Skocz do zawartości
MichalP

CHŁODNICA OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichalP    14

Witam. Potrzebuje pomocy gdzie powinienem się wpiąć z chłodnicą oleju przekładniowego? Mam  dekiel  w starej wersji (zdjecie w załączniku)  trochę słaba jakość.  Znalazłem  zdjęcie   gdzieś w necie, ale dotyczy   dekla w nowszej wersji.

post-2533-0-55424700-1503159201_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YeLoN3    0

Po zdjeciu widze ze to ciezka seria. Chcesz zalozyc chlodnice mikropompki?

Edytowano przez YeLoN3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

YeLoN3    0

Watpie zeby dalo rade bo muszisz dac chlodnice na zasilaniu pomp a tego mie zrobisz bo olej pobieraja z mostu chyba ze przy filtrze ale to od mikropompki tylko bo od glownej pompy nie da rady a jak zrobisz na wyjsciu z pomp to ci rozwrwie chlodnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    14

Watpie zeby dalo rade bo muszisz dac chlodnice na zasilaniu pomp a tego mie zrobisz bo olej pobieraja z mostu chyba ze przy filtrze ale to od mikropompki tylko bo od glownej pompy nie da rady a jak zrobisz na wyjsciu z pomp to ci rozwrwie chlodnice.

 

Przeciez w  1014 chłodnica  była, kwestia tylko gdzie była wpięta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

Jeden wąż do tego węża co masz z przodu od silnika, dajesz długą śrubę i oczko z rurką lub wężem.

Drugi wąż to musisz nawiercać dekiel dokładnie między tymi rurkami co wychodzą na wałek te płaskie miejsce nad czujnikiem zaniku ciśnienia z mikropompy. Te płaskie miejsce co jakaś tam ci rurka przechodzi, na tym wybrzuszeniu.

Sam tak robiłem, nawiercałem i dokładałem chłodnicę i bardzo dużo pomogło.Chóodnicę zakładałem jakąłś taką co ma bizon pojedyńczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez rafal13113
      witam
      mam takie pytanie do czego służy mikropompa w dużym ursusie i jakie mogą być objawy jeśli będzie ona nie sprawna
    • Przez Olka7863
      Witam czemu jak olej sie rozgrzeje to nie chce unosic np. Talerzówki pługu itp. Belarus ?
    • Przez swistak1983
      Witam,
      Mam problem z podnośnikiem po regeneracji. Po zakupie ciągnika problem był z podnośnikiem.
      Wymieniony został tłok, cylinder, zawór odcinający od pompy wspomagającej, rozdzielacz został zregenerowany w Tucholi, nowy tłok wspomagajacy. Problem z podnośnikiem pozostał
      Po zamontowaniu pojawił się następujący problem.
      1. Rozdzielacz działa jeśli chodzi o wyjścia zewnętrzne. Ciśnienie na wyjściach szybkozłoczy prawidłowe. Stąd zakładam że pompa jest ok.
      2. Zakładam że nowy tłok, cylinder i pierścienie są ok
      3. Zawór bezpieczeństwa tłoka jest raczej ok ( po zablokowaniu opuszczania na dławiku  maszyny nie opadają )
       
      A  w czym jest problem.
      Niestety nie wiem na których pozycjach jest regulacja siłowa, ciśnieniowa, pozycyjna i mieszana ( może ktoś podpowie) wiec próbuję wszystkich kolejno.
      Podnośnik podnosi na wszystkich pozycjach. Jedna na pierwszej od przodu podnosi bardzo powili a czasami wcale się nie zbiera.
      Na każdej pozycji po podniesieniu pługa 3 skibowego obrotowego po lekkim naciśnięciu na końcu pługa maszyna opada. To samo się dzieje sp na najechaniu na dziurę gdzie zawieszona maszyna zakołysze się ( opada do samego dołu jak już zacznie)
      Wygląda to tak trochę na problem z regulacją siłową. Natomiast dlaczego dzieje się to na wszystkich zakresach w szczególności na regulacji pozycyjnej nie powinno mieć na to wpływu.
       
      Będę wdzięczny za podpowiedzi.
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.