KurekkAgriculture

Władimirec zapowietrza sie!

Polecane posty

Witam mam problem z moim t25 ostatnio mi się zapowietrzył wlałem paliwo odpowietrzyłem wszystko ok na wolnych obrotach ładnie bez problemu gdy daje gaz max  to do pewnego momentu jest ok równo pracuje po dłuższym momencie  zaczyna przerywać i opadają obroty na minimum  jak by łapał gdzieś powietrze gdy podpompuje pompka ręczna znowu jest ok i tak w kolko wymienilem wezyki omijalem odstojnik to samo sprawdzalem filtry tez ok co moze byc pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

miałem tak w zetorze może pompka zasilająca ci siadła ta co do niej jest przykręcona ta ręczna

 

Ale sprawdzałeś już oczka od przewodów może jakiś paproch zatkał śrubę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

przewód zasilający z wstępnego filtra do pomki jest łączony wyrzuć te wąż gumowy w to miejsce załóż nowy przewód i włóż go do jakiejś banki z On albo albo do zbiornika odpowietrz i musi chodzić jeśli będzie Ok szukaj od zbiornika do pomki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

zawsze zakrecasz korek? spróbuj bez zakrecania może poprostu w zbiorniku robi się próżnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

To że wymieniłeś to nie znaczy że jest wszystko ok, 

U siebie miałem to samo, walczyłem z tym pół roku, w końcu przerobiłem na dolne zasilanie, ominąłem odstojnik, zmieniłem pompkę ręczną, i jak na razie wszystko jest w porządku.

Niby błahostka ale warto zwrócić uwagę, na to aby nie dokręcać na maxa opasek zaciskowych na przewodach , robi się "jajo"

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

źle mnie zrozumiałeś między wstępnym filtrem a pomka zalilajaca jest połączenie stalowych rurek za gumowego przewodu zdejmij ten przewód i na odcinek od pomki na próbę załóż kawałek przewodu i włóż go do jakiejś bańki z dieslem odpowietrz i zobaczysz co się dzieje jeśli będzie chodził to musisz szukać od zbiornika do pomki a jak nadal będzie źle to idziesz dalej w moim przykładzie masz połowę instalacji ominiete i łatwiejszą diagnozę jak zrobisz tak jak napisałem to czekam na odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    104

Na poczatek zalej pełny bak bo czasami tak ma ze jak poniżej połowy to zapowietrza się, po drugie zrób jak Kolega @Mikua zrób dolne zasilanie i bedzie pyrkotał B)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

jak naleje pełen bak to sprawdzi czy rurka od smoka jest szczelna
do poziomu paliwa bo dalsza część układu wychodzaca ze zbiornika do pompy jest nie sprawdzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

 

Możesz pokazać jak to wygląda 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj