2000pawelXYZ

Podłączenie ogrzewania renault 110.14 tx

Polecane posty

Witam. Jak podłączyć ogrzewanie renault 110.14 tx, co i jak od A do Z?? Nagrzewnice mam z dwoma wyjściami z jednej strony i z jednym z drugiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wpinasz się w pompę wodną, na tym przewodzie zawór do regulacji temperatury, powrót na chłodnicę


wpinasz się w pompę wodną, na tym przewodzie zawór do regulacji temperatury, powrót na chłodnicę


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A do termostatu nic nie trzeba podłączać? I jak do nagrzewnicy bo z jednej strony są dwa mniejsze otwory na przewody i z drugiej jeden większy?

Edytowano przez 2000pawelXYZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dokładnie w termostat,

przy nagrzewnicy wepnij 2 a zbędny zaślep


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A w termostacie jest miejsce na wpiecie, bo chyba nie ma. To trzeba przez jakiś trójnik czy jak? I do którego przewodu bo są chyba trzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w termostacie powinieneś mieć miejsce, na foto drugi od góry, czyli od strony silnika

450157411_1_644x461_termostat-renault-10


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153

Jakie trójniki ,po co?

Jedno wpięcie robisz w termostat-na pewno masz wyjscie z niego, króćcem który jest pewnie zaślepiony w tym momencie.

Drugie wpinasz w chłodnicę -na dole chłodnicy po prawej stronie masz króciec też pewnie zaślepiony.

Tyle ,bo masz dwa przewody wyprowadzone z kabiny.

 

To nie wymaga wiele wprawy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

masz 4 ?

2 podłączone silnik/chłodnica, jedno do pompy a czwarte gdzie masz wpięte ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

mozliwe ze ma zmostkowane to tak jak ja zrobilem czyli z termostatu wyjscie polaczylem z chlodnica, bo mialem uwalone weze od nagrzewnicy a czasu nie mialem na wymiane i na szybko tak zrobilem. najlepiej wstaw jakies zdjecie to sie doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj