Skocz do zawartości
MichalP

CHŁODNICA OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalP    13

Witam. Potrzebuje pomocy gdzie powinienem się wpiąć z chłodnicą oleju przekładniowego? Mam  dekiel  w starej wersji (zdjecie w załączniku)  trochę słaba jakość.  Znalazłem  zdjęcie   gdzieś w necie, ale dotyczy   dekla w nowszej wersji.

post-2533-0-55424700-1503159201_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YeLoN3    0

Po zdjeciu widze ze to ciezka seria. Chcesz zalozyc chlodnice mikropompki?

Edytowano przez YeLoN3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

YeLoN3    0

Watpie zeby dalo rade bo muszisz dac chlodnice na zasilaniu pomp a tego mie zrobisz bo olej pobieraja z mostu chyba ze przy filtrze ale to od mikropompki tylko bo od glownej pompy nie da rady a jak zrobisz na wyjsciu z pomp to ci rozwrwie chlodnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    13

Watpie zeby dalo rade bo muszisz dac chlodnice na zasilaniu pomp a tego mie zrobisz bo olej pobieraja z mostu chyba ze przy filtrze ale to od mikropompki tylko bo od glownej pompy nie da rady a jak zrobisz na wyjsciu z pomp to ci rozwrwie chlodnice.

 

Przeciez w  1014 chłodnica  była, kwestia tylko gdzie była wpięta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    241

Jeden wąż do tego węża co masz z przodu od silnika, dajesz długą śrubę i oczko z rurką lub wężem.

Drugi wąż to musisz nawiercać dekiel dokładnie między tymi rurkami co wychodzą na wałek te płaskie miejsce nad czujnikiem zaniku ciśnienia z mikropompy. Te płaskie miejsce co jakaś tam ci rurka przechodzi, na tym wybrzuszeniu.

Sam tak robiłem, nawiercałem i dokładałem chłodnicę i bardzo dużo pomogło.Chóodnicę zakładałem jakąłś taką co ma bizon pojedyńczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ZO-9
      Panowie nie jestem zwolennikiem przerabiania fabryki ale po kilkunastu awariach kilku remontach w pseudo warsztatach zajmujących się naprawami podnośników skończył mi się problem z awaryjnością podnośnika. Po kilku rozsądnych przemyśleniach ,podpatrzeniach, dokształceniach przerobiłem podnośnik w 1614 ,a mianowicie całkowicie odłączyłem stary rozdzielacz co jest pod korpusem, wymieniłem nowy siłownik główny,  wymieniłem siłowniki pomocnicze na grubsze, zamontowałem nowy zwykły rozdzielacz 4 sekcyjny 80l na błotnik zaraz przy siedzeniu. W rozdzielaczu zastosowałem dwie sekcje nurnikowe z zatrzaskiem na opuszczaniu i podnoszeniu  ( czyli jednostronnego działania) i dwie dwustronnego działania. Pierwsza nurnikowa jest do sterowania podnośnika, druga nurnikowa do pługa, agregatu (hydropaku), przyczepy, i dwa wyjścia zewnętrzne np. do talerzówki, tuza. W korpusie poodlączałem wszystko co niepotrzebne zostawiłem tylko zawór regulacji opuszczania co wychodzi pod siedzeniem. Nie zmieniła się zasada działania podnośnika, wszystko działa jak należy, żadnych zbędnych mechanizmów, reaguje na każdy nawet najmniejszy ruch dźwignią, żadnych zacięć, blokowania, opadania, pulsowania podnośnika podnosi i opuszcza bardzo płynnie nawet na wolnych obrotach ciężki agregat talerzowy który waży 2t. Koszt naprawy to około 1700zł i myślę że długo, długo nie będzie potrzeby zaglądania do niego. Dla chętnych. numer tel. 697408849 to mogę jeszcze coś dopowiedzieć. Polecam
    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez darekprz
      podośnik bardzo szarpie podczas podoszenia przypuszczam że jest mało oleju jak sprawdzić poziom oleju hydrauliczego w c 385 i gdzie jest korek wlewu oleju
       
      proszę o pomoc
    • Przez rafal13113
      witam
      mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna
    • Przez tata1
      Witam
      Wymieniłem uszczelnienia (a raczej zamontowałem bo starych już nie było :-)) głównego cylindra w U914.I teraz pompka tłoczkowa wspomagająca zaczęła głośno pracować. Gdy podnośnik ma ciężej to słychać dobijanie pompki. Czasami baaaardzo głośne. Czy pompka ma regulację progu załączenia na kompensatorze? To się wkręca, czy wykręca?
      Przed wymianą uszczelnień wszystko było cicho, bo pewnie olej non stop ładował w cylinder i dosłownie przez niego przelatywał.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.