Skocz do zawartości
Gargantuu

Przyśpieszacz w International Harvester 685

Polecane posty

Gargantuu    0

Witam wszystkich forumowiczów,

 

Mam oto taki problem z ciągnikiem International Harvester 685 (dosyć mało spotykany dlatego nie mam kogo się poradzić), mianowicie był wyciek oleju z ciągnika. Nie zauważyłem tego, i podczas kopania buraków zaczęło coś trochę śmierdzieć. Na drugi dzień dolałem normalnie olej, i wszystko było ok, do momentu kiedy podczas jazdy chciałem użyć przyśpieszacza. Niestety bez reakcji. Nic się nie stało, ciągnik z taką samą prędkością jechał. Moje pytanie brzmi: co mogło się popsuć? jaka część? I jak zabrać się do naprawy tego elementu? dziękuje z góry za podpowiedzi. W załączniku załączam zdj mojego ciągnika. 

post-218579-0-72312800-1503919939_thumb.jpg

post-218579-0-41055700-1503919941_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    842

Prawdopodobnie niski poziom oleju spowodował zanik ciśnienia na płytkach wzmacniacza momentu i uległy one przypaleniu. Nie wiem czy do tego układu jest oddzielna pompa czy ciśnienie bierze z pompy hydrauliki. Przez pracę z niskim poziomem oleju mogła ulec uszkodzeniu również pompa hydrauliczna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dymo2000
      Mam problem z przyspieszaczem który nie chce mi się załączyć w CASE 4230. Słychać jakby chodził zawór przy przełączniu przyciskiem. ponadto przy dobijaniu belki w rolce wałek samoczynnie stawał. Czy ktoś wie co mogło się stać? Czy ktoś wie może gdzie znajduje sie zawór od przyspieszacza. przeszukałem juz cały ciagnik i nie mogę go znaleźć.
    • Przez johenek
      Witam.
      Od niedzieli jestem posiadaczem John Deere 2850 z 91r, mam problem ponieważ nie działają półbiegi, dźwignia od półbiegów jest na maxa do tyłu, a jeśli próbuje ją pchnąć do przodu to ona nie zostaje tam tylko cofa się na maxa do tyłu. Ciągnik nic nie reaguje na ruszanie tom dźwigniom.
       
      A teraz kilka pytań:
      1. Jaki olej był by najlepszy do silnika?
      2. Ile oleju wchodzi do skrzyni biegów i jaki byłby najlepszy.... myślałem nad kupieniem Agrol U.
      3. Czy skrzynia i most tylny ma swobodny przepływ między sobą, oraz skąd on zasysa olej do hydrauliki?
      4.Gdzie znajduje się filtr od wspomagania kierownicy?
      5.Od czego jest takie jakby dźwignia którą można wcisnąć i przekręcić w prawo i w tedy ona tam zostaje w dolnym położeniu, znajduje się ona w podłodze z lewej strony koło fotela. Ja podejrzewam że jest to kranik od drugiego zbiornika na paliwo który znajduje się pod kabiną z lewej strony.
    • Przez spiter8681
      Witam,
       
      Prosze o pomoc w odpowiedzi na ponizsze pytanie:
       
      Dlaczego przy wylaczeniu dzwigni przyspieszacza wylancza sie przyspieszacz mockarni?
       
      Co moze byc przyczyna.
       
      Z gory dziekuje za pomoc.
    • Przez bandit1945
      Witam wszystkich.
      Mam problem z moim kombajnem aa mianowicie gdy olej sie rozgrzeje too zwalnia mi przyspieszacz wariatora i nie moze przyspieszyc do maxymalnej predkosci.
      Mam tylko sposob by przyspieszyl i robie to tak. Podnosze motowidla do gory i rownoczesnie wciskam wajche od przyspieszacza i wtedy wszystko chodzi elegancko przyspieszacz ladnie reaguje i przyspiesza do max predkosci lecz tak samo zwalnia i to w minute potrafi zwolnic do zera.
      Na zimnym oleju wsztsrko chodzi dobrze tylko na rozgrzanym mam ten problem.
       
      Czy wie ktos co moze byc tego przyczyna?
×