Skocz do zawartości
Janbrach1

Silos BIN 10.

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Silos

Janbrach1    0
Napisano (edytowany)

Napiszcie mi co sądzicie o binie 10 ton  bo jestem komplletnie zielony w tym temacie.Jak go zamontować. Jak się do niego ładuje zborze a jak rozładowywuje?

Edytowano przez Janbrach1

Tigon    3

Ogólnie to chyba mało opłacalne, napełnia się jak większość albo żmijka albo dmuchawa od góry wlot centralny albo boczny, rozładunek pewnie jest jakieś wejście na żmijkę od dołu

Wiadomość z agroFakt.pl

bolid20    35

Na taka ilosc wystarcza big bagi. Mialem pszenice i super sie trzymala

Janbrach1    0

Ale jak przechowywać te bigbagi? Dasz normalnie to się tak rozłażą i nie jest to zbyt fajne. ZNACIE INNE SPOSOBY PRZECHOWYWANIA ZBORZA???

A o co chodzi z tym silosem po cemencie??? Co to wogóle jest???

zetorki12    1994

A co złego jest w silosie 10 tonowym , zbożowym , że tak Mu odradzacie ?

Janbrach1    0

Ale z silosu mam zsyp żmijką co jest znacznie wygodniejsze i szybsze. A z BIGBAGA to jedynie wiadrami nabierac.

Pigmei    68

Zsyp żmijką? Ten silos do rozładunku ma tylko workownik, nie ma wewnętrznego kanału na żmijkę.Oczywiści możesz podstawić ową żmijkę pod workownik ale szuflować i tak będziesz musiał aby wybrać wszystko

lukig    70

A co złego jest w silosie 10 tonowym , zbożowym , że tak Mu odradzacie ?

To, że przechowa w nim plon z 1,5 ha? Po co się w takie coś bawić?

Zefir    13

To lepiej niech starą przyczepe kupi za jakie 15 tyś 10 tonową i to samą jeszcze lepiej bo mu się przyda jak sprzeda zboże czy spasie . Taki bin to wg mnie jest do trzymania chwilowego u znajomego jest chyba koło 80 ton i robią tak jak kosza kuku to najpierw do bina i odrazu z bina się sypie do suszarni bo zazwyczaj jak koszą to nieciekawa pogoda i dosyć mają mokre podwórka i nie wysypią na glebę a potem do binów 500 tonowych i po sprawie :)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto