MichalP

CHŁODNICA OLEJU PRZEKŁADNIOWEGO

Polecane posty

MichalP    60

Witam. Potrzebuje pomocy gdzie powinienem się wpiąć z chłodnicą oleju przekładniowego? Mam  dekiel  w starej wersji (zdjecie w załączniku)  trochę słaba jakość.  Znalazłem  zdjęcie   gdzieś w necie, ale dotyczy   dekla w nowszej wersji.

post-2533-0-55424700-1503159201_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YeLoN3    1

Po zdjeciu widze ze to ciezka seria. Chcesz zalozyc chlodnice mikropompki?

Edytowano przez YeLoN3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
YeLoN3    1

Watpie zeby dalo rade bo muszisz dac chlodnice na zasilaniu pomp a tego mie zrobisz bo olej pobieraja z mostu chyba ze przy filtrze ale to od mikropompki tylko bo od glownej pompy nie da rady a jak zrobisz na wyjsciu z pomp to ci rozwrwie chlodnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    60

Watpie zeby dalo rade bo muszisz dac chlodnice na zasilaniu pomp a tego mie zrobisz bo olej pobieraja z mostu chyba ze przy filtrze ale to od mikropompki tylko bo od glownej pompy nie da rady a jak zrobisz na wyjsciu z pomp to ci rozwrwie chlodnice.

 

Przeciez w  1014 chłodnica  była, kwestia tylko gdzie była wpięta.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Jeden wąż do tego węża co masz z przodu od silnika, dajesz długą śrubę i oczko z rurką lub wężem.

Drugi wąż to musisz nawiercać dekiel dokładnie między tymi rurkami co wychodzą na wałek te płaskie miejsce nad czujnikiem zaniku ciśnienia z mikropompy. Te płaskie miejsce co jakaś tam ci rurka przechodzi, na tym wybrzuszeniu.

Sam tak robiłem, nawiercałem i dokładałem chłodnicę i bardzo dużo pomogło.Chóodnicę zakładałem jakąłś taką co ma bizon pojedyńczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domin151
      Witam mam problem otóż ostatnio orałem i  przestał działać mi podnośnik myślałem że to pompa wymieniłem na nową zaczepiłem pług  i podnosi bardzo powoli  na wolnych i wysokich obrotach podnosi tak samo przyczepę kipruje normalnie 
      filtry wyczyszczone olej max  
       
    • Przez zetor70116718
      Witam , Panowie czy może ktoś wytłumaczyć mi o co chodzi... Mianowicie ciągnik obecnie pracuje przy agregacie talerzowym i siewniku 2.5m. Agregat waga.1050 Kg , siewnik Nordsten (mała skrzynia) . Zauważyłem że podnośnik podczas drogi lub pracy w polu przy nierównościach ( dziury w drodze Polnej, bruzdy na poprzeczniakach ) , gdy podskoczy na nierówności sam opuszcza i automatycznie odrazu podnosi. Nieraz robi to powoli a nieraz gwałtownie. Czy może mi ktoś wytłumaczyć w czym tkwi problem lub spotkał sie z czymś takim ?
    • Przez mateunia19
      założyłem ten temat kiedyś ale nie mogę go znaleźć więc powtórzę. Ciągnik gdy jest zimny podniesie wszystko idealnie gdy natomiast pochodził z godzinkę przy agregacie czy talerzówce i często używało sie podnośnika następowały problemy, gdyż znacznie wolniej podnosił lub wo gule nie chciał wtedy musiałem zgasić silnik na sekundkę to znowu zaczął podnosić ale bardzo powoli. czym to jest spowodowane? jak to naprawić. Pompka ta co jest w szkrzyni pośredniej jest po regeneracji. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam balotowałem ursusem  i ciśnienie z komory uciekało jak niewiem nie trzyma zawór u ursusa 1014 sprawdziłem nawet ciśniomierzem. Do was pytanie czy można zrobić osobny rozdzielacz i gdzie z weżami się podpiąć w tym ursusie może wtedy nie bedzie uciekać jak kupię rozdzielacz osobny 
    • Przez Psajdak009
      Witam. Potrzebuję pomocy w kwestii hydrauliki w ciągniku C - 385. Na początku ciśnienie na wyjściu wynosiło 150 barów. Po podpięciu pługa obrotowego, ciśnienie spadło do 70 -80 barów i ciągnik ma problem z obrotem i trzęsie ciągnikiem. Gdy olej się rozgrzeje, to o obrocie już nie ma mowy. Teraz ciśnienie wynosi 70-80 barów i nie co może być przyczyną. Dodam, że podczas pracy z pługiem, węże bardzo się grzeją i siłownik też. Olej w normie, filtry wymienione. Zauważyłem, że olej wydaje się tak jakby był trochę spieniony. Co może być przyczyną niskiego ciśnienia. Dziękuję za podpowiedzi 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj