Skocz do zawartości
coolman

jaki agregat uprawowy do ursusa 5714

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

coolman    0

Doradźcie mi jaką mam kupic szerokosc agregatu uprawowego firmy Dziekan do ursusa 5714 (81 km). Czy dał by sobie rade w 3.2m...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daniel215    0

Czy chodzi Ci o http://www.puph-dziekan.pl/?id=agregat_uprawowy

Jeśli tak to odrazu mówie że lepiej wziąść 2,8 m, ponieważ ciągnik nie bedzie się aż tak męczył niż z 3,2, a jeśli bedzie miał dość lekko, to tylko przyspieszysz swoją prędkość pracy i wyjdzie na to samo... ;)

Według tych danych na stronie, to do ciągnika mocy 91km powinieneś zaczepić agregat o szerokości 2,1 lub 2,4 metra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wojtas    73

do czego jest ten link? bo u mnie nie działa. jaki to ma być agregat? wąskie zęby , podwójny wałek z tyłu czy jeszcze jeden na przodzie.napisz o jaki ci chodzi. kolego daniel- 2,8 do tego ursusa? sąsiedzi by go wyśmiali.. ja zwykły z bometu 3,2 to zetorem 7211 ciągałem i nie miał za cięzko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Daniel215    0

Link już poprawiony zobacz teraz...

Tzn, to było moje zdanie, po co męczyć ciągnik... zależy po czym robiłeś (po oranym czy jak) i najważniejsza rzecz której nie uwzględnił coolman@ jaką ziemie ma, my np. mamy dość ciężkie ziemie, więc dlatego tak napisałem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



bodzio1108    79

To jak tak to conajmniej bierz tego 3,2, a nawet w 3,6 powinien śmigać ;) U mnie zanim miałem Zetora to C-360 chodziła w 2,7m. Proxima 90KM chodzi w 3,6 i naprawde sobie śmiga bez najmniejszego problemu, a kolega do 5314 ma 3m i tez se lata bez problemów. Gleby u nas też są takie średnie :D:) Więc do 5714 3,2 to bedzie bajka, bo bedzie miał lekkawo i bedziesz mógł szybko jeździć ;):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor10045    11

Ja bym jednak proponował 2.8 a jeżeli będzie miał lekko to zawsze można szybciej pracować , ostatecznie3.2 uważam 3.6 to raczej już za szeroki do ciągnika 80km.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





Daniel215    0

Wg. mnie najlepszym wyborem byłby 5 łapowy gruber na gęsiostupkach (2,1 m) :D

Mógłbyś kupić na spręzynach iu byłoby ok.... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Daniel215    0

Nom powinien dać rade, nie mówie że napewno... w sumie nie mam żadnego porównania, ale te 81 km powinny dać sobie rade :D

http://www.allegro.pl/item613532405_agrega...2m_5_zebow.html

Np. coś takiego... akurat ten jest nowy, ale czy to używany czy taki, to jedno i to samo, praca ta sama tylko cena inna, to już od ciebie zależy jaki chcesz kupić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz20    0

no myślę że nie byłoby z tym najgorzej :D zobaczę jak to wyjdzie bo planuje kupić 5714 i do niego pług agregat uprawowy i gruber

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Atlonik    0

a ja odnośnie agregatu uprawowego proponowałbym Ci UG kombi 3,6m i bedzie fajnie ... a odnośnie grubera to dla mnie raczej opłacało by sie wziac 2,6m czyli 6 łap a odkrecić jedą to wcale nie problem ale za to lepiej opłacalne u mnie w okolicy właśnie wszyscy kupuj troszke większe a to z myślą o przyszłosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz20    0

ciekawa koncepcja :D co do grubera to sie zastanowię.a agregat to nie wiem kurcze myślę że 3,6 może być za dużym wyzwaniem dla 5714 :D wolałbym mieć lekki zapas mocy i uciągu i tak agregat 3,2 wziąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Atlonik    0

zrobisz jak uwarzasz ale ja jednak namawiałbym Cie na 3,6m bo i znim moim zdaniem ciezko nie bedzie miał a pozaty 40cm aż takiego szału na uciągu nie robi... albo mozna zajśc temat z drugiej strony ... jeśli już o takiej szerokosci jak 3,2m to czy nie lepiej wybiec troche w przyszłośc i zakupić agregat 3m ,3rzedy rap i wał pacer uprawowo-siewny ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz20    0

