Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gacuseks

Dodatkowy bak w dużych Ursusach

Polecane posty


Gacuseks    2

Dziś na giełdzie kupiłem dodatkowy zbiornik paliwa (pod kabinę koło schodka) do 1012.

Jak nabyłem ciągnik to go nie było. Proszę o informację co gdzie podłączyć, bo widzę, trzy rureczki wychodzące z tego zbiorniczka. Najlepiej sprawę rozwiązały by fotki i krótki opis.

Dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zobacz jak jest podłączony stary zbiornik paliwa, wtedy będzie łatwiej....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leszekd    80

Króciec o największej średnicy służy do tankowania zbiornika podłącza się go do zbiornika paliwa dość grubym przewodem elastycznym główny zbiornik powinien być wyposażony w zawór i to tam się podłącza. Jeden z cienkich króćców zbiornika dodatkowego podłącza się do do kranika układu paliwowego- zasilanie. Drugi podłącza się w miejsce gdzie był wcześniej podłączony układ paliwowy – kranik. Który z cienkich króćców służy do podłączenia układu paliwowego musisz sprawdzić sam bo różnica polega na tym ze jeden jest krótki a drugi sięga do samego dna zbiornika i to ten powinien zasilać układ paliwowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomek15h    14

Jęśli zamontujesz dolny zbiornik to nie zdziw sie że traktor będzie ciężko palił gdy będziesz miał paliwo tylko w tym dolnym zbiorniku.Po kilku godzinnej przerwie trzeba podpompować ręczną pompką bo inaczej wykończysz akumulatory.Mam tak w 12 i nawet wymiana zaworka zwrotnego przy pompie nie pomogła.Po kilku godzinach paliwo z układu zasilania spływa do dolnego zbiornika trochę kicha ,no ale jak zatankuję 12 do pełna to mam 200l do dyspozycji:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rafal13113    96
Jęśli zamontujesz dolny zbiornik to nie zdziw sie że traktor będzie ciężko palił gdy będziesz miał paliwo tylko w tym dolnym zbiorniku.Po kilku godzinnej przerwie trzeba podpompować ręczną pompką bo inaczej wykończysz akumulatory.Mam tak w 12 i nawet wymiana zaworka zwrotnego przy pompie nie pomogła.Po kilku godzinach paliwo z układu zasilania spływa do dolnego zbiornika trochę kicha ,no ale jak zatankuję 12 do pełna to mam 200l do dyspozycji:)

 

a pompkę mechaniczną masz jeszcze dobrą może problem leży po tej stronie kiedyś mieliśmy ten problem w bizonie i drobna wymiana i śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gacuseks    2

Ups to zaczynam się niepokoić.

Proszę innych o wypowiedzi w tej sprawie, ewentualnie jak zaradzić takiej sytuacji jak opisuje ,,tomek15h''

 

 

Ps. Już wiem gdzie, co i jak podłączyć, dziękuje za rady, szczególnie koledze ,,TURBINA'', który pofatygował się i zrobił fotki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

leszekd    80

W swojej 16 tez mam problem taki ze paliwo spływa przy g ornym zbiorniku pustym. Ale wystarczy zostawić niewielką ilość i jest ok. a z dodatkowym zbiornikiem można spokojnie popracować dłużej a po zjechaniu do tankować i rano niema problemu. A jak się zdarzy, że zostanie do rana to wystarczy dopompować pompka i silnik odpala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

garek    67

to ja też tak mam w swojej 1012 Widać to normalne i trzeba z tym żyć. zawsze rano zaczynam od pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sadek    448

Objaw dolnego zbiornika jest normalny, może to jest wina minimalnie nieszczelnych zaworków w układzie ale da się z tym żyć lepiej po zjeździe zatankować niż zjeżdżać z pola bo braknie paliwa, lub brać w bańkę ze sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jktuning    18
Objaw dolnego zbiornika jest normalny, może to jest wina minimalnie nieszczelnych zaworków w układzie ale da się z tym żyć lepiej po zjeździe zatankować niż zjeżdżać z pola bo braknie paliwa, lub brać w bańkę ze sobą.

chłopaki a czemu nie założycie zaworu zwrotnego na przewodzie zasilania ale przy samym zbiorniku na allegro są takie przecinasz wąż i zakładasz mi pomógł i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

benek79    13
chłopaki a czemu nie założycie zaworu zwrotnego na przewodzie zasilania ale przy samym zbiorniku na allegro są takie przecinasz wąż i zakładasz mi pomógł i jest ok

Własnie miałem o tym napisac :) Problem znika!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


DUKI888    0

jesli chodzi o dodatkowy bak to byly z prawej strony pod kabiną ale nie jestem pewien. Aha i chyba byl juz podobny temat ale tez nie jestem pewien jesli nie bylo to sory:p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Lukasz1    0

Takich baków nie widziałem ale w nowszych ursusach tzn. te 19 ... 17... itd. to chyba w nich jest montowany specjalny zbiorniki (plastikowy oczywiście) miedzy kołem a skrzynią biegów tak jak np w deutz-fachrach itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daniel215    0

paktofonikas1987@ chyba sam wiesz ze przerobienie na bak o poj. 350l jest dość trudne, najprostszym i najbardziej spotykanym rozwiązaniem jakie jest stosowane w ursusach i zetorach, to "podwieszanie" zbiorników z paliwem pod podłogą za schodkami kabiny...

