Ravi224

Niebieski dym L95

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ravi224    1

Hej. Ostatnimi czasy zaobserowałem, że po odpaleniu na zimnym silniku aż do rozgrzania ciagnik (New Holland L95DT 4 cyl Turbo) kopci na niebiesko. Jak wiadomo spowodowane jest to spalaniem(chyba) zbyt dużej dawki oleju, bo nawet czuć w kabinie specyficzny zapach spalin. I tu pytanie od czego zacząć? Turbo? Uszczelniacze zaworowe? A może pierścienie już się kończą? Ktoś miał podobne objawy? Od wymiany do wymiany spala ok. 1-1,5l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    4856

Co ile robisz wymianę oleju ? 1-1,5 litra to jeszcze nie tragedia.

Z odmy też mocno kopci ?

Sprawdź po odpaleniu czy w chłodnicy nie ma bąbelków bo te objawy o których piszesz to może być też lekko uszkodzona uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    4856

Zdejmij dolot powietrza między turbo a kolektorem dolotowym. Jeśli jest olej to może być wina turbiny. Jeśli tam nie ma oleju to mogą być zużyte prowadnice zaworów. Po zgaszeniu silnika olej ścieka na tłoki i po odpaleniu silnik będzie dymił do czasu wypalenia tego co tam jest. Jeśli nie to to zostają już tylko pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez JD-5090R
      Witam mam taki problem przestała mi działać dmuchawa wentylatora na 1i 2 biegu na odtatnim dziala co może być przyczyną. Bardzo proszę o pomoc
    • Przez damianbmw1
      Witam mam problem z ciągnikiem new Holland t5, przy zmianie biegu z 9 na 10 słychać dziwny dźwięk jakieś puknięcia czy jęki dodatkowo czuć szarpnięcia, na pozostałych biegach jest ok nie czuć praktycznie zmiany i żadnych dziwnych dźwięków , skrzynia była już kalibrowana przez serwis i nie nie dało, później sam kalibrowałem też bez zmian , serwisanci mi mówią że za wysokimi biegami pracuje i dlatego tak jest ( według mnie to gadanie głupot i niewiedza ), pojawił się kiedyś błąd z trybem 2583 i nieraz po postoju na drugi dzień przy odpaleniu nie ma ciśnienia w skrzyni i świeci się stop serwisanci mówią że tak ma być że to normalne , kolejnym jakimś problemem są klikania przy zaworach hydraulicznych też nie wiem czy to powinno być a oni mówią że zdarza się to i po pewnym czasie przechodzi. Ciągnik nowy kupiony latem przepracowane 100h . Proszę o podpowiedzi co z tym robić .
       
      Nagrany filmik od 30 sek najlepiej słychać. 
       
    • Przez miodek69
      Widziałem u jednego dilera świeżutki ciągnik z najnowszej serii T5. Model zdaje się T5.105, ale dostępny jest też T5.95 i T5.115. Oglądałem wnęrze - interesujące z EHR-ami i siedziskiem bocznym.
      Jaka jest wasza opinia, ktoś go testował?
       

    • Przez Case_service123
      Witam czy ktoś posiada instrukcję napraw do new hollanda TL 2003r. 
      Ewentualnie podpowie jak zrobić kalibracje sprzegieł? 
    • Przez antek84
      Proszę opinie posiadaczy o tych modelach. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj