Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

witam ostatnio do głowy wpadł mi pewien pomysł otóż we władymircu po prawej stronie skrzyni biegów jest wyjście na przystawkę pasową przynajmniej tak mówi instrukcja,wykombinowałem że gdyby na tym wałku osadzić tarcze hamulcową z jakiegoś auta albo bęben wtedy nie dostawało by się tam błoto ani piach założyć szczęki i cylinderek a pompkę przymocować do dźwigni pedału sprzęgła powstał by w ten sposób hamulec skrzyni biegów coś w zasadzie działania przypominający ten z mtz hamulec taki był by pomocny w transporcie ale bardziej w kosiarce rotacyjnej bo przy rozpędzaniu jej  trzeba szybko wbijać bieg a potem szybko je zmieniać wiadomo 1 stopień sprzęgła ale wracając do tematu pompkę założył bym przy dźwigni sprzęgła tak żeby była wciskana przy całkowitym wyciśnięciu pedału sprzęgła a sprzęgło ustawił bym aby wysprzęglało wsczęniej mam nadzieje że zrozumiecie co chciałem powiedzieć:) prosze o wasze opinie na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    59

Coś takiego jest też w zetorach. Z rotacyjną pewnie zdałoby to egzamin bo jest kierunkowe sprzęgło w kosiarce ale jak niby miało by to pomóc w transporcie? Jeśli dobrze to sobie wyobrażam to jeśli wcisnalbyś sprzęgło podczas jazdy to hamowalbyś nie tylko skrzynię ale cały ciągnik i całe zamierzenie na nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak tak mój błąd w transporcie bez sensu ale w rotacyjnej mogło by to zdać egzamin chociaż w  mtz jest  hamulec jest na wałku sprzęgłowym  i w czasie wyciśnięcia sprzęgła  hamuje całą skrzynie biegów aby  bez zgrzytów wrzucić beg ciekawe jak takie rozwiązanie sprawdziło by się w t25 ciekawe czy wałka by nie ukręciło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Tak ale to hamowanie jest bardzo słabe, praktycznie niewyczuwalne podczas jazdy, trzeba się nauczyć z tego korzystać.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj