Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

New Holland T6070

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chciałbym się dowiedzieć co nieco o tej marce i modelu. A mianowicie o tych względach które zamieściłem w opisie tematu. Jesteśmy w trakcie realizacji kupna NH t6070 i z jakim wyposażeniem wybrać? Ma chodzić przy: agregacie uprawowo-siewnym Famarol 3m bierny, pługu obrotówce jeszcze tę maszynę mamy zakupić i chyba to będzie UG ażurowy, przedpłużki 4 skiby a wy jak radzicie a jak z częściami i awaryjnością tej marki?, Agregat ścierniskowy 3 m 7 rap ewentualnie z siewnikiem nawozów BRZEG MX premium 1600 który posiadam i jak narazie sobie chwalę go. I jeszcze sprawa wyposażenia które ja bym proponował, nie znam nazw napisze normalnie: przedni TUZ i WOM, amortyzowana przednia oś, amortyzowana kabina, ewentualnie fotel pneumatyczny, fotel pasażera, klimatyzacja, radio,acha jeszcze ne koniec z jaką skrzynią wybrać, ja bym myślał że te standardowe 16x16 u mnie wystarczy no i chyba tyle. Gleby mam zróżnicowane od piasku do rędziny.Prosiłbym też o kontakt gg piszcie w każej chwili jak będe to dam znać. .Proszę o odpowiedzi, podpowiedź co do tych pytań. z góry dziękuje. paweleko1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

sprecyzuj kolego jaki to konkretnie model, bo z T6000 jest Delta, Plus, Elite wszystko zalezy od tego ile kasy na to przeznaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzsiek1312    1

Znajomy wczoraj przyprowadził 6020 plus na osi super ster - naprawdę super sprawa może minimalnie większe skręt niż przy 360 a to jest ciągnik 4na4

wzioł jeszcze jeszcze przedni tuz do transportu żeby zdjąć balast niestety przy tej osi nie ma przedniego wom

poza tym szersze opony to podstawa przekładnia 16na 16 jest wystarczająca do podstawowych prac polowych - przy tej osi też niestety nie jest dostępna 17na16 50km/h

po przesiadce z 360 to naprawdę odlotowy ciągnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

delta to podstawowa wersja, pompa wtryskowa mechaniczna, 80l przepllyw oleju, skrzynia dual command lub electro command, tak samo w plusie,

Elite ma silnik oparty na commonrailu i 4 zawory na cylinder, zapas mocy okolo 20%, poza tym moze miec jeden bieg czyli idzie 50km/h (teoretycznie zablokowane)

Delta 110 to koszt 160 netto

Plus 110 to juz 170 netto

Elite okolo 190 netto w podstawowej wersji, a na full wypasie z osia skretna i amortyzowana, skrzynia 17x16, EHR i EDC to juz 260 netto:)

Elite to to samo co Case maxxum, inny diesign

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No własnie jeszcze się nie zastanawialiśmy nad wersją ale tata mówił że woli podstawowy ciagnik bo jak sie cos zepsuje to bedzie droga naprawa. a ta delta to jakie ma jeszcze wyposażenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    17
No własnie jeszcze się nie zastanawialiśmy nad wersją ale tata mówił że woli podstawowy ciagnik bo jak sie cos zepsuje to bedzie droga naprawa. a ta delta to jakie ma jeszcze wyposażenie?

Szczególy znajdziesz na www.newholland.com i tam sobie poszukaj odnośnik do polskiej strony, jeśli chcesz mieć po polsku.:-)). Plus ma bardziej wydajną pompę. Nie wiem, czy Delta nie jest zubożona o złącza pneumatyczne. Tak coś mi się coś kojarzy, że dealer mi tak mówił. Musisz to sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

kolego statek jak już pisałem nie ma opcji przekładni 17na 16 przy osi super ster również nie ma opcji amortyzacji przedniej osi można wtedy sobie wziąść pneumatyczny fotel. inną niedogodnością przy osi super ster jest mniejszy zbiornik paliwa , ok. 150l , a w opcji można wziąść jak znajomy pompę olejową o wydajności 113l/min

jak by nie patrzeć w nawet jak w wersji delta się coś zepsuje to tez będzie spoko kosztować

inny znajomy ma starszą wersje 136km 6 cyli. na commonrailu chwali sobie go bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×