Skocz do zawartości
2000pawelXYZ

Podłączenie ogrzewania renault 110.14 tx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Jak podłączyć ogrzewanie renault 110.14 tx, co i jak od A do Z?? Nagrzewnice mam z dwoma wyjściami z jednej strony i z jednym z drugiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

wpinasz się w pompę wodną, na tym przewodzie zawór do regulacji temperatury, powrót na chłodnicę


wpinasz się w pompę wodną, na tym przewodzie zawór do regulacji temperatury, powrót na chłodnicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

A do termostatu nic nie trzeba podłączać? I jak do nagrzewnicy bo z jednej strony są dwa mniejsze otwory na przewody i z drugiej jeden większy?

Edytowano przez 2000pawelXYZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

A w termostacie jest miejsce na wpiecie, bo chyba nie ma. To trzeba przez jakiś trójnik czy jak? I do którego przewodu bo są chyba trzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

w termostacie powinieneś mieć miejsce, na foto drugi od góry, czyli od strony silnika

450157411_1_644x461_termostat-renault-10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    3

Jakie trójniki ,po co?

Jedno wpięcie robisz w termostat-na pewno masz wyjscie z niego, króćcem który jest pewnie zaślepiony w tym momencie.

Drugie wpinasz w chłodnicę -na dole chłodnicy po prawej stronie masz króciec też pewnie zaślepiony.

Tyle ,bo masz dwa przewody wyprowadzone z kabiny.

 

To nie wymaga wiele wprawy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

masz 4 ?

2 podłączone silnik/chłodnica, jedno do pompy a czwarte gdzie masz wpięte ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
killler89    0

mozliwe ze ma zmostkowane to tak jak ja zrobilem czyli z termostatu wyjscie polaczylem z chlodnica, bo mialem uwalone weze od nagrzewnicy a czasu nie mialem na wymiane i na szybko tak zrobilem. najlepiej wstaw jakies zdjecie to sie doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, już wiem jak to podłączyć. U mnie jest zmostkowane tak jak pisze killler89.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×