Skocz do zawartości
News
farmervip

Renault ares problem z układem paliwowym/elektrycznym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmervip    78

Koledzy chodzi dokładnie o aresa 696 2003r  problem polega na tym że ciągnik gdy dostanie obciążenia dusi się jak by mu brakowało paliwa i oświeca się kontrolka wskazująca jakiś błąd, filtry wymienione i nic nie pomogło, gdy zacznie go duśić to wystarczy przegazować i jest troche lepiej lecz śilnik dalej chodzi jak by na 5 cylindrów dodam jeszcze że po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie ale po ruszeniu np w orce traci moc, miał ktoś może taki przypadek lub wie co może być?

Z góry dzięki pozdrawiam


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Ten ciągnik to nie jest pełen mechanik tylko włożono już weń elektronikę i bez podpięcia programu diagnostycznego się nie obędzie, bo za dużo jest czujników, które mogą sprawiać, że komputer nieodpowiednio steruje silnikiem.

Typowanie na odległość, czy teksty typu "u mnie to było ...." na niewiele mogą się przydać i są że tak powiem wróżeniem z fusów.

Podpinasz METADIAG-a  i wszystko jasne.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    39

można też sprawdzić najpierw podstawowe rzeczy tj wszystkie przewody gumowe od paliwa podkładki miedziane na śrubach przelotowych jeśli masz pompke zasilającą mechaniczną to też wypadało by sprawdzić chyba że jest elektryczna to można by też zobaczyć czy daje odpowiednie ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmervip    78

Śrubki,podkładki,pompka,przewody na 100% odpadają jeździłem ponad rok bez pompki i palił idealnie,  kolego @AlaCapone pewnie tak się to skończy tylko niestety u mnie serwis claas który jest dość daleko i dziady kasują jak za złoto a pojęcia o robocie zero! wiecie może czy gdzieś w internecie można sobie kupić jakiegoś kompa by pokazał błędy?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Wpisz w wyszukiwarkę frazę: "metadiag interfejs renault claas" a z pewnością wyskoczy lista. Na olx coś znajdziesz.

Byłoby dobrze, gdybyś znalazł z softem "PL" oraz interfejsem zarówno CAN, jak i ISO ze wszystkimi kablami, czyli pełen zestaw diagnostyczny.

Przed zakupem musisz wiedzieć co kupujesz i jak go obsługiwać, bo po zakupie mogą być problemy. Cena ...


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    39

zależy z jakich okolic jesteś jeśli gdzieś pomorskie warmińsko-mazurskie lub okolice to mam gościa z którym współpracowałem i zajmuje się claas MF jd fend i podobnymi diagnostyka i naprawa gość długo robił w dużej firmie z Tarnowa jakbyś chciał to pisz na pw dam ci nr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Dzięki ale jestem troche dalej bo Małopolska, może jest tutaj ktoś co miał podobny problem?


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan34533    18

interfejs diagnostyczny dobry jest na abonament, a abonament jest drogi, a kupić byle jaki to na nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    352

TROJAN Tech Agro Sp. z O.o.
oddział: Grodkowice 110
32-015 Kłaj
tel. (12) 284 29 48

tam zadzwoń może pomogą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

@witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    352

prawie dwie stówy za godzine posiedzenia .......chyba przyjmę się do serwisu Classa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Jeśli jesteś niewykwalifikowanym, niezdyscyplinowanym, bez polotu i większego pojęcia o mechanice i elektronice pracownikiem to w serwisie będziesz czuł się, jak ryba w wodzie. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Lepiej tego nie mogłeś określić :)  

@witejus to cena z dojazdem we dwie strony


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

@witejus dzięki ale przerabiałem już ten serwis, raz serwisant siedział u mnie 7h i większość czasu konsultował się z kolegami przez tel bo bladego pojęcia o robocie nie miał, a no koniec usłyszałem że prawdopodobnie może to być to..., no i że jestem biedniejszy o 1200zł.

To po co płacić za nie zrobioną robotę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    649

te modele miały problemy z układem wtryskowym a właściwie z elektronika sterująca nim wadliwe umiejscowienie kompa skutkowało tym ze po iluś tam latach potrafił się spalić lub zwyczajnie od drgań popsuć czasami wystarczyło piny w kostkach poprawić a czasami kompa wymienić .moich dwóch kolegów to przerabialo , jeden w aresue697 zmieniał komp jakiś używany za 3500 z zaprogramowaniem a drugi w 816 piny robił i kompa do kabiny przenosił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4
Dnia 9.09.2017 o 21:37, farmervip napisał:

@zbych to mówisz żeby śmiało wołać serwis i nie płacić? :D

Nie bardzo rozumiem co w tym zabawnego, jeśli wołasz serwis Claasa to oczekujesz naprawy i płacisz za wykonaną usługę , a nie za miły przyjazd na podwórko... Jeśli przysłali "fajtłapę" który nie wie po co przyjechał to niech sami płacą za niego, a Ty czekasz na kolejnego który zrobi robotę i dopiero zapłacisz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Tak, na "chłopski rozum" powinno to działać, ale tak nie jest. "Life is brutal"! Też tego nie rozumiem i należałoby to ukrócić.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4

Zadajmy sobie pytanie czemu tak nie jest ? Może po prostu na to pozwalamy... Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru wykonania naprawy/usługi. Temat jest prosty tzn. sprzęt działa to podpisuję, jeśli nie działa to nie podpisuję. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Piszesz to z autopsji, czy wyrażasz pragnienie, żeby tak było?

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych    4
(edytowany)

Staram się tak działać na codzień i nie wyobrażam sobie płacić kasy za coś czego nie mam ew. konsekwentnie korzystam z rękojmi/gwarancji która mi się należy. Sorry takie życie.

Nieraz kosztuje to dużo czasu i nerwów ale i tak warto, chociażby dla tzw. zasady żeby pokazać że rolnik nie zawsze jest przysłowiową piz...ą...

Cytat

 

 

Edytowano przez zbych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Czyli to są tylko marzenia. Trzeba je mieć, bo życie staje się weselsze.

  • Like 1
  • Thanks 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
    • Przez domel27
      Witam wszystkich. 
      Od pewnego czasu podnosnik w moim ares nie funkcjonuje tak jak powiniem a mianowicie gdy podnosze jakas maszyne i przełacznik ustawie w pozycji góra to maszyna idzie w gore ale gdy podniesie na max to pompa tak jakby nie odcina tylko slychac jak caly czas pcha olej i na wyswietlaczu nie pojawi sie 100 tylko np 99 . jak moze byc przyczyna czy to ehr czy moze jakis czujnik polozenia ramiom i jak to zlokalizowac? dzieje sie rowniez tak ze niby podniesiona maszyna na maxa a pokazuje wyswietlacz ehr ze np 96 i podczas trasportu gdzies sie cos wstrzasnie i przeskoczy na 99 czy 100 . kiedys cos takiego nie mialo miejsca i zawsze jak podniosl na maxa to pompa odcinala ze tak powiem i nie tloczyla caly czas oleju . z gory dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam 
    • Przez karol1321
      Witam,
      Mialbym prosbe o zdjecia miejsc przykrecania adpatacji do Tura 103.14 lub podobnych.
      Mam adaptecje od 7534 ktora nie pasuje i chcialem podejrzec gdzie jest przykrecana adaptacja w tych ciagnikach zeby ewentualnie moc przerobic ta co mam.
      Pozdrawiam, Karol
    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam mam pytanie do uzytkownikow ciagnika renault 133.14 jaki powinien byc oryginalny rozmiar opon tyl i przod czy mozna zalozyc opony tyl byly 520 70 38 a teraz 520 85 38.
    • Przez wojtas9090
      Witam serdecznie
      posiadam ciągnik reno 155.54 od nie dawna problem wystąpił ze wspomaganie kierownicy na wolnych obrotach bardzo cięzko się kreci a po dodaniu gazu troche lepiej ale to nie jest to pompa hydrauliczna została wymieniona na nową i wszystkie fylitry hudrauliczne i nadal jest to samo może ktoś miał ten sam problem lub wie co jest przyczyną prosze o pomoc z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.