KurekkAgriculture

Władimirec zapowietrza sie!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam problem z moim t25 ostatnio mi się zapowietrzył wlałem paliwo odpowietrzyłem wszystko ok na wolnych obrotach ładnie bez problemu gdy daje gaz max  to do pewnego momentu jest ok równo pracuje po dłuższym momencie  zaczyna przerywać i opadają obroty na minimum  jak by łapał gdzieś powietrze gdy podpompuje pompka ręczna znowu jest ok i tak w kolko wymienilem wezyki omijalem odstojnik to samo sprawdzalem filtry tez ok co moze byc pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    112

miałem tak w zetorze może pompka zasilająca ci siadła ta co do niej jest przykręcona ta ręczna

 

Ale sprawdzałeś już oczka od przewodów może jakiś paproch zatkał śrubę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali828    15

przewód zasilający z wstępnego filtra do pomki jest łączony wyrzuć te wąż gumowy w to miejsce załóż nowy przewód i włóż go do jakiejś banki z On albo albo do zbiornika odpowietrz i musi chodzić jeśli będzie Ok szukaj od zbiornika do pomki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    61

zawsze zakrecasz korek? spróbuj bez zakrecania może poprostu w zbiorniku robi się próżnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    11

To że wymieniłeś to nie znaczy że jest wszystko ok, 

U siebie miałem to samo, walczyłem z tym pół roku, w końcu przerobiłem na dolne zasilanie, ominąłem odstojnik, zmieniłem pompkę ręczną, i jak na razie wszystko jest w porządku.

Niby błahostka ale warto zwrócić uwagę, na to aby nie dokręcać na maxa opasek zaciskowych na przewodach , robi się "jajo"

Edytowano przez Mikua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

źle mnie zrozumiałeś między wstępnym filtrem a pomka zalilajaca jest połączenie stalowych rurek za gumowego przewodu zdejmij ten przewód i na odcinek od pomki na próbę załóż kawałek przewodu i włóż go do jakiejś bańki z dieslem odpowietrz i zobaczysz co się dzieje jeśli będzie chodził to musisz szukać od zbiornika do pomki a jak nadal będzie źle to idziesz dalej w moim przykładzie masz połowę instalacji ominiete i łatwiejszą diagnozę jak zrobisz tak jak napisałem to czekam na odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol323    74

Na poczatek zalej pełny bak bo czasami tak ma ze jak poniżej połowy to zapowietrza się, po drugie zrób jak Kolega @Mikua zrób dolne zasilanie i bedzie pyrkotał B)


Mały, Skromny, Lubiany, ŁośQ :D
Pozdrawiam ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kali828    15

jak naleje pełen bak to sprawdzi czy rurka od smoka jest szczelna
do poziomu paliwa bo dalsza część układu wychodzaca ze zbiornika do pompy jest nie sprawdzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    35

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    11

Ja też miałem podobny problem. Już czasami wychodziłem z siebie bo nic nie skutkowało. W końcu zamiast filtrów ori założyłem filtr pp przez co został zlikwidowany ten śmieszny przelew z filtrów a pozostałą część instalacji przerobiłem tak jak np w c330 czyli że całe paliwo z pompki zasilającej idzie przez pompę. Po złożeniu wszystkiego okazało się zaworek zwrotny za pompą nie puszczał wcale paliwa chodź po wstępnych oględzinach wyglądał ze jest ok, przez co wcześniej całe paliwo szło przelewem a wystarczył bąbelek powietrza w pompie i silnik stał . Nowy zaworek od c330 i hula aż miło. Przerabianie na dolny pobór wg mnie mało daje jeśli problem tkwi gdzie indziej no ale jak kto woli.

 

Możesz pokazać jak to wygląda 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciu41
      Witam wszystkich, założyłem do swojego t25 wspomaganie, Orbitrol 100, pompa nsz10 na pasku, zawor przelewowy. Problem polega na tym, że na początku po odpaleniu wszystko działa dobrze i lekko, z czasem po nagrzaniu wspomaganie dziala coraz gorzej i tylko na wyższych obrotach. Co moze być tego przyczyną? Może złej jakości olej ktory po delikatnym nagrzaniu traci właściwości?
    • Przez karoleeeq
      Witam posiadam ciagnik wladimirec t25 i zastanawiam sie nad wymianą rozrusznika bo ten jest od nowości dużo prądu żre i kręci słabo dodam że nowe akumulatory. I nachodzi mnie pytanie jaki rozrusznik taki do 300zł max polecacie czy szybko obrotowy nada się bez przerabiania czy planetarny nie wiem czym one się różnią i polegam na was, chodzi mi oto żeby nie przerabiać nic bo jak już wspomiałem teraz siedzi ten orginalny i chciałbym żeby nowy popodłączać i odrazu palić./ z góry dzięki za odpowiedz
    • Przez mateusz9614
      Witam 
      Dziś w moim władimircu padł alternator , i teraz mam takie pytanie do was koledzy , ponieważ u mnie z altka wychodzą tylko dwa kabelki i alternator stary ma wbudowany regulator napięcia , więc chodzimi o to czy zastąpie go jakimś altkiem z samochodu. Jest coś takiego możliwe ?
    • Przez babel1992
      Witam. Wczoraj znajomy mechanik wymienił mi alternator w moim t 25 na alternator nowego typu (3 kable). czy to normalne że kontrolka ładowania gaśnie dopiero na wyższych obrotach ? 
       
    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.