Skocz do zawartości
KurekkAgriculture

Władimirec zapowietrza sie!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem z moim t25 ostatnio mi się zapowietrzył wlałem paliwo odpowietrzyłem wszystko ok na wolnych obrotach ładnie bez problemu gdy daje gaz max  to do pewnego momentu jest ok równo pracuje po dłuższym momencie  zaczyna przerywać i opadają obroty na minimum  jak by łapał gdzieś powietrze gdy podpompuje pompka ręczna znowu jest ok i tak w kolko wymienilem wezyki omijalem odstojnik to samo sprawdzalem filtry tez ok co moze byc pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

miałem tak w zetorze może pompka zasilająca ci siadła ta co do niej jest przykręcona ta ręczna

 

Ale sprawdzałeś już oczka od przewodów może jakiś paproch zatkał śrubę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali828    15

przewód zasilający z wstępnego filtra do pomki jest łączony wyrzuć te wąż gumowy w to miejsce załóż nowy przewód i włóż go do jakiejś banki z On albo albo do zbiornika odpowietrz i musi chodzić jeśli będzie Ok szukaj od zbiornika do pomki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    57

zawsze zakrecasz korek? spróbuj bez zakrecania może poprostu w zbiorniku robi się próżnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    9
Napisano (edytowany)

To że wymieniłeś to nie znaczy że jest wszystko ok, 

U siebie miałem to samo, walczyłem z tym pół roku, w końcu przerobiłem na dolne zasilanie, ominąłem odstojnik, zmieniłem pompkę ręczną, i jak na razie wszystko jest w porządku.

Niby błahostka ale warto zwrócić uwagę, na to aby nie dokręcać na maxa opasek zaciskowych na przewodach , robi się "jajo"

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

źle mnie zrozumiałeś między wstępnym filtrem a pomka zalilajaca jest połączenie stalowych rurek za gumowego przewodu zdejmij ten przewód i na odcinek od pomki na próbę załóż kawałek przewodu i włóż go do jakiejś bańki z dieslem odpowietrz i zobaczysz co się dzieje jeśli będzie chodził to musisz szukać od zbiornika do pomki a jak nadal będzie źle to idziesz dalej w moim przykładzie masz połowę instalacji ominiete i łatwiejszą diagnozę jak zrobisz tak jak napisałem to czekam na odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    68

Na poczatek zalej pełny bak bo czasami tak ma ze jak poniżej połowy to zapowietrza się, po drugie zrób jak Kolega @Mikua zrób dolne zasilanie i bedzie pyrkotał B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

jak naleje pełen bak to sprawdzi czy rurka od smoka jest szczelna
do poziomu paliwa bo dalsza część układu wychodzaca ze zbiornika do pompy jest nie sprawdzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    17

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

równie dobrze może być problem z podstawą filtrów potrafią pękać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    9

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

 

Możesz pokazać jak to wygląda 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×