Skocz do zawartości
Johny1225

Sipma II Z 569/1 haki puszczają klape

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Haki CBM
Johny1225    1

Witam

 

Problem polega na tym iż haki które mają za zadanie trzymać tylną klapę puszczają zbyt wcześnie (wskaźnik nie wchodzi nawet na czerwone pole) przez co nie mogę zbić beli tak mocno jakbym chciał. Czasem gdy dobije za duzo materiału klapa sie otwiera i musze owijać belke awaryjnie na otawrtej klapie. Z boku pod siłownikiem jest regulacja (naciąg sprężyny) , pomimo naciągu na maxa spręzyna nadal jest luźno może wymienić ją na jakąś krótszą i grubszą ? Może ktoś miał podobny problem ,proszę o porade gdyz na forum nie znalazlem nic rzeczowego.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    359

Hydraulika trzyma? Jeśli nie to próbowałeś co chwila domykać komorę w czasie prasowania?
A może po prostu masz już wyrobione uszy (haki) blokujące komorę. Wystarczy je odpowiednio podszlifować i problem powinien zniknąć. Spraktykowane i sprawdzone.

Edytowano przez ZYLA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny1225    1

Dzieki za podpowiedz. Jutro biore prase na warsztat, faktycznie haki sa wyślizgane będe je podszlifowywał i zobacze efekt podczas sianokosów.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

toof    5

Witam 

Napisz czy to nowa czy stara prasa. Czy ten problem pojawił się nagle czy jest od zawsze. Jeżeli chodzi o regulację siły dobijania beli  jest trzystopniowa i odbywa się poprzez zmianę otworu do którego wpięta jest sprężyna dźwigni zamka ta część zamka na klapie. Tu standardowo ustawione jest na środkowy otwór. Następna rzecz to drobne fragmenty prasowanego materiału które z komory wydostają się i gromadzą w okolicy zamka co może powodować że nie będzie się domykał do końca. Co jakiś czas trzeba wysiąść i oczyścić. Tak to jest akurat skonstruowane. Następny temat to czy opuszczasz klapę grawitacją czy hydraulicznie ściągasz siłowniki klapy do końca. Jak nie ściągniesz siłowników do końca to sprężyna dociskająca ramię zamka może nie dać rady domknąć zamek do końca. I ostatnie co mi przychodzi do głowy to może po prostu rozregulował ci się wskaźnik. Zobacz co ci wskazuje jak zamkniesz klapę i dociągniesz siłowniki do końca - powinien być początek zielonego. Sprawdź czy ramię zamka siada na tej obrotowej tulei dźwigni zamka, może trzeba przesmarować. A co do tych mocniejszych sprężyn to bym nie kombinował. Może się okazać że bele zbijesz jak kamień, zamek nie puści a prasa i tak ci się otworzy tyle tylko że na zawiasie. To jest system bezpieczeństwa. Mam nadzieję że pomogłem - pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3783

Przez te kilka miesięcy to pewno już naprawił i Twoja pomoc już pewno zbyteczna .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toof    5

Masz rację nie popatrzyłem na datę dodania postu, wyświetlił się jako pierwszy a nie zaglądałem dawno do działu pras sipma. Może kiedyś ktoś będzie szukał rozwiązania podobnego problemu to będzie miał jak znalazł. A w sumie to Johny1225 mógłby napisać co ostatecznie zrobił i czy pomogło.

Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johny1225    1

Podszlifowalem troche i jest lepiej ale i tak za malo i zamierzam wiecej sezon sie skonczyl wiec narazie prasa stoi pod dachem.Bylo tak od poczatku , sipma to troche nie dopracowana konstrukcja i trzeba sobie pare rzeczy poprawic (np walczylem z aparatem na siatke zeby nie sciagal i elektromagnes ciagnol) ale jak juz wszystko dopracujesz to zyleta .Dziekuje ze mimo starego posta ozywiles dyskusje napewno sprawdze twoje rady przy pierwszej okazji i pewnie wtedy sie jeszcze bede odzywal. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gringo1    4

Witam mam podobny problem tylko ze u mnie nie za kazdym razem tylko sporadycznie co kilkanascie belek puszczaly zamki zazwyczaj w sianokiszonce sloma i siano nic i teraz nie jestem pewien ale przy tym zaworze chyba to jest zwrotny co sie wpina w gniazdo od ciagnika zawsze troszke byl mokry wiec musialo z niego cieknac i moze przez to cisnienie bylo slabsze i puszczal silownik wiec przy dobijaniu co jakis czas dociagalem wajcha w ciagniku az w koncu pekl mi waz i teraz pytanie jak go wykrecic tam w prasie jak tam nie ma dostepu myslalem juz z gory wyciac w tej ramie blache i jakis dostep bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
josiek100    0
odkrec caly zawor max 1h pracy. jak bedzie na wierzchu wykrec przewod i po kłopocie. ci do komory przy silownikach komory masz takie widelki ktore lacza się z hakami do zamku skroc te widelki o 2 obroty po jednej i drugiej strony tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez solek01
      Mam w moim Masseyu 690haki CBM ale nie działają, dzwignie są pourywane, wszystko zapieczone. Na allegor widziałem zestawy naprawcze tylko czy one będą pasowały do każdego haka czy tylko do wybranych. Czy ktoś je już naprawiał?
    • Przez dawid464
      witam
      czy może mi ktoś powiedzieć gdzie można to kupić albo jak to się fachowo nazywa
      tu są przykładowe zdjęcia
      http://zapodaj.net/1c6edf7932072.jpg.html
      http://zapodaj.net/265b58f383baf.jpg.html
    • Przez lordrolnik
      witam mam następujący problem podczas dobijania beli komora się trochę uchyla i tu pytanie czy po zamknięciu klapy z tyłu ciśnienie musi zejść do zera czy trochę trzymać prosze o szybką odpowiedz.
    • Przez coolman111
      Jak w temacie . Jeśli zalegają Wam jakieś siłowniki klapy bagażnika, które już nie trzymały klapy w Waszym samochodzie to chętnie je przygarnę. Siłowniki chcę zamontować w kabinie C 360, szyba nie jest duża więc nawet stare siłowniki utrzymają ją. Najlepsze byłyby od Poloneza bo te były najmocniejsze i nawet stare wysłużone bez problemu dadzą radę. Jeśli są to inne to nie mogą być dłuższe niż 30cm w stanie złożonym i 42cm rozłożone. Mniejsze jak najbardziej mogą być. Najlepiej jakby było to w Kujawsko-pomorskim to sprzedawca nie musiałby się trudzić z wysyłką- mogę podjechać.
      Info proszę kierować na PW lub maila: coolman111@wp.pl
       
       
       
      Data wystawienia: 19.04.2015
    • Przez MalopolskaAgrovision
      Witam, czy ktoś z użytkujących ten ciągnik również zmienial w nim juz turbo,kolektor,haki,  ma problemy z EGR, i z spadającymi belkami z tylnej ośki oraz  czy miał problem z wiskozą ?? czy to tylko ten egzemplarz taki jest, dodam że ciągnik z 2010-11 i bedzie mial juz z 5tyś godzin 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.