tomparkiet

sprzęgło turbomatic

Polecane posty

EKO-ENERGIA    9

olej wlany ale zgubiłem podkładkę i jutro kupię nową to dopiero zobaczymy efekt, ale weszło 9,7 l i juz się wylewało a zlałem ok 12 litrów jak to możliwe???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TymonMasa    0

no to panie kolego dobry mechanik i rozpoławianie czeka i pewnie ukłon do Korbankowa. a i powiedz mi z ciekawości który to rocznik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kurak    9

Tylko nie szukaj pierścieni uszczelniających "symeringów" z zamienników, znajomy serwisant to przerabiał parę razy, działa do ok. 14 dni i potem znów problemy. Wprawdzie łożyska możesz kupić w jakimś sklepie (tylko takie jak są zamontowane, łącznie z producentem) ale resztę radzę u Korbanków.


Pozdrawiam,
Robert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EKO-ENERGIA    9

ok

jak wczoraj wjeżdżałem na lawete to ledwo do niej dojechał, przednie koła do góry a tu nagle, ciągnie jak głupi wjechał na auto bez problemu, jak mu się olej przelał na tył i szfungu dostał.......

Dam znac po naprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertmoczko    10

Duzo bylo pisania o tym ze za bardzo sie slizga turbomatik a u mnie w 611 Ls jest odwrotnie Mam wrazenie ze za bardzo ciagnie tak jakby nie bylo turbo sprzegla Moze olej jest za gesty albo jest za duzo wlane ? Wymienil bym na nowy ale niewiem ile nalac .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendcik    0

witam. posiadam Fendta 615 LSA rok 91 po wymianie tarczy sprzegłowej. pytanie mam takie: przy rozpolawianiu zauwazylem ze turbomatik ma swoje automatyczne wlewanie oleju przez ośke uszczelniona simeringami. czy to mozliwe i jak tak to po co to wlewanie dokładnej ilosci? i pytanie drugie po wymianie tarczy slabo ciagnie do 1500 obrotow potem lekkie szarpniecie i idzie przy czym gaśnie kontrolna w kabinie pierwsza od lewej. do 1500 obrotow swieci. Prosze o pomoc, Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendcik    0

po wiekszym rozeznaniu doszedlem do wniosku ze przybywa mi oleju w turbomatiku. czy ktos mial podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EKO-ENERGIA    9

docisk stoczony, tarcza nowa, bo nie było co zbierać, łożysko nowe, padaka ze starym, obudowa stoczona, uszczelnienia nowe, składamy od poniedziałku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Kolego miałem ten sam problem ze sprzęgłem Fendt 615 LSa ale mi lozysko poszlo i tarcza docisk dobry.Koszty były Male niepamietam ile ale dużo nie zaplacilem więcej roboty było bo właśnie silnik wsadziłem po kapitalnym remoncie a tu po chwli jezdzenia łożysko padło i zas musialem wyciagac:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendcik    0

noo rozkrecania troszke jest : ) a orientuje sie ktos dlaczego kontrolka od turbomatika swieci mi do 1500 obrotow? przy wiekszych obrotach gasnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrenalina    10

Kolego ja miałem inny przypadek ze kontrolka się nie zapalała w ogóle bo nie było oleju w skrzyni a tak to chodzi dobrze Na moje cos z olejem ciśnienia nie dostaje na małych obrotach wiec musisz przygazowac i wtedy jest dostateczne ciśnienie,Ja już sam 5 razy silnik wyjmowałem już mogę z zamkniętymi oczami go skladac i rozkladac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj