Skocz do zawartości
News
mateuszgmail

Jaki ciągnik wybrac? John deere 5100m czy deutz fahr 5110g?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kos_pl    41

Gdybyś chciał kupić wersję 5110G plus o DMC 7 t, masie 4,2 t, rozstawie osi 240 cm, udźwigu tylnego podnośnika 4,85 t, z główną pompą hydrauliczną o wydajności 90 l/min, to Deutz według specyfikacji wypada znacznie lepiej.

Edytowano przez Kos_pl

Wojtek026    22

Ja bym polecał deutz mam starszą wersję, ale te ciągniki coś w sobie mają, są zwinne szybkie i absolutnie nic się nie psuje, zresztą serwisowanie też już jest coraz tańsze bo wielu mechaników tzw serwisantów zaczeło działać na własną rękę, także naprawy są tanie, ciągnik jest prosty dobrze przemyślany i zwinny, no i deutz bardzo oszczędny, jelenia nie miałem nie znam się nie wypowiem się na ten temat ale osobiście nie podoba mi się ta marka wszyscy nażekają na spalanie

Wiadomość z agroFakt.pl

Gdybyś chciał kupić wersję 5110G plus o DMC 7 t, masie 4,2 t, rozstawie osi 240 cm, udźwigu tylnego podnośnika 4,85 t, z główną pompą hydrauliczną o wydajności 90 l/min, to Deutz według specyfikacji wypada znacznie lepiej.

A powiedz mi kolego jaka jest różnica cenowa. Dostałem propozycje deutza 5110g za 215 tys. brutto z rewersem elektrohydraulicznym, ehr , klima, siedzenie pneumatyczne i dwa polbiegi pod obciążeniem. Cena przed negocjacji.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez kurtz
      Witajcie! Poszukuję jakiegoś dosyć taniego ciągnika 4x4 przeznaczonego w 80% do zrywki i w 20 do transportu.