierw podstawowe rzeczy tj wszystkie przewody gumowe od paliwa podkładki miedziane na śrubach przelotowych jeśli masz pompke zasilającą mechaniczną to też wypadało by sprawdzić chyba że jest elektryczna to można by też zobaczyć czy daje odpowiednie ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmervip    78

Śrubki,podkładki,pompka,przewody na 100% odpadają jeździłem ponad rok bez pompki i palił idealnie,  kolego @AlaCapone pewnie tak się to skończy tylko niestety u mnie serwis claas który jest dość daleko i dziady kasują jak za złoto a pojęcia o robocie zero! wiecie może czy gdzieś w internecie można sobie kupić jakiegoś kompa by pokazał błędy?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Wpisz w wyszukiwarkę frazę: "metadiag interfejs renault claas" a z pewnością wyskoczy lista. Na olx coś znajdziesz.

Byłoby dobrze, gdybyś znalazł z softem "PL" oraz interfejsem zarówno CAN, jak i ISO ze wszystkimi kablami, czyli pełen zestaw diagnostyczny.

Przed zakupem musisz wiedzieć co kupujesz i jak go obsługiwać, bo po zakupie mogą być problemy. Cena ...


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    48

zależy z jakich okolic jesteś jeśli gdzieś pomorskie warmińsko-mazurskie lub okolice to mam gościa z którym współpracowałem i zajmuje się claas MF jd fend i podobnymi diagnostyka i naprawa gość długo robił w dużej firmie z Tarnowa jakbyś chciał to pisz na pw dam ci nr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    20

interfejs diagnostyczny dobry jest na abonament, a abonament jest drogi, a kupić byle jaki to na nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

TROJAN Tech Agro Sp. z O.o.
oddział: Grodkowice 110
32-015 Kłaj
tel. (12) 284 29 48

tam zadzwoń może pomogą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

@witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    466

prawie dwie stówy za godzine posiedzenia .......chyba przyjmę się do serwisu Classa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli jesteś niewykwalifikowanym, niezdyscyplinowanym, bez polotu i większego pojęcia o mechanice i elektronice pracownikiem to w serwisie będziesz czuł się, jak ryba w wodzie. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

@witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.

To po co płacić za nie zrobioną robotę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    721

te modele miały problemy z układem wtryskowym a właściwie z elektronika sterująca nim wadliwe umiejscowienie kompa skutkowało tym ze po iluś tam latach potrafił się spalić lub zwyczajnie od drgań popsuć czasami wystarczyło piny w kostkach poprawić a czasami kompa wymienić .moich dwóch kolegów to przerabialo , jeden w aresue697 zmieniał komp jakiś używany za 3500 z zaprogramowaniem a drugi w 816 piny robił i kompa do kabiny przenosił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4
Dnia 9.09.2017 o 21:37, farmervip napisał:

@zbych to mówisz żeby śmiało wołać serwis i nie płacić? :D

Nie bardzo rozumiem co w tym zabawnego, jeśli wołasz serwis Claasa to oczekujesz naprawy i płacisz za wykonaną usługę , a nie za miły przyjazd na podwórko... Jeśli przysłali "fajtłapę" który nie wie po co przyjechał to niech sami płacą za niego, a Ty czekasz na kolejnego który zrobi robotę i dopiero zapłacisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Tak, na "chłopski rozum" powinno to działać, ale tak nie jest. "Life is brutal"! Też tego nie rozumiem i należałoby to ukrócić.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Zadajmy sobie pytanie czemu tak nie jest ? Może po prostu na to pozwalamy... Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru wykonania naprawy/usługi. Temat jest prosty tzn. sprzęt działa to podpisuję, jeśli nie działa to nie podpisuję. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Piszesz to z autopsji, czy wyrażasz pragnienie, żeby tak było?

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Staram się tak działać na codzień i nie wyobrażam sobie płacić kasy za coś czego nie mam ew. konsekwentnie korzystam z rękojmi/gwarancji która mi się należy. Sorry takie życie.

Nieraz kosztuje to dużo czasu i nerwów ale i tak warto, chociażby dla tzw. zasady żeby pokazać że rolnik nie zawsze jest przysłowiową piz...ą...

Cytat

 

 

Edytowano przez zbych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Czyli to są tylko marzenia. Trzeba je mieć, bo życie staje się weselsze.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BartekSzulc
      Witam. Mam problem w renault 103-54, mianowicie rewers nie zawsze wchodzi do tyłu, prawdopodobnie widełki rewersu sie podtarły. Mam pytanie jak sie do nich dostać? Trzeba rozpoławiać ciągnik lub zdejmować/unosić kabinę? Dodam że rewers jest mechaniczny, a skrzynia bez żłów zając, 4 zakresy po 4 biegi.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez pawlox17
      Witam
      Posiadam Renault 95-14,mam problem z odpaleniem ciągnika,dałem do sprawdzenia głowice,okazało się,że są dobre. Pompowtryski są nowe,paliwo nie schodzi z układu paliwowego,akumulator i rozrusznik są nowe,świeca żarowa jest sprawna.Ciągnik przy rozruchu długo kręci,dymi na siwo i odpala bardzo późno.Czy może być to przyczyna zapłonu?
       
      Z góry dzięki za odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.