Jeśli chciałoby Ci sie aż tak "bawić" i koniecznie chciałbyś zbiornik 350l, to jedynym rozwiązaniem byłoby (tak jak napisał Lukasz1@) kupienie plastikowego zbiornika i zamątowanie go w odpowiednim miejscu... ;)

 

popraw wyraz w tamacie : Dodoatkowy powinno być Dodatkowy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem że pod podłogą jest 2 zbiornik który w sumie z 1 daje 160 l. Chodzi mi o to czy dużo trzeba byłoby przerabiać aby mieć 350. Bo jak niedużo to może warto się skusić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daniel215    0

Raczej duuuużo byłoby do przeróbki, na początek musisz mieć miejsce gdzie umieścić zbiorniki o poj 200l (a to jest niemały problem) do tego dochodzi kupno takiego zbiornika (odpowiednio wyprofilowanego) oraz sama instalacja zbiornika i doprowadzenie przewodu paliwowego... Jednym słowem jest troche pracy...

A tak wogóle to czemu chcesz powiększać zbiornik??? Za dużo Ci pali (w to wątpie) czy jak???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukasz1    0

Jeśli zalejesz do pełna oryginalne zbiorniki to w dzień jest to trudno wypalić no chyba że ci bierze jak smok to co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez karol1900
      Witam. Znalazłem na ogłoszeniu do sprzedaży ursusa 914 TURBO z 1997 ale jest to dziwny wręcz nieznany egzemplarz ponieważ jest z silnikiem T4390 z ursusa 6614 i 6014/6012. Czy ktoś coś wie na temat tego sprzętu nie mogę nic znaleźć o tym kiedy był produkowany i wgl.  Jakiś biały kruk z niego czy co? Tak samo nigdzie nie ma 6014 na ogłoszeniach do sprzedaży ktoś orientuje się w tym  temacie?
    • Przez karo0l1
      Witam wszystkich. Problem polega na tym, ze mam bardzo dobry silnik 6-cylindrowy perkins z kombajnu claas mercator 70 i mam niezbyt dobry silnik w ursusie c-385. Czy da sie zalozyc silnik z kombajnu do mego ursusa? Bo az zal patrzec jak stoi i wiednieje na podworku juz 2 rok, a sprzedac w tych czasach jest ciezko i czy duzo tych przerobek by bylo?
      Idac dalej tematem mego ursusa problem w nim polega na cisnieniu silnika gdyz po odpaleniu odrazu cisnienie wskakuje na bardzo wysoki poziom no ale niestety olej sie deczko nagrzeje i cisnienie spada do 1 a czasem nawet ponizej i prosze nie pisac ze to przyczyna pompki olejowej bo w to nie realne zeby w 914-ce na tej samej pompce cisnienie bylo prawidlowe a na pompce z 14-stki w 80-ce dalej zle
    • Przez URSUS1614BYQ
      Witam nowych kolegów, na początku sie przedstawię. Jestem Łukasz, mieszkam w woj. Mazowieckim, mam 14 lat, pomagam tacie i bratu w gospodarstwie przy  codziennych pracach.
      Mam takie pytanie, kupiliśmy Ursusa 1614, niestety do remontu, wał miał być do szlifu, bo panewka się obróciła. Wymontowaliśmy silnik, nastepnie wał. Zawieźliśmy go do serwisu. Po dwóch dniach dostaliśmy wiadomość, że na jednym z czopów nie można już zeszlifować, bo nie ma z czego, a wychodzi na chyba 5 czy 6 szlif (pozostałe czopy są bardzo dobre, na 1 szlif). Postanowiliśmy że zawieziemy go do napawania i szlifu(chodzi nam o napawanie tego wytartego czopu do 1szlifu, nie o napawanie całego wału na nominał). Pytanie jest takie, czy ten wał wytrzyma w tak dużym silniku? Ile może wytrzymać? Proszę o odpowiedzi
      Dodam jeszcze jakieś zdjęcia sprzed kupna Wszystkie części brakujące na zdjeciach są, był rozpołowiony przed zakupem



    • Przez nunu85
      Czesc koledzy
      Traktor juz od lat miał cisnienie takie sobie (po pełnym rozgrzaniu max 2,5 na obrotach)
      Ostatnio cisnienie spadło do max 2, wiec pomyslalem sobie- pora zmienic olej- spuszczam go a tam na dnie wiadra ustało sie sporo drobnych stalowych opiłków (w filtrze to samo, całe ścianki bąka pokryte poutykanymi w sadzy opiłkami).
      Z tym ze te opiłki to z cąła pewnoscią nie sa panewki bo kolor biały
       
      Kto ma jakis pomysł skąd moga być?
      Co to sie tam drze?
      Dodam, ze silnik pracuje normalnie, odgłos też ok, siła w normie, kolor i ilość spalin również.
    • Przez piotr63a
      witam
      mój zetor 12245 zaczął dziwnie chodzić, tzn słychać cykanie w tłumiku, staje się to coraz głośniejsze , czy to może zawór nie domyka się? może miał ktoś z Was coś takiego?
      dodam jeszcze ze zawory prawidłowo wyregulowane.
       
×