hm myślę że to też ciekawe rozwiązanie.dla mnie osobiście agregaty uprawowo-siewne to dobry sposób na sprawne i w miarę oszczędne przeprowadzenie zasiewów.ponadto jak jest mokro to zawsze można rozpiąć zestaw samym agregatem zrobić a potem z siewnikiem wjechać na pole.przemyślę temat agregatu w sumie po zakupie tego ciągnika długo się nie będzie zanosić na inny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Atlonik    0

wiec przemyśl tą opcje bo jest nie głupia bo cena upawowego a uprawowo-siemnego agregatu jest bardzo podobna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafcik711    0

Witam koledzy ja też miałem taki problem z agregatem uprawowym ale pożyczyłem od kolegi becera 3.6m i było ok a mam JD 2140 85koni pozniej pozyczyłem 4.2m i też sobie radził bo chciałem go sprawdzić a w tym roku kupiliśmy agregat uprawowo-siewny 3m rabewerka z hydropakiem i pełnym wałem pakera i teraz powiem że lepiej się połaci agregat uprawowo-siewny bo jak jest mokro to odpinasz siewnik i można uprawić a potem siać w tym roku uprawiałem nim pod kuku i wyszło ładnie ciężki wał robi super zero brył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz20    0

w 100% się z wami zgadzam!!a tym bardziej byłoby to lepsze rozwiązanie bo przeważają 4,5,6 klasy ziemi więc trzeba jak najwięcej wilgoci zatrzymać przy uprawie.@rafcik711 nowy ten rabewerk??a ile dałeś jeśli mogę wiedzieć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafcik711    0

Witam kolego lukasz20 nowy???nie kupiliśmy używany ale w dobrym stanie a co do ceny to nie żadna tajemnica daliśmy 5 400 zł pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz20    0

aha no dzięki :) kurcze jak na razie kupno ciągnika stanęło w miejscu nie wyrobie z kasą ale niedługo kto wie jak będzie pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawca936
      Witam forumowicze. Zastanawiam się nad zakupem agregatu bronowego.  Mam okazyjnie możliwość zakupu agregatu z 2 polową broną ciężką i pojedynczym wałem strunowym na końcu o szerokości 2.1 m. Mam ciężką rędzinę do uprawy jak myślicie jest odpowiedni do C 330 ? 
    • Przez Wojtek026
      Czy ktoś posiada brony woprol mega 4 polowe 5,6m jakie opinie czy warte tej ceny czy pola bron o szerokości 130cm są dużo lepsze od standardowych bron na mój gust szersze pole zostawia równiejsze  pole czy warte tej ceny
    • Przez stasiex
      Bardzo jestem ciekawy jakie agregaty uprawowe dobieracie do swoich ciągników.
       
       
      U mnie jest tak:
       
      Unia Grudziądz Kombi B 2,8 m - pracuje z Zetorem 7211. (Uważam, że z 3 m też dałby radę, ale kupiliśmy węższy ze względu na transport po ulicach w mieście).
       
      Kiedyś mieliśmy agregat Uni 2,8 z jednym wałem i ciągnęła go 360.
    • Przez Wojtek026
      http://www.bomet.pl/oferta_tekst-24.html
      jakie Wasze zdanie na temat tego agregatu warto się w to pchać? cenowo są jakieś promocje na to zawsze to na hydraulice po szosie wygodniej ganiać i masa większa, a jak oceniacie robotę takiegi agregatu bez przedniego wałka 4 rzedy zębów i 2 wałki na łańcuszkach, ziemie mam lekkie
    • Przez ROLNIK7
      Witam, jestem zainteresowany kupnem agregatu uprawowego o szerokości 3.20 na gliniastą ziemię 4 klasy. Konkretnie zastanawiam się nad agregatem Dziekan z podwójnymi wałkami na docisku lub podobnym z Bometu bez docisku. Teraz pytanie który z tych agregatów jest wytrzymalszy, no i czy ten docisk daje jakiś lepszy efekt. Dodam że cena tych agregatów jest zbliżona. Liczę na waszą pomoc.
×