Skocz do zawartości
KurekkAgriculture

Władimirec zapowietrza sie!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem z moim t25 ostatnio mi się zapowietrzył wlałem paliwo odpowietrzyłem wszystko ok na wolnych obrotach ładnie bez problemu gdy daje gaz max  to do pewnego momentu jest ok równo pracuje po dłuższym momencie  zaczyna przerywać i opadają obroty na minimum  jak by łapał gdzieś powietrze gdy podpompuje pompka ręczna znowu jest ok i tak w kolko wymienilem wezyki omijalem odstojnik to samo sprawdzalem filtry tez ok co moze byc pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    78

miałem tak w zetorze może pompka zasilająca ci siadła ta co do niej jest przykręcona ta ręczna

 

Ale sprawdzałeś już oczka od przewodów może jakiś paproch zatkał śrubę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali828    15

przewód zasilający z wstępnego filtra do pomki jest łączony wyrzuć te wąż gumowy w to miejsce załóż nowy przewód i włóż go do jakiejś banki z On albo albo do zbiornika odpowietrz i musi chodzić jeśli będzie Ok szukaj od zbiornika do pomki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    58

zawsze zakrecasz korek? spróbuj bez zakrecania może poprostu w zbiorniku robi się próżnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

To że wymieniłeś to nie znaczy że jest wszystko ok, 

U siebie miałem to samo, walczyłem z tym pół roku, w końcu przerobiłem na dolne zasilanie, ominąłem odstojnik, zmieniłem pompkę ręczną, i jak na razie wszystko jest w porządku.

Niby błahostka ale warto zwrócić uwagę, na to aby nie dokręcać na maxa opasek zaciskowych na przewodach , robi się "jajo"

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

źle mnie zrozumiałeś między wstępnym filtrem a pomka zalilajaca jest połączenie stalowych rurek za gumowego przewodu zdejmij ten przewód i na odcinek od pomki na próbę załóż kawałek przewodu i włóż go do jakiejś bańki z dieslem odpowietrz i zobaczysz co się dzieje jeśli będzie chodził to musisz szukać od zbiornika do pomki a jak nadal będzie źle to idziesz dalej w moim przykładzie masz połowę instalacji ominiete i łatwiejszą diagnozę jak zrobisz tak jak napisałem to czekam na odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    71

Na poczatek zalej pełny bak bo czasami tak ma ze jak poniżej połowy to zapowietrza się, po drugie zrób jak Kolega @Mikua zrób dolne zasilanie i bedzie pyrkotał B)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

jak naleje pełen bak to sprawdzi czy rurka od smoka jest szczelna
do poziomu paliwa bo dalsza część układu wychodzaca ze zbiornika do pompy jest nie sprawdzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    30

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    10

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

 

Możesz pokazać jak to wygląda 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
    • Przez peter779
      witam mam zamiar wykonać instalacje do mojej przyczepy ale mam problem z gniazdo przyczepy w moim wladku nie wiem na których pinach jest co jak to mierzyłem to mi nic nie pasowała.
    • Przez Mikua
      Panowie, mam problem z przykręceniem mocowania pompy, otoż czy tam musza być jakieś specjalne podkładki prócz uszczelek? sama uszczelka  to za mało, brakuje aby doszło do korpusu, a dalej dokręcić się już nie da 
    • Przez michal_t25
      Witam
      Jak odkręciłem ten dekielek z tabliczką to wylało się paliwo (niewiele), ale czy powinno tam być?
      A dlaczego odkręcalem? Bo ostatnio wszystko na zewnątrz w pobliżu pompy było zabryzgane paliwem, tylko w czasie jednego momentu, którego dokładnie nie widziałem, ale zauważyłem skutki. Ujście najwidoczniej było z tych plastikowych osłonek - bo tam było potem jeszcze nieco wilgotno. To już się nie powtarza, ale ogólnie może tam gdzieś jakąś uszczelkę należy wymienić. Wuj mówił, że tam raczej nie powinno być paliwa - tylko w jednej komorze.

    • Przez michal_t25
      Witam
      Słabo się znam-od niedawna jestem rolnikiem, co tu zrobić - od conajmniej paru miesięcy jest to pęknięcie widoczne na zdjęciach. Nic nie gruchocze, nie ma luzów. Oram, sadzę ziemniaki na połowie - mamy tylko kilkanaście arów więc traktor się bardzo u nas nie poci. Oczywiście pytałem już sąsiada, ale jestem ciekaw porad bardziej obeznanych z t25. Nie przepadam za mechanikiem którego tu mamy blisko, więc jego opinię zostawiam na koniec.
      Wymiana? spawanie?...?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.