Zaloguj się, aby obserwować  
olisz

Ciągnik Ford 3000

Polecane posty

olisz    0

Witam

 

Zastanawiam się nad zakupem ciągnika Ford 3000 czy ktoś może ma informacje na temat tego ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Witam,

rozmawiałem kiedyś z właścicielem takiego Forda i nie mógł się nachwalić. Kilka lat temu zapłacił za niego 20 k zł. Był to model rolniczy zwężony na kołach w celu zastosowania go w sadownictwie. Poprzednio miał C360 i na korzyść forda wypadło niższe spalanie, "lepsze konie mechaniczne" (52km),szczelna i dobrze wyciszona kabina, mocny podnosnik, wspomaganie kierownicy, i podobno niezawodny i prosty silnik. Mateż szybi WOM - już przy 1700-1800obr silnika osiąga 540obr na wom, więc pracuje się ciszej i przy mniejszym spalaniu. Poza tym skrzynia 40km/h. Jak na ciągnik z 86roku mozna go tylko chwalic:) W zagłębiu malinowym (Kraśnik - lubelskie) już dosyć sporo jeździ nebieskich ciągniczków. Mam nadzieję że pomogłem.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrados    1

witam panów! ja właśnie zakupiłem fordzika 3000 z napędem. fajny tylko brak części w kraju niestety. mój fordzik w tej chwili rozłożony gdyż przeprowadzam mały remont który przewiduje że bedzie trwał ze 2 miechy z powodu dłuugiego oczekiwania na czesci:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

witam panów! ja właśnie zakupiłem fordzika 3000 z napędem. fajny tylko brak części w kraju niestety. mój fordzik w tej chwili rozłożony gdyż przeprowadzam mały remont który przewiduje że bedzie trwał ze 2 miechy z powodu dłuugiego oczekiwania na czesci:)

zapraszam do przedstawicieli New Holland'a ;) NH przejął forda i części są bez problemu dostępne ;) A tu masz internetowy katalog: http://www.raitech.pl/czesci_zamienne.ehtml

kolego "BLU" od kiedy ford 3000 ma 52KM? On ma 46KM ;)http://www.tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/107-ford/679-ford-2000-5000.html

A co do forda to myśle że to dobry wybór... sam mam forda tylko że 4610 i super maszyna... Prosta i nie zawodna maszyna

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marki    0

Witam serdecznie!

 

Posiadam ciagnik Ford 3600 z silnikiem 3 cylindrowym o mocy 45km. Mam takie małe pytanko:

1)jaki najlepiej olej lać do silnika?

2) czy olej AGRO 6 SAE 80W API GL - 4 to dobry olej do hydrauliki w tym ciągniku??

 

P.S Ciągnik naprawdę wart zakupu, polecam!

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710

Kolego do silnika staraj się lać jak najlepszy olej(jest go tam przecież bardzo mało-u mnie w 4600 jest go niecałe 5 l) ja leje olej TOTAL i zmieniam go po maksymalnie po 100mth. Do hydrauliki olej agrol bądź podobne różniące się od siebie tylko nazwą handlową mogą być. Ja również polecam ciągniki tej marki!!! a i jeszcze jedno Kolego a jak u Ciebie włącza się WOM??? Hydraulicznie czy mechanicznie??

Edytowano przez soltys48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

Hydraulicznie przez wajchę czy na przycisk?


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710

WOM dokładnie to jest włączany mechanicznie a napęd posiada z pompy hydraulicznej i to w dodatku pompy ZĘBATKOWEJ!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marki    0

Witam

 

Posiadam ciagnik Ford 3600 o mocy 48km i tu moje pytanie: jaka jest przyczyna że nie mogę załączyć wałka WOM gdy jest podpieta maszyna, a jak nie żadna maszyna podpięta to załącza sie normalnie. Sprzęgło mam jednostopniowe. Chcący załączy wałek WOM przy podpiętej maszynie muszę ciagnik zgasić załączyć wałek i odpalić na załączonym wałku. Proszę o radę.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj