Skocz do zawartości
News
jarzyna82

LTZ, Pronar - jak zrobić stały przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
jarzyna82    0

Z góry prosze o wypowiedzi osób, które rozbierały przedni napęd bądź to w LTZ 55 lub Pronar Żubroń 2048a bo zdaje mi się że mają podobną zasade działania ale konkretnie o co mi chodzi.

 

Praktycznie jestem zdecydowany na zakup LTZ 55 , mam upatrzone ale jedna rzecz mnie odpycha a mianowicie zasada działania przedniego napędu, w tym LTZ jest załączany automatycznie na zasadzie jakiś zapadek, rozumiem, że i tak załącza się jedno przednie koło?

 

Czy da się jakoś zrobić i pomajstrować coś żeby ten napęd działał cały czas???

 

Lub teraz mi przyszło na myśł w przodzie to jakoś na stałe połączyć ( z uwzglednieniem jakiegoś mechanizmu róznicowego bo rozumiem że jakiś tam jest) i przy połączeniu stałym w przodzie  - rozciąć wał na srodku i zrobić jakieś toporne załączanie na przysłowiową wajche  jak np jest zrobione kiedy montuja napęd do c 360.

 

PS. napawde prosze tylko o rzeczowe odpowiedzi dotyczące w/w problemu a nie ogólnie o tym ciagniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    728

He he jak po co? Poprawia mobilność, uciąg, przyśpiesza robotę, zwiększa możliwości. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jarzyna82    0

Pytanie nie było po co tylko czy da się to zrobić, a potrzebny jest wlasnie w pole, zeby np na mokrym wiosną był naped załączony cały czas, żeby ciągnik równo szedł ale potarzam nie takie było pytanie.

Oglądałem ten ciągnik w ostatnią sobotę, myslłem że element załączający jest w jakiejś przystawce a gośćmimo że nie rozbierał to twierdzi ze to wszystko dzieje sie w skrzyni. Rozbirał ktoś to kiedyś,  da się to jakos na stałe tam zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez janek69
      Witam! Mam problem  w ciągniku Lamborghini 1060 Premium z półbiegami. Na wolnym i szybkim półbiegu ciągnik rusza i jedzie ale po zwiększeniu obrotów silnika (pow.700 obr.) ciągnik jakby się rozsprzęglał i zatrzymuje się . Na niskich obrotach mogę jechać nawet z obciążeniem . Problem ten nie występuje na średnim półbiegu !? Wymieniłem filtry i olej lecz problem nie ustąpił !  Czy jest na to jakieś '' lekarstwo'' ??
    • Przez robert812
      Witam, noszę się z zamiarem kupna nowego ciągnika marki Changfa 804. Jest to 80-konny ciągnik produkcji chińskiej z przednim napędem, ogrzewaną kabinką, radyjkiem itp. Chciałbym się dowiedzieć czy może ktoś ma taki ciągnik, jak one się sprawują, czy warte są swej ceny (55tys.). Proszę o wpisy.
       
      Byłem w zeszłym tygodniu obejrzeć go w Warszawie, sprawia miłe wrażenie... Przypomina zetora trochę, niektórzy piszą że ma on silnik perkinsa, ale on jest poprostu wzorowany na perkinsie, pompa rotacyjna BOSH. 45km/h . Prosze piszcie co o tym sądzicie.!!!!
    • Przez kamil5421
      Witam . potrzebuje opini na temat ciagnika david brown 1690, rok cos ok 1982 . czy ktos posiadal jak z czesciami awaryjnoscia ?
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytanie chce powoli docierać silnik w traktorze do wiosny traktor nie jest zarejestrowany. Odbył się w nim remont generalny czyli tulejka, tłok, panewki, pierścienie. 
      Czy warto odpalić traktor i zostawić go na kilka godzin aby chodzi sobie na luzie nie na jakis najmniejszych obrotach tylko trochę wyższe. Aby już coś się do wiosny dotarło. Czy może całe 50h niech chodzi sobie na luzie czy może naprzemiennie na luzie i podpiąć przyczepe i jeździć po polu na pusto z 2 kółka czy tam ile. 
      W instrukcji pisze aby nie przekraczać 2/3 mocy przez 50h
      Pozdrawiam
    • Przez Bogdan675
      sąsiad chce go kupić dla mnie to porażka
×