Skocz do zawartości

Polecane posty

235Ferguson    0

Witam,

od dłuższego czasu Massey 235 pobiera mi sporo oleju i trafia on do ropy. Co jest dziwne, w większości przypadków to ropa trafia do oleju, lecz u mnie jest na odwrót. Paliwo w szkiełku jest czarne. Wymieniałem ze 3 razy pompkę paliwową i nic to nie dało. Co może to powodować? Jak temu zaradzić?
Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    219

Wg. mnie jedyną opcją jest uszczelniacz na pompie wtryskowej. W każdym innym przypadku paliwo poszło by do oleju a nie odwrotnie choć i tu przeważnie idzie do oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    627

A ja dalej stawiał bym na pompkę zasilająca bo w pompie wtr paliwo jest pod ciśnieniem jakie wytworzy pompka zasilająca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

akmaly    219

Właśnie jest ciśnienie a musi być podciśnienie aby zassało olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kubek95
      Witam. Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem ciągnika John deere 3140, od pewnego czasu mam problem z hydraulika w nim. Mianowicie pierwszy raz zauważyłem problem przy pracy z pługiem obrotowym Lemken Opal 180, po zaoraniu około dwóch hektarów, na końcu pola nie mogłem podnieść pługa, po przegazowaniu do maksymalnych obrotów, pług podniósł się bez problemu, tak jakby odcielo się coś w hydraulice, oczywiście wspomaganie też nie działało, ale po przegazowaniu kierownicę mozna było kręcić palcem. Innego razu zauważyłem że jak ciągnik stoi tak z 10min na wolnych bardzo obrotach, to zatnie mu się wspomaganie i trzeba przegazowac żeby się odcielo. Nie wie ktoś co to może być za przyczyna? Może jest gdzieś jakiś zawór który steruje hydraulika i on się zacina? Bardzo proszę o pomoc bo jest to troszkę uciążliwe. (Przepraszam że założyłem nowy temat, ale nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem) 
       
      Pozdrawiam i liczę na jakąś pomoc. 
    • Przez chrobi123
      Witam, potrzebuję pomocy, w moim mf 5445 od około roku słychać było podczas jazdy takie żegotanie, gdy się włączyło napęd przedni to przestawało, sle wiadomo że przy 15km/h się wyłącza sam. Ostatnio stało się tak że naped się załączył i nie dało sie go wyłączyć przyciskiem, przy prędkości sam się wylączał. Dziś stało się tak że podczas ruszania lub zmiany kierunku jazdy na włczonym napedzie słychać zgrzyty, wyłącza się już normalnie przyciskiem, jak jest wyłączony to nie ma zgrżytu. Podczas jazdy droga przy hamowaniu się zalącza i są okropne zgrzyty. Prosze o pomoc co to może być
    • Przez tomek_firmaTr
      Chciałem wszystkich uczulić na bombę z opóźnionym zapłonem jaką możecie dostać od dawnego dilera Massey Fergusona.
      O ile wiadomo maszyna wyprodukowana w 2017r. i mająca więcej niż 90km nie może być obecnie zarejestrowana. Sprytny diler postanowił samemu Wystawiać Świadectwo Zgodności WE, a o ile wiem to może robić tylko producent. W tym że świadectwie traktor który ma 3 cylindrowy silnik o mocy ponad 90km, nagle na papierze ma już tych koni tylko 50 na silniku a o dziwo na wałku zyskuje 40km. Nie jestem specjalistą z Prawa ale sprawa wydaje się dziwna i podejrzana. Uwaga na te maszyny, żeby ktoś nie stracił przez to dotacji. 
    • Przez marcinek_164
      Cześć! 
      W firmie, której pracuję, posiadamy w.w ładowarkę. Nadszedł czas serwisu i wymiany oleju. Do mostów przyszedł taki sam olej jak do przekładni kątowej i do zwolnic (sae80w90), czy można go użyć bez problemów? Producent odnośnie mostów podał tylko, że ma być specjalny do hamulców mokrych. Jak to u was wygląda?
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.